موبایل

گوشی موبایل پاناسونیک Eluga Turbo با پشتیبانی ازشبکه 4G

گوشی موبایل  پاناسونیک Eluga Turbo با پشتیبانی از شبکه  4G در هند از 27 ژانویه عرضه خواهد  شد و این اسمارت فون جدید پاناسونیک دارای یک فریم فلزی با دو پنل شیشه ‌ای در قسمت پشت و جلو می باشد. پاناسونیک یکی از کمپانی ‌های ژاپنی است که در زمینه‌‌ ی تولید گوشی های هوشمند نیز فعالیت می‌ کند. این کمپانی سالانه بصورت محدود مدل ‌هایی را معرفی و اغلب در بازار‌هایی نظیر هند روانه‌ ی بازار می ‌کند.
پاناسونیک ساعاتی پیش گوشی هوشمند جدید خود را با نام  Eluga Turbo رونمایی کرد. این گوشی هوشمند پس از معرفی دوربین Lumix CM10 توسط این کمپانی در ابتدای ماه جاری میلادی، پا به عرصه‌ ی وجود گذاشته است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل پاناسونیک Eluga Turbo

از جمله ‌ی مشخصات فنی اینگوشی هوشمندمی ‌توان به نمایشگر 5 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1280 در720 سه گیگابایت حافظه‌ ی رم 32  گیگابایت حافظه‌ ی داخلی با قابلیت افزایش تا 64 گیگابایت با استفاده از میکرو SD اشاره کرد. ژاپنی ‌ها در این گوشی هوشمند از یک تراشه ‌ی هشت هسته ‌ای 64 بیتی با فرکانس 1.5 گیگاهرتزی استفاده کرده‌ اند. باتری مورد استفاده در این گوشی 2350 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و سنسور مورد استفاده برایدوربیننیز شامل یک نمونه‌ ی 13 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو است. با استفاده از این گوشی هوشمند که از وجود اندروید آبنبات چوبی و رابط کاربری FitHome UI پاناسونیک بهره می ‌برد می‌ توان به شبکه‌ های 4G متصل شد. ابعاد Eluga Turbo به ترتیب 142.4 در 71.2 در6.95 میلی متر است.

گوشی موبایل پاناسونیک Eluga Turbo

همان طور که در تصاویر نیز می ‌توان مشاهده کرد،گوشی هوشمندپاناسونیک از طراحی بسیار جذابی بهره می ‌برد که شامل یک فریم فلزی با دو پنل شیشه ‌ای در قسمت پشت و جلو است. در لبه‌ ی سمت راست گوشی می‌ توان کلید‌ های فیزیکی از قبیل پاور و کلید‌ های تغییر حجم صدا را مشاهده کرد؛ حال آنکه لبه ‌ی سمت چپ محلی برای قرار گرفتن اسلات سیم کارت است. گوشی هوشمند جدید پاناسونیک در سه رنگ آبی، طلایی و رز گلد روانه‌ ی بازار خواهد شد. علاقمندان می ‌توانند این گوشی هوشمند را از27 ژانویه (پس‌ فردا) خریداری کنند. با گسترش شبکه‌ های 4G در کشور هندوستان انتظار می‌ رود تولید کنندگانی نظیر پاناسونیک با عرضه ‌ی گوشی ‌های هوشمند خود بتوانند بازار خوبی را برای خود به دست بیاورند.

گوشی موبایل پاناسونیک Eluga Turbo

مشخصات فنی گوشی موبایل پاناسونیکEluga Turbo:

  • نمایشگر: 5 اینچی IPS LC
  • رزولوشن :1920*1080 پیکسل
  • پردازنده : 64 بیتی هشت هسته‌ ای Helio P10 از مدیاتک
  • حافظه رم : 3 گیگابایت
  • حافظه داخلی : 32 گیگابایت
  • قابلیت افزایش تا 64 گیگابایت
  • دوربین سلفی : 5 مگاپیکسل
  • دوربین : 13 مگاپیکسل
  • سیستم عامل :آب نبات چوبی
  • باتری :2350 میلی آمپر
  • پشتیبانی از شبکه : 4G

لیست قیمت گوشی موبایل

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام.من تازه برای اولین بار با این خبر سایت آی تی بازار مطلع شدم که شرکت پاناسونیک گوشی هم تولید می کنه و تا قبل این من فکر می کردم این شرکت فقط تلویزیون تولید می کنه به این دلیل که تا به حال گذینه ی مشابهی رو ازش ندیده بودم ولی به هر حال گوشی موبایل پاناسونیک Eluga Turbo هم طراحی خیلی خوبی داره و هم ویژگی های خیلی خوبی مانند پشتیبانی کردن از شبکه 4G اشاره کرد که امروزه حتما باید گوشی های هوشمند از این ویژگی پشتیبانی کنند.

  2. سلامگوشی موبایل پاناسونیک Eluga Turbo با پشتیبانی از شبکه 4G در هند از 27 ژانویه عرضه خواهد شد و این اسمارت فون جدید پاناسونیک دارای یک فریم فلزی با دو پنل شیشه ‌ای در قسمت پشت و جلو می باشد. پاناسونیک یکی از کمپانی ‌های ژاپنی است که در زمینه‌‌ ی تولید گوشی های هوشمند نیز فعالیت می‌ کند. این کمپانی سالانه بصورت محدود مدل ‌هایی را معرفی و اغلب در بازار‌هایی نظیر هند روانه‌ ی بازار می ‌کند

  3. سلام مشخصات فنی خوبی داره این گوشی و با حافظه و پردازنده بالاش امکانات بیشتر را در اختیار میذاره و با ظاهر زیباش میتونه جلب توجه خوبی برای مشتریان موبال کنه و با پشتیبانی ازشبکه 4g خاصیت ویژه ی بهش داده ممنون از ای تی بازار از اطلاع رسانی فناوری های ب روزش

  4. با سلام و خسته نباشید
    این گوشی موبایل پاناسونیک Eluga Turbo داری امکانات خوب و قوی میباشد. دوربین این گوشی 13 مگاپیکسل است. همچنسن از پردازنده ی قوی و باتری بسیار خوبی در این گوشی استفاده شده و میشه گفت این یه گوشی خوب هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا