موبایل

بهترین گوشی های موبایل از 10 تا 50 میلیون تومان

اگر از آن دسته افرادی می باشید که علاقه مند به ساخت ویدیو و عکاسی هستید بدون شک داشتن یک گوشی میان رده یا پرچمدار می تواند برای شما مشکل گشا باشد. اکثر افرادی که به دنبال خرید گوشی موبایل هستند مدل هایی را انتخاب می کنند که قیمت های فضایی دارند و خرید آن ها برای هر شخصی نمی تواند امکان پذیر باشد. اما گوشی های هوشمند میان رده ای در بازار موجود است که مشخصات سخت افزاری آن ها نسبت به قیمت هایشان بسیار مناسب هستند. در این مقاله پنج تا از بهترین گوشی های هوشمند بین قیمت های 10 الی 50 میلیون تومان را معرفی خواهیم کرد که با مطالعه و مقایسه آن ها می توانید هنگام خرید گوشی موبایل بهترین انتخاب را داشته باشید.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A32 4G

سامسونگ به خاطر کیفیت صفحه نمایش های فوق العاده اش شناخته شده است. گوشی موبایل گلکسی A32 دارای یک صفحه بزرگ 6.4 اینچی می باشد. این گوشی موبایل نه تنها بزرگ است بلکه روشنایی آن تا 800 نیت می رسد که مشاهده صفحه نمایش در محیط های پر نور را آسان می کند. یکی دیگر از مزایای صفحه نمایش A32 وجود ویژگی Eye Comfort Shield می باشد که این ویژگی نورهای حساس را کاهش داده تا چشمان شما کمتر خسته شوند. در بخش دوربین ها Samsung Galaxy A32 4G دارای دوربین اصلی با سنسور 64 مگاپیکسلی، دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عرریض، دوربین عمق 5 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی می باشد.

Samsung Galaxy A32 4G
Samsung Galaxy A32 4G

گوشی موبایل آیفون 13 اپل

گوشی موبایل آیفون 13 در سال 2021 معرفی شد و سپس در سال های بعد آیفون 14 و به تازگی آیفون 15 نیز معرفی شده است. برخلاف سری های قبلی آیفون ها، سری 13 اپل همچنان از فروش خوبی برخوردار هستند. از نظر ظاهر آیفون 13 تقریباً شبیه به آیفون 12 می باشد. صفحه نمایش همان 6.1 است به استثنای ضخامت «7.65 میلی متر در مقابل 7.4 میلی متر» که حتی تشخیص آن دشوار است. آیفون 13 نیز دستگاهی با طراحی خوب است که ظاهری محکم و لوکس دارد. این گوشی همان قاب آلومینیومی و پشت شیشه ای تقویت شده که در آیفون 12 دیده می شود را دارد. صفحه نمایش 6.1 اینچی با نوعی شیشه به نام سپر سرامیکی پوشانده شده است که اپل ادعا می کند این شیشه چهار برابر مقاوم تر از شیشه گوشی های هوشمند دیگر رقیب ها می باشد.

Apple iphone 13
Apple iphone 13

iPhone 13 دوربین مشابه آیفون 12 را ارائه می دهد. دو دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی در جلو قرار دارد. همچنین اسکنر سه بعدی SL برای Face ID به حالت پرتره در سلفی کمک می کند. آیفون 13 شامل اولین تراشه A15 Bionic است. این پردازنده از یک CPU شش هسته ای جدید و چهار هسته با کارایی بالا ساخته شده است.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A73 5G

گوشی موبایل Galaxy A73 یکی از بهترین گوشی های میان رده می باشد که سامسونگ تاکنون معرفی کرده است. صفحه نمایش A73 5G از نوع Super AMOLED Plus با نرخ تازه سازی تا 120 هرتز و اندازه صفحه نمایش 6.7 اینچی با رزولوشن 1080p و پشتیبانی از HDR10 می باشد. نمایشگر گلکسی A73 5G دارای شیشه Corning Gorilla Glass 5 می باشد، همچنین این موبایل از یک اسکنر اثر انگشت در نمایشگر استفاده می کند. گوشی گلکسی A73 علاوه بر پردازنده اسنپدراگون 778G اولین گوشی میان رده گلکسی است که دارای دوربین 108 مگاپیکسلی است. یکی از مزیت های بسیار خوب این مدل از گوشی این می باشد که سامسونگ وعده به روز رسانی چهار ساله سیستم عامل آن را داده است.

Samsung Galaxy A73 5G
Samsung Galaxy A73 5G

گوشی شیائومی Mi 11 Ultra

گوشی شیائومی Mi 11 Ultra دارای صفحه نمایش 6.81 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است و از  قدرتمندترین پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برخوردار می باشد. این گوشی یک نمایشگر ثانویه در پشت دارد که می تواند اطلاعات ضروری مانند زمان، تاریخ و دیگر اعلان ها را نمایش دهد. Mi 11 Ultra دارای سیستم دوربین سه گانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و لرزشگیر اپتیکال تصویر و فوکوس لیزری است. همچنین یک دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 5 برابر نیز دارد. هر سه دوربین از فیلمبرداری 8K و حالت شب شیائومی پشتیبانی می کنند.

Xiaomi Mi 11 Ultra
Xiaomi Mi 11 Ultra

گوشی سامسونگ گلکسی S23 Ultra

گوشی موبایل سامسونگ S23 Ultra بدون شک یکی از بهترین گوشی های موجود در بازار است. سامسونگ با معرفی این گوشی موبایل توانسته است در بازار فناوری نسبت به قبل بیشتر دیده شود. یکی از جنبه هایی که S23 Ultra را متمایز می کند طراحی آن است. با پرداخت های شیک و مدرن، بدنه باریک  و سبک وزن آن باعث می شود که در دست گرفتن و استفاده با یک دست راحت باشد. اس 23 اولترا از طراحی مشابه S21 و S22 Ultra پیروی می کند، اما صفحه نمایش آن کمی صاف تر و قاب آن ضخیم تر می باشد. سامسونگ موفق شده است یک طراحی عالی برای Samsung Galaxy S23 Ultra ایجاد کند. محافظ Gorilla Glass Victus 2 در جلو و پشت مقاومت بیشتری را به این گوشی موبایل داده است.

Samsung Galaxy S23 Ultra
Samsung Galaxy S23 Ultra

اگر عاشق عکاسی هستید، دوربین S23 Ultra را بدون شک دوست خواهید داشت. این گوشی با سیستم دوربین چهارگانه و سنسور با وضوح بالا و دقیقی را در هر شرایطی ثبت می کند. بعلاوه دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند زوم اپتیکال و تثبیت کننده تصویر است که به شما امکان می دهد عکس های با کیفیت حرفه ای را ثبت کنید. سنسور اصلی این مدل گوشی 200 مگاپیکسل می باشد که سامسونگ ادعا می کند در حال حاضر بهترین دوربین است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا