Connect with us

گوشی های هوآوی نوا 9 رونمایی شدند

منتشر شده

در

گوشی های هوآوی نوا 9 رونمایی شدند

به تازگی گوشی های هوآوی نوا 9 رونمایی شدند. سری Nova 9 شامل گوشی نوا 9 و نوا 9 پرو است که از ویژگی های فنی خوبی برخوردار هستند. این دو مدل گوشی هوآوی در چهار رنگ بنفش، مشکی، آبی و سبز به بازار خواهند آمد. تراشه به کار رفته در آن نیز اسنپدراگون 778 جی است. تاریخ عرضه این دو مدل از گوشی موبایل هوآوی هم از 29 سپتامبر و هفته آینده اعلام شده است. قیمت پایه برای این گوشی ها هم از 418 دلار شروع می شود.  با وجود فراز و نشیب های زیادی که کمپانی هوآوی در مسیر راه تولید خود دارد اما باز هم با تمام توان سعی در تولید انواع گجت ها د گوشی های موبایل با کیفیت دارد.

معرفی گوشی هوآوی نوا 9 با تراشه 778 جی و 100 وات شارژ

لیست قیمت گوشی موبایل هوآوی

ویژگی های فنی گوشی موبایل هوآوی سری Nova 9

این دو مدل گوشی موبایل هوآوی از نمایشگرهای اولد برخوردارند. گوشی هوآوی  نوا ۹ از نمایشگر اولد ۶.۵۷ اینچی با نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن FHD+  بهره می‌برد. مدل پرو دارای نمایشگر ۶.۷۲ اینچی و دو دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است که یکی از آنها واید و دیگری اولترا واید هستند و سرعت شارژ آن به ۱۰۰ وات می ‌رسد. در حفره‌ نمایشگر مدل استاندارد فقط یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است. کاربران هر دو گوشی برای آنلاک کردن باید از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده کنند.

روی هم رفته این دو گوشی از نظر طراحی ظاهری و سخت‌ افزار، شباهت زیادی به یکدیگر دارند. ضمن اینکه هر دو گوشی با سیستم ‌عامل اختصاصی Huawei  یعنی هارمونی او اس راهی بازار می ‌شوند. مدل استاندارد باتری ۴۳۰۰ میلی‌ آمپر ساعت دارد که از سرعت شارژ ۶۶ وات پشتیبانی می ‌کند. مدل پرو هم با باتری ۴۰۰۰ میلی ‌آمپر ساعتی و سرعت شارژ ۱۰۰ وات عرضه خواهد شد. این برند اعلام کرده شارژ کامل مدل پرو فقط در عرض ۲۰ دقیقه انجام می ‌شود.

ویژگی های فنی گوشی موبایل هوآوی سری Nova 9

دوربین گوشی موبایل Huawei سری نوا

هر دو گوشی موبایل  از ۴ دوربین پشتیبانی می کنند. دوربین اصلی دارای حسگر ۵۰ مگاپیکسلی و لنز با گشودگی دیافراگم f/1.9 است که می‌ تواند در مقایسه با سایر دوربین ‌های معمولی تا ۴۰ درصد نور بیشتر را جذب کند. همانطور که می دانید هم جذب نور بیشتر می ‌تواند به ثبت تصاویر بهتر در شرایط نوری کم کمک کند. همچنین اندازه این حسگر ۱/۱.۵۶ اینچ است که بزرگترین حسگر استفاده شده در سری نوا هوآوی محسوب می شود.

در کنار دوربین اصلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و ماژول سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 قرار گرفته اند. حالت Vlog، زوم صوتی، نایت مود و ویدیو dual view برای فیلم برداری همزمان با استفاده از دوربین‌های عقب و دوربین‌ جلو هم برای این سری در نظر گرفته شده است. دوربین در این دو مدل گوشی می توانند فیلم های تایم لپس را هم ضبط و ذخیره کنند.

دوربین گوشی موبایل Huawei سری نوا

حالت Multi Camera نیز در این سری به کار رفته است. با استفاده از این قابلیت می ‌توان به یک گوشی که نزدیک آنها قرار دارد، متصل شد تا زوایای بیشتری را برای تصویر یا ویدیو مورد نظر خود در اختیار داشت. همچنین هر دو گوشی به نرم افزار ویرایش ویدیو Petal Clip مجهز هستند.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار