Connect with us

گوشی موبایل گلکسی ام 32 یک میان رده خوب دیگر از سامسونگ

منتشر شده

در

گوشی موبایل گلکسی ام 32 یک میان رده خوب دیگر از سامسونگ

سامسونگ به زودی از گوشی موبایل Galaxy M32 خود نیز رونمایی خواهد کرد. مدتی قبل بود که گوشی میان رده A32 سامسونگ معرفی شد که در دو مدل با پشتیبانی از اینترنت 5G و 4G به بازار عرضه شد. حالا با رونمایی از محصول جدید این شرکت به نظر می رسد  گوشی موبایل Galaxy M32 سامسونگ تا حد زیادی ویژگی های Galaxy A32 را در خود خواهد داشت. اطلاعاتی که از این گوشی منتشر شده است توسط یکی از افشاگران حوزه فناوری به بیرون درز پیدا کرده است و اعتبار زیادی دارد. سامسونگ برای یکی دو فصل متوالی پرفروش ترین و موفق ترین شرکت در زمینه گوشی موبایل بود و این موضوع را علاوه بر گوشی های پرچمدار و موفق، مدیون میان رده های با کیفیت خود نیز هست. این گوشی مانند اغلب مدل ها ابتدا در هند رونمایی خواهد شد.

گوشی گلکسی ام 32 بر پایه گوشی گلکسی آ 32

لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ

گوشی Galaxy M32 سامسونگ چه ویژگی هایی دارد؟

تا حد زیادی می توان گفت گوشی موبایل سامسونگ مدل M32 همان گوشی A32 است. این سیاست سامسونگ در تولید گوشی های میان رده، در مورد تعدادی از گوشی های سری ام و آ تکرار شده است. تفاوت در این گوشی های عرضه شده در حقیقت اغلب به ظرفیت باتری و شکل ظاهری آنها بر می گردد. وگرنه این مدل ها از لحاظ مشخصات فنی شباهت های زیادی به هم دارند.

گوشی گلکسی M32 با یک نمایشگر 6.4  اینچی امولد با رزولوشن FHD+ راهی بازار خواهد شد. هرچند هنوز مشخص نیست که این نمایشگر مانند گلکسی A32 با رفرش ریت ۹۰ هرتز عرضه شود یا اینکه از رفرش ریت ۶۰ هرتز پشتیبانی کند. تراشه به کار رفته در این مدل تراشه Helio G85 مدیاتک است و کاربران از بین دو مدل ۴/۶۴ و ۶/۱۲۸ گیگابایتی می توانند یک مدل را انتخاب کنند. همچنین پشتیبانی از کارت حافظه microSD با حداکثر ظرفیت ۱ ترابایت از ویژگی های خوب حافظه این گوشی قلمداد می شود.

ویژگی های گوشی Galaxy M32 سامسونگ

دوربین با کیفیت در گوشی سامسونگ گلکسی ام 32

سامسونگ در دوربین های گوشی های میان رده خود چیزی برای کاربران کم نمی گذارد. دوربین سلفی این گوشی هوشمند 20 مگاپیکسل خواهد بود. در پنل پشتی آن هم شاهد دوربین چهارگانه خواهیم بود که دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی و ماکرو ۵ مگاپیکسلی این پنل را تشکیل خواهند داد. ابعاد این گوشی ۱۶۰ در ۷۴ در ۹ میلی ‌متر است و وزن آن ۱۹۶ گرم خواهد بود.

دوربین با کیفیت در گوشی سامسونگ گلکسی ام 32

نکته مهم درباره باتری موبایل این گوشی سامسونگ می باشد. این موبایل باتری ۶۰۰۰ میلی ‌آمپر ساعتی آن است که بیشتر از ظرفیت باتری مدل 5G و 4G گلکسی A32 است. این گوشی از سرعت شارژ ۱۵ واتی نیز بهره می ‌برد و در دو رنگ مشکی و آبی روانه بازار گوشی های هوشمند خواهد شد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. علی اصغری

    ژوئن 13, 2021 در 2:13 ب.ظ

    اینقدر سامسونگ مدل میانرده از سری m و a میده بیرون که ادم قاطی میکنه الان A32 دستشه یا M32. همه گوشیاش هم شبیه به هم هست و تفاوت انچنانی نداره، البته باز بالارده هاش خوبه و از اپل بهتر، اما میانرده هاش هم از شیائومی بهتره

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار