Connect with us

مشخصات فنی گوشی موبایل اوپو فایند ایکس 2 منتشر شد

منتشر شده

در

مشخصات فنی گوشی موبایل اوپو فایند ایکس 2 منتشر شد

خبرهای منتشر شده در سایت ها و یا شبکه های اجتماعی، بیان کننده آن هستند که گوشی Find X2 قرار است، به عنوان پرچمدار سال 2020 کمپانی اوپو در بازار موبایل به فروش برسد، مدتی قبل نیز برخی از مشخصات و ویژگی های این اسمارت فون افشا شد؛ هم اکنون با اعلام شدن سایر مشخصات فنی اوپو فایند ایکس 2 می توان گفت: این موبایل رقیبی برای برندهای سامسونگ، سونی و هوآوی خواهد شد.

اخبار منتشر شده در وب سایت wiebo نیز اطلاعاتی از دوربین، نمایشگر و پردازنده گوشی موبایل اوپو فایند ایکس 2 اعلام کرده است، اگرچه در خبرهای قبلی گفته شده بود که صفحه نمایش Find X 2 برابر با 6.5 اینچ است، اما سایت wiebo ادعا می کند که نمایشگر این موبایل اوپو از نوع اولترا Clear بوده، و دارای نرخ نمونه سازی لمسی 240 هرتز خواهد بود.

مشخصات فنی گوشی موبایل اوپو find x2

لیست قیمت گوشی موبایل

صفحه نمایش گوشی اوپو فایند ایکس 2 دارای رزولوشن QHD پلاس (1440 *3160 پیکسل) می باشد، و لبه های آن نیز به صورت خمیده با زاویه 80 درجه طراحی شده است، که از نظر ظاهری همانند گوشی موبایل هوآوی میت 30 پرو خواهد بود.

مشخصات فنی جدید گوشی موبایل اوپو فایند ایکس 2 :

طبق خبرهای اعلام شده، گوشی اوپو فایند ایکس 2 علاوه بر چیپست اسنپدراگون 865 کوالکام، به یک پردازنده داخلی جدید نیز مجهز شده که حجم کاری پردازنده اصلی را کاهش می دهد. کمک پردازنده M1 با کاهش بار توان چیپست 865، موجب دوام و ماندگاری باتری این تلفن هوشمند خواهد شد.

قابلیت گوشی موبایل اوپو find x2

شرکت اوپو با همکاری کمپانی سونی، سنسور Sony IMX689 را برای گوشی Find X2 درنظر گرفته است؛ طبق ادعاء این شرکت سنسور IMX689 دارای اولین فناوری فوکوس خودکار تمام جهت است، که به عنوان لنز اصلی در دوربین سه گانه گوشی فایند ایکس 2 به کار گرفته شده است. علاوه برسنسور IMX689 دو سنسور دیگر به نام IMX708 و سنسور تله فوتو 13 مگاپیکسلی با پشتیبانی از قابلیت بزرگنمایی ترکیبی 5 برابر در سیستم دوربین این تلفن هوشمند اوپو جای گرفته اند.

قیمت گوشی اوپو find x2

ظاهرا سنسور سونی IMX708، قدرتمندترین لنز سوپر واید در بین محصولات سایر برندها می باشد، که با قرار گرفتن در گوشی اوپو Find X2 می تواند عملکرد جالب و جذابی برای کاربران داشته باشد. البته سنسور 32 مگاپیکسلی IMX616 نیز در قسمت دوربین سلفی این موبایل اوپو تعریف شده است.

ا دیدگاه

  1. مرجان

    فوریه 1, 2020 در 11:56 ق.ظ

    گوشی های اوپو از نظر ظاهری خیلی شبیه به موبایل های سری اس سامسونگ هستن امیدوارم با قیمت پایین تری راهی بازار موبایل ایران بشن

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار