موبایل

گوشی موبایل گوگل پیکسل 4 دارای دوربین فوق حرفه ای

کمپانی گوگل علاوه بر اینکه ساخت و عرضه گوشی هوشمند Pixel 4 را تایید نمود، به چهارچوب مربع شکل دوربین اصلی این گوشی نیز اشاره کرد، در حالی که هنوز مشخصات داخلی اعلام نشده است اما می توان با در نظرگرفتن مشخصات ظاهری همچون دوربین اصلی، مطمئن باشیم که گوشی هوشمند پیکسل 4 به طور معمول در بالاترین سطح ممکن و در گروه دوربین های بالارده قرار خواهد گرفت.

خبر موبایل پیکسل 4 به صورت غیر منتظره ای توسط کمپانی گوگل تایید شده است، بدین ترتیب می توان اعلام کرد: اسمارت فون Pixel 4 وجود خارجی داشته و احتمالا به زودی طی یک کنفرانس به علاقمندان و طرفدارن این برند معرفی خواهد شد.

گوشی موبایل گوگل پیکسل 4

لیست قیمت گوشی موبایل

گزارش تصویری از گوشی موبایل گوگل پیکسل 4 در شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشته شده است، که به دنبال آن کمپانی گوگل نیز آن عکس را تایید کرد، با توجه به این تصویر دوربین پشتی پیکسل 4  یک دوربین چند منظوره است که می تواند نیاز کاربران در عکاسی بر طرف نماید.

دوربین گوشی موبایل گوگل پیکسل 4 حرفه ای و کارآمد:

قسمت مربعی دوربین گوشی هوشمند Pixel 4 شبیه به چهارچوب مربعی شکل دوربین های جدید موبایل اپل آیفون است، اما طبق تصویر منتشر شده در شبکه اجتماعی توییتر، ما فقط پشت گوشی را می بینیم بنابراین دقیقا نمی دانیم گوشی هوشمند پیکسل 4 از نظر ظاهری شبیه کدام موبایل خواهد بود.

موبایل گوگل پیکسل 4 با دوربین فوق حرفه ای

سنسور اثر انگشت گوشی هوشمند Pixel 4 در پشت گوشی تعبیه نشده است چرا که کمپانی گوگل با استفاده از یک دکمه جانبی به عنوان حسگر یا سنسور اثر انگشت در داخل صفحه نمایش این ویژگی را به اجرا درخواهد آورد. با توجه به گسترش استفاده اثر انگشت در صفحه نمایش در گوشی موبایل های سامسونگ و OnePlus، می توانیم نسبت به این موضوع یقین داشته باشیم.

احتمالا جدیدترین پرچمدار گوگل اسمارت فون پیکسل 4 دارای مشخصات فنی پیشرفته ای باشد: پردازنده 6 اسنپدراگون 855 به همراه 8 گیگابایت رم و حداقل 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی می توانند از ویژگی های مشتری پسند آن محسوب شوند.

قیمت موبایل گوگل پیکسل 4

موبایل های سری پیکسل معمولا از طریق حافظه میکرو اس دی امکان ذخیره سازی را ارائه نمی دهند، اما وب سایت خبری Ars Technica در این باره گزارش داد که Project Soli گوگل ممکن است در Pixel 4 ارائه شود. پروژه Soli اساسا یک تراشه کوچک است که سبب می شود از رادار برای تشخیص حرکت دست در دستگاه استفاده شود.

برخلاف تلاش های ناموفق کمپانی سامسونگ در جهت استفاده از تکنولوژی Airview در گوشی سامسونگ گلکسی S4، به نظر می رسد پروژه Soli از جذابیت ویژه ای برخوردار باشد. کمپانی گوگل قصد دارد با ارائه گوشی Pixel 4 به سطح جدیدی از دوربین های پیشرفته گوشی های هوشمند دسترسی پیدا کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا