Connect with us

گوشی موبایل نوبیا ایکس با دو صفحه نمایش عرضه شد

منتشر شده

در

گوشی موبایل نوبیا ایکس با دو صفحه نمایش عرضه شد

سازندگان و تولید کنندگان گوشی موبایل از چندین سال قبل فعالیت خود را بر روی کم کردن حاشیه های صفحه نمایش آغاز کرده اند تا نسبت نمایشگر به بدنه را تا حد ممکن افزایش دهند، اما یکی از چالش هایی که مانع کارآنها شده است وجود سنسور دوربین سلفی می باشد که بخاطر عکاسی سلفی نمی توانند آن را حذف کنند؛ هم اکنون کمپانی نوبیا یکی از زیر مجموعه های شرکت ZTE برای حل این موضوع راه حل جالب و جدیدی را پیدا کرده است.

موبایل نوبیا ایکس

لیست قیمت گوشی موبایل

موبایل نوبیا ایکس یکی از جدیدترین گوشی های کمپانی Nubia است که با داشتن طراحی جدید و منحصر به فرد می تواند فروش خوبی را در بازار موبایل چین داشته باشد. موبایل نوبیا X فاقد دوربین سلفی است اما این بدین معنا نیست که شما نمی توانید به صورت سلفی عکسبرداری نمایید چرا که این گوشی با داشتن دو نمایشگر مجزا قابیلت های جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد. البته لازم به ذکر است نمایشگر پشتی Nubia X قابلیت نمایش محتوا را نیز دارا می باشد.

موبایل نوبیا ایکس

صفحه نمایش اصلی موبایل نوبیا ایکس دارای اندازه 6.26 اینچی، رزولوشن 2280 * 1080 و نسبت تصویر 19:9 است و کناره های نمایشگر نیز به صورت گرد طراحی شده اند، وجود حاشیه های کم هم جلوه جلویی این موبایل را زیباتر کرده است، البته نسبت تصویر به بدنه در گوشی Nubia X برابر با 93.6 درصد است که برای یک اسمارت فون رقمی فوق العاده محسوب می شود. نمایشگر دوم گوشی نوبیا ایکس 5.1 اینچی می باشد و وضوح آن نیز برابر با 1520 * 720 خواهد بود که می توان از آن برای تصاویر سلفی HD، تصاویر پس زمینه، امضاهای شخصی، تصاویر داینمیکی و حتی کنترل های پیشرفته متنوع برای تجربه بازی با کیفیت استفاده کرد.

جدیدترین گوشی نوبیا

عملا با وجود دو نمایشگر انتظار می رود کمپانی Nubia برای این اسمارت فون باتری قوی را در نظر گرفته باشد، مشخصات فنی اعلام شده نشان می دهد موبایل Nubia X به یک باتری 3800 میلی آمپر ساعت مجهز شده است و به لطف فناوری هایی مانند NeoPower 3.0 Smart Freeze می تواند شارژدهی قابل قبولی را داشته باشد.

یکی دیگر از ویژگی های مشتری پسند گوشی نوبیا ایکس وجود دو سنسور اثر انگشت است که در سمت چپ و راست موبایل موجود می باشد و کاربر با هر دستی که گوشی را در دست بگیرد می تواند به کمک سنسور انگشت قفل صفحه نمایش را باز کند. از دیگر قابلیت های سخت افزای Nubia X می توان به اسنپدراگون 845 اشاره کرد که به عنوان پردازشگر مرکزی محسوب می شود. 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین دوگانه با چینش 24+16 مگاپیکسلی با قابلیت های هوش مصنوعی و اندروید 8.1 اوریو سایر ویژگی های موبایل Nubia X می باشد. قیمت گوشی نوبیا ایکس با رم 6 و حافظه 64 گیگابایت در بازار موبایل چین برابر با 3299 یوان معادل 475 دلار خواهد بود البته این نسخه مدل پایه بوده و بهترین نسخه این موبایل حدودا با قیمت 615 دلار به فروش خواهد رسید.

ا دیدگاه

  1. سهیل بابایی

    نوامبر 18, 2018 در 1:02 ق.ظ

    سلام
    این خلاقیت خیلی خوبیه
    میتونه خیلی کاربردی هم باشه به شرطی که شرکت ها از حداکثر پتانسیل این قابلیت استفاده کنند

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار