Connect with us

گوشی موبایل ویوو NEX رقیبی برای آیفون X

منتشر شده

در

گوشی موبایل ویوو NEX رقیبی برای آیفون X

کمپانی Vivo به عنوان یکی از تولید کنندگان فعال بازار موبایل ، اخیرا در نمایشگاه 2018 MWC تصویر کلی از جدیدترین موبایل خود را با نام Apex رونمایی کرد، که به قابلیت هایی همچون صفحه نمایش بدون حاشیه، دوربین سلفی متفاوت و حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر مجهز شده و قرار است در سال آینده به لیست قسمت گوشی موبایل های ویوو اضافه شود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل ویوو NEX

لیست قیمت گوشی موبایل

هم اکنون کمپانی ویوو در طی مراسمی در شانگهای چین یکی دیگر از جدیدترین اسمارت فون های خود را با نام NEX معرفی نمود، طبق تصاویر منتشر شده می توان گفت این موبایل نسخه ای آماده از تلفن هوشمند Apex است که قرار است به زودی عرضه شود.

گوشی ویوو NEX

طبق مشخصات فنی منتشر شده گوشی موبایل ویوو NEX مجهز به نمایشگر سوپر امولد 6/59 بوده و نسبت تصویر به بدنه نیز برابر با 91/24 درصد می باشد. حاشیه های بسیار باریکی در اطراف این تلفن هوشمند دیده می شود به طوری که می توان گفت پنل جلویی این موبایل تماماً صفحه نمایش است.

شاید سوالی در ذهن شما ایجاد شود که با توجه به یکپارچه بودن صفحه نمایش موبایل ویوو NEX، دوربین سلفی و اسپیکر در کدام قسمت نمایشگر قرار گرفته اند! کمپانی Vivo از فناوری های جدیدی در این زمینه استفاده کرده است که سبب خواهد شد بسیاری از مشتریان جذب این تلفن هوشمند شوند.

تلفن هوشمند ویوو NEX

حسگر اثر انگشت در موبایل ویوو NEX همانند تلفن هوشمند X21 در زیر صفحه نمایش تعبیه شده و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی آن نیز به طور کامل از صفحه نمایش خارج شده است. شرکت Vivo جایگزین اسپیکر از فناوری Screen SoundCasting استفاده کرده، به طوری که می تواند صفحه نمایش موبایل NEX را به اسپیکر تبدیل کند، همچنین این فناوری استفاده از بلندگو های سنتی را به طور کامل از بین خواهد برد. با توجه به خبرهای منتشر شده نیز کیفیت صدای پخش شده توسط صفحه نمایش این موبایل ویوو بسیار با کیفیت و بلند اعلام شده است.

گوشی موبایل ویوو NEX

از دیگر مشخصات فنی موبایل ویوو NEX که در این رویداد معرفی شد می توان به باتری 4000 میلی آمپری،پردازنده اسنپدراگون 845، رم 8 گیگابایتی اشاره کرد، همچنین دوربین دو گانه موبایل NEX دارای سنسور های 12 و 5 مگاپیکسلی بوده و از هوش مصنوعی نیز پشتیبانی می کند، علاوه بر این دستیار صوتی Jovi این موبایل را جزء پرچمداران بازار موبایل قرار داده است.

قیمت گوشی ویوو NEX در بازار موبایل چین برابر با 4998 یوان (معادل 780 دلار) خواهد بود؛ همچنین این موبایل Vivo از نظر ظاهری نیز بسیار شبیه به اپل آیفون X می باشد به همین دلیل می تواند بعد از عرضه رقیب سرسختی برای آیفون X محسوب شود.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل ویوو برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. رها

    ژوئن 14, 2018 در 9:54 ق.ظ

    من از دوربین سلفی گوشی ویوو NEX خیلی خوشم اومد کاش دوربین جلو گوشی موبایل های سامسونگ هم اینطوری بود

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار