Connect with us

گوشی هوآوی میت 40 مجهز به اولین دوربین 108 مگاپیکسلی

منتشر شده

در

اولی دوربین 108 مگاپیکسلی در هوآوی میت 40

سری جدید گوشی هوآوی با نام هوآوی میت 40 احتمالا قدرتمند ترین دوربین را در بین گوشی های موجود خواهد داشت. بر طبق اخبار منتشر شده دوربین گوشی Huawei Mate 40 دارای یک سنسور 108 مگاپیکسلی خواهد بود. باید دید دوربین کدام گوشی تلفن همراه، می تواند بیش از این ظاهر شود. در صورتی که بر اثر کرونا اختلالی در اجرای برنامه های شرکت هوآوی برای معرفی سری جدید گوشی هوآوی نشود، شاهد رونمایی این مدل جدید در ماه اکتبر خواهیم بود. دوربین 108 مگاپیکسلی می تواند رقیب بزرگی برای گوشی های پرچمدار در بازار به حساب بیاید.

هوآوی میت 40 با دوربین قدرتمند

لیست قیمت گوشی هوآوی

سری Huawei Mate 40 با دوربین قدرتمند

بر اساس اخباری که از کارکنان شرکت هوآوی منتشر شده، این شرکت در دو مدل جدید هوآوی میت 40 و هوآوی میت 40 پرو، دوربین قدرتمندی را به کار گرفته که علاوه بر ارتقاء کیفیت لنز آن از 108 مگاپیکسل کیفیت هم پشتیبانی می کند. سنسور دوربین گوشی های سری میت 40 و 40 پرو هوآوی دارای لنز 9P می باشند و به دلیل دارا بودن همین سیستم پیشرفته، دیگر لغزش و یا به هم ریختگی در تصویر گرفته شده توسط این دوربین مشاهده نمی شود. این مشکلی است که در تمامی گوشی های موبایل وجود دارد که ظاهرا هوآوی در اقدامی خلاقانه سعی در برطرف کردن آن دارد.

تکنولوژی دوربین بدون فرم در هوآوی سری 40

لنز جدید بدون فرم در هوآوی میت 40 و میت 40 پرو

در مقایسه با لنز های دوربین گوشی تلفن همراه در بازار، این لنز 108 مگاپیکسلی یک ارتقاء بزرگ محسوب می شود. این ارتقاء هم در کیفیت تصویر مشخص خواهد بود هم در هنگام فیلمبرداری توسط گوشی های پرچمدار میت.

فناوری به کار رفته در این سری که لنز بدون فرم نام دارد، راهکار مثبتی در جهت وضوح بالاتر و زاویه دید بیشتر و همچنین انحراف کمتر خواهد بود. این تکنولوژی همینطور به ثبت تصویر با کیفیت تر در نور بسیار پایین هم کمک خواهد کرد. علاوه بر این، طبق شایعات منتشر شده تراشه به کار رفته در این گوشی از نوع تراشه کرین مدل 1020 خواهد بود که قدرت پردازشگری بسیار بالایی دارد. این تراشه به نسبت مدل های قبلی گوشی های هوآوی رشد بسیار زیادی داشته است و پیش بینی می شود ایراداتی که به مدل های قبلی گوشی موبایل هوآوی وارد بود دیگر در این سری مشاهده نخواهد شد.

با توجه به موارد ذکر شده برای این گوشی جدید هوآوی احتمال می رود قیمت در نظر گرفته شده برای آن بالا باشد. در نهایت طبق اعلام هوآوی تا آخر تابستان شاهد رونمایی سری میت خواهیم بود.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. امیر

    ژوئن 18, 2020 در 1:14 ب.ظ

    گوشی موبایل های هوآوی با پیشرفت خوبی که تو ظاهر و عملکردشون داشتند قطعا به راحتی می تونن جای موبایل های سامسونگ رو بگیرند

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار