Connect with us

نسخه جدید موبایل سامسونگ گلکسی A10 با نام A10s معرفی شد

منتشر شده

در

نسخه جدید موبایل سامسونگ گلکسی a10 با نام a10s معرفی شد

گوشی موبایل های سامسونگ همواره نسبت به سایر تلفن های هوشمند دارای محبوبیت بالایی هستند، چرا که عملکرد بدون نقص آنها در کنار قیمت مناسب، سبب شده خریداران زیادی را در بازار موبایل داشته باشند؛ کمپانی Samsung نیز سالانه با تولید اسمارت فون های مختلف نیمی از فروش بازار های جهانی موبایل را از آن خود کرده است.

گوشی سامسونگ گلکسی a10s

لیست قیمت گوشی موبایل

موبایل گلکسی A10 یکی از تلفن هوشمند های میان رده کمپانی سامسونگ بود، که چند ماه قبل با نام A10 معرفی و عرضه شد، این اسمارت فون با داشتن مشخصات فنی قابل قبول و قیمت مقرون به صرفه توانست در بازار موبایل به خوبی بدرخشد. هم اکنون شرکت سازنده به تازگی نسخه جدید این گوشی موبایل را با نام A10s رونمایی کرده است.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A10s یک میان رده حرفه ای :

مشخصات فنی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A10s نشان می دهد، این تلفن هوشمند نسبت به نسخه قبلی دست خوش تغییرات چشمگیری شده است که می تواند فروش بهتری را داشته باشد، یکی از ویژگی های جدید این موبایل بهره مند شدن به باتری 4000 میلی آمپرساعت است که می تواند مدت زمان بیشتری موبایل را فعال نگه دارد؛ همچنین سنسور اثر انگشت نیز یکی دیگر از تفاوت های اصلی این دو گوشی موبایل محسوب می شود.

ویژگی گوشی سامسونگ گلکسی a10s

کمپانی سامسونگ اسمارت فون A10s را همانند موبایل A10 به صفحه نمایش 6.2 اینچی IPS از نوع Infinity-V مجهز کرده است که دارای رزولوشن 720×1520 پیکسل می باشد، دوربین سلفی نیز در قسمت V شکل بالای نمایشگر جای گرفته است، که با داشتن سنسور 8 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.0 عکس های تقریبا با کیفیتی را به ثبت می رساند، البته قابلیت تشخیص چهره برای باز شدن قفل صفحه نیز بر عهده این دوربین خواهد بود. سنسور 13 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور 2 مگاپیکسلی نیز دوربین اصلی موبایل A10s را تشکیل می دهند.

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی a10s

کارهای پردازشی موبایل A10s سامسونگ بر عهده یک پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس بوده و فضای ذخیره سازی آن نیز شامل 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی می شود، که از طریق کارت حافظه میکرو اس دی می توانید آن را تا 512 گیگابایت افزایش دهید. سیستم عامل گوشی موبایل A10s نیز اندروید 9.0 Pie خواهد بود که رابط کاربری One UI وظیفه شخصی سازی آن را برعهده خواهد داشت. متاسفانه قیمت گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A10s هنوز توسط کمپانی سازنده اعلام نشده اما قرار است به زودی در رنگ های آبی، سبز، قرمز و سیاه به بازار موبایل عرضه شود.

لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار