موبایل

گوشی موبایل ال جی V10 مجهز به سنسور اثر انگشت

گوشی موبایل ال جی V10مجهز به سنسور اثر انگشت بوده و این اسمارت فون تازه معرفی شده دارای دو صفحه نمایش و دو دوربین سلفی است. امروز ال‌جی یک پرچمدار جدید به نام LG V10 معرفی کرد. این گوشی دارای دو صفحه نمایش و دو دوربین سلفی است و از این بابت منحصر به فرد به نظر می‌رسد. همچنین ال‌جی سنسور اثر انگشت را نیز با دکمه‌ی پاور یکپارچه کرده است.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

گوشی موبایل ال جی V10

گوشی هوشمند جدید ال‌جی دارای یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچ با رزولوشن QHD و یک صفحه‌نمایش ۲.۱ اینچ با رزولوشن ۱۰۴۰ در ۱۶۰ پیکسل در بالای آن است. صفحه‌نمایش ثانویه برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها، دسترسی به میان‌برها، نمایش ساعت و مواردی از این دست استفاده می‌شود.

گوشی موبایل ال جی V10

خلاقیت دیگر ال‌جی در اینگوشی موبایلاستفاده از دودوربینسلفی است تا کاربر بتواند عکس‌های سلفی عریض بگیرد. نرم‌افزار ال‌جی، عکس‌های گرفته شده با دو دوربین را با یکدیگر ترکیب کرده و یک تصویر عریض تولید می‌کند.

گوشی موبایل ال جی V10

مشخصات فنی گوشی موبایل ال جی V10:

    – صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۵۱۳ppi
    – صفحه نمایش دوم ۲.۱ اینچی با رزولوشن ۱۶۰ در ۱۰۴۰ پیکسل
    – چیپ‌ست شش هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸
    – پردازنده گرافیکی Adreno 418
    – ۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR3
    – ۶۴ گیابایت حافظه داخلی قابل ارتقا توسط درگاه میکرو SD تا سقف ۲ ترابایت
    – دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال نسخه ۲.۰
    – دوربین دوگانه ۵ مگاپیکسلی در بخش جلو
    – سیستم عامل اندروید ۵.۱.۱
    – باتری ۳۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت
    – قابلیت های ارتباطی ۴G-LTE، بلوتوث، NFC، وای-فای و USB 2.0
    – ضخامت ۸.۶ میلی‌متر و ۱۹۲ گرم وزن

گوشی موبایل ال جی V10

یکی از مواردی که کمتر در اخبار به آن پرداخته شده، اضافه شدن سنسور اثر انگشت به دکمه‌ی پاور است. کاربر می‌تواند با قرار دادن انگشت خود بر روی دکمه‌ی پاور قفلگوشی موبایل را باز کرده و احتمالا در برخی دیگر از اپلیکیشن‌ها از آن بهره ببرد.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. با سلام
    گوشی موبایل ال جی V10 مجهز به سنسور اثر انگشت که این گوشی دارای طراحی منحصر به فرد میباشد و توجه کاربران زیادی رو به خود جذب کرده. این گوشی قابلیت های جالبی داره و اگر در ایران عرضه شود من این گوشی رو خریداری خواهم کرد

  2. سنسور اثر انگشت یکی از قابلیت هایی که مورد پسند بیشتر مردمه،اما همین قابلیت باعث میشه گوشی گرونتر باشه، گوشی موبایل ال جی V10 هم مجهز به سنسور اثر انگشته، که یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچ با رزولوشن QHD و یک صفحه‌نمایش ۲.۱ اینچ با رزولوشن ۱۰۴۰ در ۱۶۰ پیکسل در بالای آن است،64 گیگ حافظه داخلی و دوربین 16 مگاپیکسلی داره،با تشکر از اخبار سایت آی تی بازار.

  3. گوشی موبایل ال جی V10 قطعا یکی از بهترین گوشی های شرکت ال جی هست. با طراحی شیک و خاص و زیبا. شخت افزار قدرتمند. قابلیت های عالی نیز می تواند با پرچم داران دنیای اسمارت فون ها رقابت کند. وجود دو صفحه نمایش در این گوشی هم ایده ی جالبی بود و می تواند موثر باشد. همچنین قرار دادن سنسور اثر انگشت بر روی دکمه ی پاور خیلی خوبه. باید ببینیم این شرکت در مقابل کمپانی های بزرگ دیگه چجوری میخواد رقابت کنه.

  4. موبایل ال جی V10 خیلی برام جالب بود از سایت ای تی بازار خواهش میکنم برای خرید تو سایتشون فرار بدن خیلی خوش امد از امنیتش که فقط با اثر انگشت خودم بازشه و تازه دوربین جلوش جالب بود پردازنده گرافیکی Adreno 418وگیگابایت حافظه رم LPDDR3 خیلی عایه من که کاملا پسندیدهمش

  5. بازهم گوشی جدید الجی !!! گوشی موبایل ال جی V10 مجهز به سنسور اثر انگشت که سهله اگر گوشی های موبایل ال جی مجهز به سنسور قرنیه چشم هم بشه در بازار گوشی موبایل ایران جا نمیوفته بازار گوشی ایران در سلطه گوشی های اپل گوشی سامسونگ و کمی هم گوشی هوآوی هست و بس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا