Connect with us

گوشی موبایل شیائومی می میکس 2 اس در 7 فروردین عرضه خواهد شد

منتشر شده

در

گوشی موبایل شیائومی می میکس 2 اس در 7 فروردین عرضه خواهد شد

پس از مدت ها چشم انتظاری بالاخره کمپانی شیائومی در یک بنر تبلیغاتی زمان عرضه گوشی موبایل می میکس 2 اس را اعلام کرد. این اسمارت فون جذاب و حرفه ای با ظاهر بسیار ظریف و باریکی که دارد می تواند نسبت به سایر تلفن های هوشمند Xiaomi فروش خوبی را دربازار موبایل داشته باشد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل شیائومی می میکس 2 اس

لیست قیمت گوشی موبایل

کمپانی Xiaomi در حساب کاربری خود در ویبو زمان معرفی گوشی موبایل Mi Mix 2S را به صور رسمی اعلام کرد و با توجه به این اطلاعیه قرار است این اسمارت فون حرفه ای در27 مارس (7 فروردین 97) به طور رسمی معرفی و رونمایی شود. اما این تنها اطلاعات پوستر جدیدترین گوشی موبایل شیائومی نیست چرا که عدد 273.741 خبر از کسب امتیاز این تلفن هوشمند با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام در سایت بنچمارک گیری AnTuTu را می‌ دهد.

گوشی موبایل شیائومی

اسمارت فون شیائومی می میکس 2 اس دارای نمایشگر 5.99 اینچی با نسبت 18:9 و وضوح +Full HD بوده و همان طور که اعلام شد، تراشه اسنپدراگون 845 کارهای پردازشی این تلفن هوشمند را انجام خواهد داد همچنین به یک رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز بهره مند می باشد.

گوشی موبایل می میکس 2 اس شیائومی

طبق اطلاعات منتشر احتمالا گوشی موبایل شیائومی Mi Mix 2S مجهز به رابط کاربری MIUI 9 مبتنی بر اندروید 8 اوریو می باشد، که می ‌تواند از تمامی قابلیت ‌های جذاب اوریو نظیر هوم اسکرین بازطراحی شده، منو تنظیمات جدید و حالت تصویر در تصویر (Picture-in-Picture) پشتیبانی کند.

گوشی موبایل Mi Mix 2S

متأسفانه کمپانی شیائومی در نمایشگاه MWC 2018 واقع در بارسلونا شرکت نخواهد کرد، و قرار است گوشی موبایل می میکس 2 اس در چین رونمایی شود. این اولین باری نیست که شرکت Xiaomi در یک رویدادی به جز رویداد های بزرگ حوزه تکنولوژی از محصولاتشان پرده برداری می‌ کنند؛ چرا که سال گذشته گوشی موبایل Mi 5C و تراشه Surge S1 نیز در نمایشگاه موبایل بیجینگ که نسخه آسیایی MWC اروپا است معرفی شدند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل شیائومی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. میلاد

    فوریه 26, 2018 در 9:56 ق.ظ

    گوشی موبایل شیائومی می میکس 2 اس کارایی خوبی داره ولی ای کاش صفحه نمایشش 5.99 اینچ نبود.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار