موبایل

گوشی موبایل های هوآوی سیستم عامل جدید اندروید را دریافت نمی کنند

بنا به گزارش رویترز حرکت ظاهری گوگل از دستورات اخیر رئیس جمهوری آمریکا دونالد ترامپ پیروی کرده که به طور موثر Huawei را در آمریکا منع می کند. پس از تصمیم دولت امریکا مبنی بر تحریم تاثیر گذار شرکت چینی در ایالات متحده، شرکت گوگل فعالیت تجاری خود را با کمپانی Huawei تحت شرایطی و طی دستورالعمل هایی تعلیق کرده است.

آپدیت سیستم عامل اندروید برای گوشی هوآوی

لیست قیمت گوشی موبایل

یک منبع موثق به خبرگزاری رویترز اعلام کرد: کمپانی Huawei بروزرسانی سیستم عامل اندروید را برای گوشی موبایل های خود از دست می دهد و احتمالا گوشی های هوشمند آینده Huawei خارج از چین دیگر به برنامه ها و خدماتی مانند Gmail و Google Play دسترسی نخواهند داشت گوگل نیز دیگر به پشتیبانی فنی از محصولات Huawei ادامه نمی دهد.

کمپانی هوآوی در لیست سیاه اداره بازرگانی قرار گرفت :

گوگل در بیانیه ای که طی ایمیلی به CNET فرستاد، گفت: ما در حال بررسی، پیگیری و نظم بخشیدن به مفاد تصمیم جدید رئیس جمهوری آمریکا دونالد ترامپ هستیم. برای کاربران سرویس های ما، Google Play و حمایت های امنیتی Google Play Protect همچنان بر روی دستگاه های موجود Huawei ادامه خواهد یافت.

گوشی هوآوی آپدیت جدید اندروید را دریافت نمی کند

هفته گذشته، رئیس جمهور دونالد ترامپ، یک دستورالعمل اجرایی را صادر کرد که تهدید های دشمن خارجی را برای شبکه های ارتباطی، فناوری و خدمات اضطراری ملی اعلام کرد. این تصمیم جدید دخالت های خارجی در شبکه های حامل کشور را محدود می کند. به بیان دیگر، اداره بازرگانی (کمپانی Huawei) را به لیست سیاه خود اضافه نمود.

نگرانی بر کمپانی چینی Huawei و دولت چین چیره شده است و این شرکت از گردآوری تجهیزات خود برای جاسوسی در سایر کشورها و شرکت ها هراس دارد؛ البته هوآوی بارها منکر این موضوع شده که محصولاتش تهدید امنیتی است.

موبایل هوآوی جدیدترین آپدیت اندروید را دریافت نخواهد کرد

ظاهرا غول تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی (Huawei) هنوز به نسخه اندروید دسترسی خواهد داشت این دسترسی از طریق لایسنس منبع باز (Open Source) فراهم شده است. به گزارش رویترز، تصمیم اخیر واشنگتن مبنی بر تحریم شرکت های ارتباطی چینی مانند کمپانی بزرگ هواوی، واکنش های جدی را از سوی این غول ارتباطی دریافت کرده که البته همگی بی تاثیر بوده و تغییری در تصمیم جدید دولت آمریکا ایجاد نکرده است. رن ژنگفای، مدیر عامل شرکت هوآوی، روز شنبه متذکر شد که رشد شرکت او پس از اقدام دولت ایالات متحده، ممکن است کمی کاهش یابد.

لیست قیمت گوشی موبایل هوآوی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا