موبایل

موبایل گیمینگ نوبیا رد مجیک 3 بهترین گوشی مخصوص بازی

اگرچه تعداد گوشی موبایل های مخصوص بازی روزانه در حال افزایش است، اما وجود سیستم خنک کننده ‌های پسیو در کنار آنها اکثر گیمرها را از خرید آن باز می دارد، اکنون شرکت نوبیا که یکی از زیر مجموعه های کمپانی  ZTE است با در نظر گرفتن عملکرد بهتر و هیجان بیشتر در بازی به تازگی جدیدترین اسمارت فون گیمینگ خود را با مجهز کردن به فن خنک کننده داخلی راهی بازار موبایل کرده است.

قیمت گوشی موبایل گیمینگ نوبیا رد مجیک 3 رونماییی شد

گوشی موبایل نوبیا رد مجیک 3 یکی از بهترین گوشی های مخصوص بازی است و با ویژگی های جدیدتری که نسبت به موبایل های گیمینگ ایسوس و ریزر دارد می تواند در حین بازی عملکرد بهتری برای گیمرها داشته باشد، چرا که علاوه بر سیستم خنک کننده مایع با لوله ‌های مسی، به یک فن خنک کننده داخلی کاملاً بی‌ صدا با 14000 دور چرخش در دقیقه نیز مجهز شده است.

کارایی فن خنک کننده گوشی موبایل مخصوص بازی Red Magic 3 :

جدیدترین گوشی موبایل مخصوص بازی به گواهینامه IP55 و یک محفظه جداگانه بهره مند بوده، که مانع از ایجاد اختلال در عملکرد فن و نفوذ مایعات، گرد و غبار به داخل بدنه می شود. طبق ادعا کمپانی نوبیا ادعا گوشی Red Magic 3 اولین تلفن هوشمند مجهز به سیستم خنک کننده اکتیو است که به ‌طور چشمگیری در عملکرد حرارتی دستگاه بهبود ایجاد کرده است.

فن موجود در گوشی مجیک 3 در استفاده مداوم تا 30000 ساعت پاسخگو خواهد بود؛ همچنین ترکیب این فن با خنک کننده مایع سبب می شود سیستم خنک کننده عملکرد بهتری داشته باشد در نتیجه اجرای بازی های موبایلی در طولانی مدت بدون وقفه امکان پذیر خواهد بود.

قابلیت گوشی موبایل گیمینگ نوبیا رد مجیک 3

وزن گوشی موبایل گیمینگ نوبیا رد مجیک 3 برابر به 215 گرم و ابعاد آن 171.7×78.5×9.65 اعلام شده است، سیستم عامل اندروید 9 به صورت پیش فرض برروی این موبایل حرفه ای نصب شده و صفحه نمایش 6.65 اینچی آمولد با رزولوشن 2340×1080 پیکسل (FHD+)، پشتیبانی از HDR، روشنایی 430 نیت و نرخ رفرش 90 هرتز از دیگر ویژگی های این اسمارت فون مخصوص بازی می باشد.

چیپست کوالکام اسنپدراگون 855 در کنار 12 گیگابایت حافظه رم نیز کارهای پردازشی موبایل گیمینگ رد مجیک 3 را انجام خواهد داد. باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعت Red Magic 3 از شارژ سریع حداکثر27 واتی پشتیبانی می کند و با فناوری QC 4.0 نیز سازگار می باشد.

دوربین اصلی این موبایل مخصوص بازی نوبیا که توسط کمپانی سونی ساخته شده است برابر با 48 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/1.7 می باشد، البته دوربین 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 نیز عکس‌ های سلفی را به ثبت می رساند. قسمت جلویی این گوشی نیز به بلندگوهای استریوی اختصاص دارد که از صدای فراگیر DTS:X نیز پشتیبانی می کند و سیستم لغو نویز با میکروفون سه ‌گانه برای گیمرهایی که قصد دارند بازی‌ های خود را به صورت زنده استریم کنند، کاملاً کارآمد خواهد بود.

قیمت گوشی موبایل مخصوص بازی نوبیا رد مجیک 3

از نظر ظاهری موبایل گیمینگ رد مجیک 3 همانند مدل های قبلی دارای کلید های شانه خازنی قابل تنظیم بوده و یک نوار LED RGB نیز در پشت بدنه جذابیت ظاهری آن را دو برابر کرده است؛ جایگاه اسکنر اثر انگشت نیز در بالای نوار RGB تعریف شده است.

فروش و عرضه گوشی موبایل گیمینگ رد مجیک 3 از روز 3 مه (جمعه 13 اردیبهشت) در کشور چین آغاز می شود، قیمت ارزان ترین مدل آن با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برابر با 430 دلار و مدل حرفه ای این موبایل که دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی می باشد برابر با 640 دلار خواهد بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا