موبایل

گوشی موبایل Oukitel K10000S دارای باتری 10000 میلی آمپری

گوشی موبایل Oukitel K10000S دارای باتری 10000 میلی آمپری فردا توسط کمپانی چینی Oukitel معرفی خواهد شد و این تلفن هوشمند با باتری قدرتمند خود می تواند به طور مدوارم بیش از سه روز روشن بماند و در اختیار کاربران قرار گیرد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل Oukitel K10000S

احتمالا بزرگترین مشکل تلفن های هوشمند، طول عمر بسیار کوتاه باتری آنها در مقایسه با سایر قابلیت هاییست که در اختیار کاربران قرار می دهند. در حال حاضر کمپانی های بزرگ و موسسات تحقیقاتی زیادی در جهان به دنبال توسعه راهکارهایی برای افزایش طول عمر باتری های مورد استفاده در گجت های دیجیتال هستند، اما احتمالا ساده ترین راه برای این کار افزایش ظرفیت باتری به قیمت افزایش ضخامت دستگاه است.

گوشی موبایل Oukitel K10000S

با این وجود کاربران زیادی ترجیح می دهند به جای یک گوشی موبایل باریک، دستگاهی در اختیار داشته باشند که باتری آن بیشتر از یک روز دوام بیاورد. این دقیقا همان کاریست که کمپانی Oukitel انجام داده است.

همان طور که حدس زده اید، Oukitel یک کمپانی تولید کننده تلفن های هوشمند چینی است که قصد دارد با عرضه یک گوشی موبایل فوق العاده نام خود را بر سر زبان ها بیندازد. البته این شرکت به جای استفاده از سخت افزار قدرتمند ترجیح داده بر روی باتری سرمایه گذاری کند و به همین دلیل مدل K10000S خود را به زودی به بازار عرضه خواهد کرد.

گوشی موبایل Oukitel K10000S

آن دسته از کاربرانی که پیگیر خبرهای گوشی موبایل هستند به طور حتم به یاد می آورند که این شرکت سال گذشته نیزگوشی موبایلی با نام K10000 را عرضه کرده بود و در نتیجه می توان گفت مدل جدید می بایست از جهات بسیار زیادی مشابه گوشی موبایل سال گذشته باشد.

در واقع تلفن همراه K10000S احتمالا از 2 گیگابایت حافظه RAM و فضای ذخیره سازی 16 گیگابایتی بهره خواهد برد و گفته می شود بدنه پشتی این گوشی موبایل دارای بافتی مشابه چرم خواهد بود و با دقت در تصویر تبلیغاتی منتشر شده از آن می توان شباهت هایی بینگوشی موبایلK10000S و گوشی موبایل های Vertu نیز یافت.

گوشی موبایل Oukitel K10000S

جالب ترین ویژگی این تلفن همراه هم ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی، باتری آن است که در صورت استفاده از یک نمایشگر میان رده (با کیفیت FHD یا حتی HD) و یکپردازندهرده متوسط قادر خواهد بود حتی بیش از 3 روز به کار خود ادامه دهد. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط android headlines این دستگاه فردا با قیمت 240 دلار به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

لیست قیمت گوشی موبایل

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل Oukitel برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. از اسمارت فون هایی که دارای باتری قدرتمندی هستند خیلی خوشم میاد و باتری گوشی موبایل Oukitel K10000S واقعا معرکه ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا