موبایل

گوشی موبایل کاترپیلار CAT S41 مجهز با قابلیت عکسبرداری در زیر آب

گوشی موبایل کاترپیلار CAT S41 نسخه جدید اسمارت فون CAT S40 بوده و نسبت به کارایی فوق العاده حرفه ای که دارد از قیمت مناسبی بر خودار می باشد. این تلفن هوشمند با داشتن تائیدیه IP68 به شما اجازه می دهد در زیر آب نیز به راحتی عکسبرداری نمایید. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل کاترپیلار CAT S41

لیست قیمت گوشی موبایل

کمپانی Caterpillar یکی از شرکت های تولید کننده گوشی موبایل بوده اما فعالیت چندانی در این زمینه ندارد. تمام گوشی موبایل های شرکت کاترپیلار از نظر ظاهری منحصر به فرد ترین اسمارت فون های بازار گوشی موبایل به شمار می آیند و مناسب افراد شاغلی که در محیط های صنعتی فعالیت دارند، می باشند. اسمارت فون CAT S41 یکی از جدیدترین تلفن هوشمند های کمپانی کاترپیلار بوده که به تازگی توسط این شرکت رونمایی شده است.

موبایل کاترپیلار CAT S41

 گوشی موبایل کاترپیلار CAT S41از نظر مشخصات فنی نسخه ارتقاء یافته موبایل CAT S40 بوده و به صفحه نمایشی 5 اینچی با رزولوشن HD و محافظ صفحه گوریلا گلس 5 بهرمند می باشد همچنین نسبت به انگشتان خیس یا دستکش های ضخیم بهینه سازی شده است. از نظر مشخصات سخت افزاری نیز می توان به چیپست مدیاتک هلیو P20 و پردازنده هشت هسته ای و فرکانس 2.3 گیگاهرتز، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

اسمارت فون کاترپیلار CAT S41

دوربین اصلی اسمارت فون کت اس 41 سنسور 13 مگاپیگسلی داشته و دوربین سلفی آن نیز سنسوری 8 مگاپیکسل، با قابلیت تصویر برداری در زیر آب می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این گوشی موبایل کاترپیلار مجهز بودن به باتری 5 هزار میلی آمپر ساعت بوده که می توان از آن به عنوان پاور بانک نیز استفاده کرد.

اسمارت فونCAT S41 کاترپیلار

اکثر موبایل های کاترپیلار از جمله همین اسمارت فون CAT S41 علاوه بر تائیدیه IP68 که نشان دهنده مقاوم بودن دستگاه در برابر آب و گرد غبار است، با موفق شدن در آزمون نظامی MIL-SPEC 810G  مقاومت خود را در برابر شوک، رسوب و سقوط از ارتفاع 1.7 متری ثابت کرده اند. لازم به ذکر است موبایل کاترپیلار کت اس 41 از استاندارد های ارتباطی  LTE/VoLTE پشتیبانی خواهد کرد و دارای کلید میانبری است که می توانید برای راه اندازی دوربین، فلش و غیره از آن استفاده کنید. علاقمندان نیز می توانند موبایل Caterpillar CAT S41 با قیمت 449 دلار از فروشگاه های آمازون و eBay خریداری کنند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل کاترپیلار برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اسمارت فون های کاترپیلار بنظرم یکی از مقاوم ترین تلفن هوشمند های بازار موبایل اند ولی ای کاش قیمتشون اینقدر گرون نبود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا