موبایل

گوشی هوآوی سری P40 برنده جایزه برترین دوربین گوشی های هوشمند

تا همین چند سال اخیر، رقابت در بازار گوشی های هوشمند بسیار پایین بود، و معمولا هر فردی بنا به بودجه ای که برای خرید گوشی تلفن مدنظر داشت، یکی از برند ها را انتخاب می کرد و خرید گوشی های چینی صرفا به همان بازار چین و تعداد کمی از کشورها محدود می شد.

گوشی هوآوی p40

لیست قیمت گوشی موبایل

شاید خیلی دور از ذهن می رسید که روزی هوآوی بتواند با تولید سری گوشی هایی با کیفیت بالا در دوربین و عکاسی، برنده جایزه انجمن عکاسی TIPA که یکی از معتبرترین جوایز در زمینه عکاسی هوشمند با گوشی های تلفن محسوب می شود، باشد. پیش از این هم در سال های قبل گوشی موبایل های سری پی 10 یعنی هوای پی 10 و پی 10 پلاس برنده این جایزه شده بودند. در سال 2018 گوشی موبایل هوآوی پی 20 پرو و در سال 2019 هوآوی پی 30 پرو این جایزه را به خود اختصاص دادند.

گوشی هوآوی P40 برترین کیفیت عکاسی را دارد!

جایزه معتبر TIPA که به خاطر نوآوری و کیفیت در دوربین گوشی های هوشمند به آنها تعلق می گیرد، این بار با تست دوربین گوشی های سری پی 40 هوآوی که پرچمدار این کمپانی محسوب می شوند، جایزه خود را به خاطر ثبت تصویر باکیفیت و وضوح بالا به گوشی موبایل هوآوی پی 40 اعطا کرد.

گوشی هوآوی p40 پرو

از مشخصات دوربین سری هوآوی پی 40 می توان به سنسور بزرگ دوربین آن اشاره کرد. هوآوی پی 40 پلاس بزرگترین سنسور را در بین تمامی گوشی های هوآوی و همچنین در بین تمامی گوشی های هوشمند دارد. سنسور این دوربین 50 مگاپیکسل RYYB است و به سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز از تمامی جوانب یا اصطلاحا omnidirectional مجهز می باشد.

دوربین اصلی گوشی Huawei P40 دارای یک لنز 40 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دیافراگم f/1.8 است. هوآوی پی 40 پلاس دو دوربین تلسکوپی 8 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر دارد که یکی از آنها زوم اپتیکال با قدرت 10 برابر و دیگری زوم اپتیکال با قدرت 3 برابر دارد. یک دوربین پنج گانه با سنسور عمقی هم در کنار دوربین های دیگر این گوشی هوشمند قرار می گیرد.

گوشی هوآوی سری p40

گوشی موبایل هوآوی P40 با ظاهر جذاب و صفحه 6.58 اینچی به یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم در جلو مجهز می باشد. باید دید سال آینده هم هوآوی پرچمدار جدیدی معرفی خواهد کرد که این جایزه را به خود اختصاص بدهد یا خیر!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا