موبایل

گوشی موبایل هوآوی Mate 9 پرچمدار جدید کمپانی Huawei

گوشی موبایل هوآوی Mate 9 پرچمدار جدید کمپانی Huawei در سال 2016 می باشد و با  توجه به مشخصات فنی فاش شده انتظار می رود این اسمارت فون دارای دوربین پیشرفته تری نسبت به گوشی موبایل پی 9 هوآوی دارد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل هواوی Mate 9

هواوی با عرضه ‌ی گوشی موبایل پی 9 در بهار سال جاری یکی از بهترین گوشی‌ های هوشمند پرچمدار خود را راهی بازار کرد. گوشی موبایل هوآوی پی 9 با بهره‌ گیری از دوربین دوگانه در پشت گوشی که شامل یک سنسور رنگی و سیاه و سفید می باشد، تصاویری با کیفیتی را ثبت می ‌کند. حال پس از گذشت 6 ماه از زمان عرضه ‌ی  اسمارت فون پی 9 به بازار، انتظار می‌ رود چینی ‌ها دومین پرچمدار خود در سال 2016 را نیز با نام میت 9 رونمایی کنند.

کوین ونگ، تحلیلگر موسسه‌ ی IHS وعده داده که هواوی در سه ماهه‌ ی چهارم سال جاری میلادی نسل جدید گوشی هوشمند خود را با نام میت 9 هواوی رونمایی خواهد کرد. این ادعا با سابقه ‌ی رونمایی از نسل پیشین این گوشی هوشمند هم خوانی دارد، چراکه هواوی نوامبر سال 2015 گوشی موبایل میت 9 را معرفی کرد. ونگ اعلام کرده که میت 9 در دسامبر سال جاری راهی بازار خواهد شد.

گوشی موبایل هواوی Mate 9

با توجه به اینکه میت 9 بهترین گوشی هوشمند هواوی در سال 2016 خواهد بود، از این‌ رو باید در انتظار یک دوربین دوگانه بهتر از پی 9 در پشت این محصول باشیم. آخرین شایعات مطرح شده در مورد این گوشی هوشمند نشان از این دارند که میت 9 از وجود سنسور 20 مگاپیکسلی بهره خواهد برد که رزولوشن بیشتری در مقایسه با سنسور 12 مگاپیکسلی پی 9 در اختیار کاربران قرار می ‌دهد.

از جمله‌ ی سایر مشخصات فنی که انتظار می‌ رود گوشی موبایل میت 9 با استفاده از آن ‌ها راهی بازار شود باید به تراشه ‌ی Kirin 960 با بهره‌ گیری از هسته‌ های Cortex A73 Artemis اشاره کرد که مبتنی بر لیتوگرافی 16 نانومتری توسعه خواهند یافت.

گوشی موبایل هواوی Mate 9

هنوز اطلاعات شفافی در خصوص سایر مشخصات فنی اینگوشی موبایل در دست نیست، اما انتظار می‌ رود در هفته ‌های آینده شاهد انتشار جزییات بیشتری در مورد مشخصات فنی این محصول باشیم. هنوز چند هفته تا دسامبر سال جاری میلادی باقی مانده و به طور حتم جزئیات بیشتری در مورد این گوشی موبایل هواوی منتشر خواهد شد.

لیست قیمت گوشی موبایل

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل هواوی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. گوشی موبایل های هوآوی نسبت به قیمتشون کارایی خوبی دارند من اسمارت فون هوآوی G525 دو سال پیش خریداری کردم خیلی راضی ام ازش…و تصمیم گرفتم بعد از عرضه گوشی موبایل هوآوی Mate 9 این تلفن هوشمند رو هم بخرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا