موبایل

ساخت اولین گوشی کوکاکولا با همکاری ریلمی

در سال 1886 جان پمبرتون در آزمایشگاهی واقع در آمریکا در حال ساخت فرمول کوکا کولا بود کسی فکرش را نمی کرد روزی بتواند این فرد نوشابه ای بسازد که بتواند سومین برند با ارزش دنیا شناخته شود و کسی باور نمی کرد این شرکت نوشابه سازی روزی پا به صنعت تکنولوژی بگذارد اما اکنون برند کوکا کولا بعد از اپل و گوگل با ارزش ترین برند دنیا شاخته می شود و در اقدامی ناباورانه با همکاری شرکت ریلمی اولین گوشی هوشمند خود را روانه بازار کرده است. هرچند تعداد این گوشی های هوشمند محدود است اما اگر با استقبال مردم رو به رو شود می تواند به تولید انبوه برسد.

گوشی هوشمند کوکاکولا

برند چینی Realme به داشتن گوشی های بالارده و گران قیمت معروف است. در گذشته این شرکت چینی گوشی های Realme Edition Dragon Ball را معرفی کرد و اکنون گوشی های جدیدی را با همکاری شرکت کوکا کولا ساخته است. این گوشی که Realme 10 Pro Coca Cola Edition نام دارد اساساً یک Realme 10 Pro محسوب می شود که یک تم کوکا کولا را در پشت خود جای داده است.

گوشی هوشمند کوکا کولا
گوشی هوشمند کوکا کولا

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید این گوشی موبایل در یک جعبه بزرگ عرضه شده است که در آن یک مجسمه کوچک به نام Realmeow قرار دارد وهمراه آن دسته ای از برچسب های کوکاکولا وجود دارد که می توانید به پشت گوشی خود بچسبانید و  جالب ترین اقدامی که کوکا کولا و رملی انجام داده اند، ابزار خارج کردن سیم کارت است که به شکل درب بطری کوکا کولا ساخته شده است.

همکاری ریلمی با کوکا کولا
همکاری ریلمی با کوکا کولا

رابط کاربری این گوشی با نام تجاری نوشابه طراحی شده است. نمادهای نرم افزاری مانند تنظیمات تلفن و دیگر برنامه های آن نیز با موضوع کوکا کولا طراحی شده اند همچنین هنگام روشن کردن گوشی موبایل با صدای باز کردن درب نوشابه مواجه خواهید شد. این گوشی هوشمند مانند دیگر گوشی های Realme عمل می کند. شرکت ریلمی ظاهراً تنها 1000 دستگاه از این گوشی موبایل را تولید کرده است و تنها در کشور هند در دسترس می باشد و با قیمت حدود 240 دلار به فروش می رسد.

عرضه گوشی هوشمند کوکا کولا
عرضه گوشی هوشمند کوکا کولا

مشخصات گوشی کوکاکولا

مشخصات گوشی کوکا کولا مانند آخرین نسخه گوشی ریلمی 10 Pro 5G است که اواخر سال 2022 معرفی شد. گوشی موبایل Realme 10 Pro Coca Cola Edition با تراشه میان رده اسنپدراگون 695 کوالکام و صفحه نمایش LCD 6.7 اینچی عرضه شده است. دوربین اصلی این گوشی 108 مگاپیکسل است و باتری آن 5000 میلی آمپر با شارژ 33 واتی Super VOOC برای شارژ 50 درصدی در 29 دقیقه می باشد.

مشخصات گوشی هوشمند کوکا کولا
مشخصات گوشی هوشمند کوکا کولا

در کنار مشخصات سخت افزاری، Coca Cola Edition مملوء از نمادهای برنامه های بازطراحی شده خاص و اعلان های حباب دار و آهنگ زنگ کوکا کولا است. گوشی هوشمند کوکا دارای صداهای منحصر به فردی است که کاربران در دستگاه های معمولی پیدا نمی کنند. این صداهای ویژه، مخصوص صدای تماس تلفن و دیگر نوتیفیکیشن ها می باشد اما جالب ترین صدا برای زمانی است که شما عکس می گیرید زیرا در آن زمان صدای شاتر سفارشی را می شنوید که به نظر می رسد یک بطری کوکا کولا در حال باز شدن است و این صدای جالب می تواند تنها دلیل خرید این گوشی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا