Connect with us

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S11 دارای دوربین فوق حرفه ای

منتشر شده

در

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس11 دارای دوربین فوق حرفه ای

تلفن هوشمند های سری S سامسونگ جزء آن دسته از اسمارت فون هایی محسوب می شوند، که با عملکرد بی نظیرشان، توانستند به خوبی در بازار موبایل بدرخشند؛ هم اکنون عضو جدید این سری قرار است با نام S11 به زودی به لیست قیمت محصولات سامسونگ اضافه شود، این گوشی هوشمند قطعا با ویژگی هایی که دارد می تواند رقیبی جدی برای سایر گوشی های بازار موبایل شود.

موبایل سامسونگ گلکسی اس 11

لیست قیمت گوشی موبایل

همچنان کمپانی سامسونگ در حال کار کردن بر روی گوشی موبایل گلکسی S11 است، چرا که تصمیم دارد جدیدترین تلفن هوشمند خود را با بهترین قطعات سخت افزاری در اواخر بهمن ماه معرفی، و سپس آن را راهی بازار موبایل نماید؛ در حال حاضر نیز اطلاعات کمی از موبایل اس 11 منتشر شده است که نشان می دهد ظرفیت باتری آن برابر با 3730 میلی ‌آمپرساعت می باشد.

موبایل سامسونگ گلکسی S11 همانند تلسکوپ فضایی هابل :

یکی از ویژگی های گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S11 که می توان آن را در بین خریداران محبوب کند، قابلیت بزرگ ‌نمایی تصاویر خواهد بود، البته انتخاب اسم هابل برای دوربین گلکسی S11 و ثبت زوم فضایی، می تواند این ویژگی را به ثبت برساند.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 11 رونمایی شد

از نظر ظاهری نیز موبایل سامسونگ گلکسی S11 شبیه به اسمارت فون نوت 10 خواهد بود، با این تفاوت که دوربین آن ارتقا یافته است، بدین ترتیب دارای دریچه دیافراگم متغیر با آزادی عمل بیشتر، سنسورهای ToF اضافه و بزرگ‌ نمایی بیشتر می باشد، که جزء ویژگی‌‌ های منحصر به فرد آن محسوب می شود.

علاوه بر طراحی جدید، ویژگی دیگری که احتمالا، گوشی سامسونگ گلکسی S11 به آن بهره مند خواهد شد، فناوری صدای دورن نمایشگر یا Sound on Display است که با ایجاد لرزش در نمایشگر باعث تولید صدا می‌ شود و گوشی را از اسپیکری که معمولا در بالای نمایشگر قرار می ‌گیرد بی ‌نیاز می ‌کند.

قیمت گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 11

شایان ذکر است رزولوشن دوربین موبایل گلکسی S11 برابر با 108 مگاپیکسل، و دارای زوم اپتیکال 5 خواهد بود، لنزهای پریسکوپ 5 برابری نیز تلسکوپ فضایی هابل را در ذهن تداعی می کند. هم اکنون کمپانی سازنده اطلاعات کاملی از موبایل گلکسی اس 11 منتشر نکرده است، ولی انتظار می رود تا بهمن ماه که زمان رونمایی رسمی این تلفن هوشمند است، مشخصات فنی بیشتری از آن منتشر شود.

لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار