موبایل

گوشی موبایل گیمینگ شیائومی بلک شارک 2 پرو معرفی شد

فروش خوب اسمارت فون های گیمینگ در بازار موبایل سبب شده است؛ شرکت های تولید کننده گوشی سالانه تلفن هوشمندهای مخصوص بازی را با امکانات جدیدتری معرفی و عرضه نمایند، و سعی بر این دارند با به کار بردن قدرتمندترین قطعات سخت افزاری نظر گیمرهای سخت پسند را نیز جلب کنند.

قابلیت گوشی موبایل گیمینگ شیائومی بلک شارک 2 پرو

لیست قیمت گوشی موبایل

کمپانی آمریکایی کوالکام نیز یکی از شرکت های مشهور و فعالی است که در تولید پردازنده‌ های موبایل فعالیت چشمگیری دارد، این شرکت به تازگی جدیدترین چیپست گوشی موبایل های گیمنیگ را رونمایی نمود، از این رو شرکت های سازنده اسمارت فون درصدد این هستند تا با استفاده از این چیپست جدیدترین گوشی های مخصوص بازی را روانه بازار موبایل نمایند.

کمپانی شیائومی به عنوان یکی از تولیدکنندگان گوشی موبایل امروز در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرد: تصمیم دارد جدیدترین تلفن هوشمند گیمینگ خود را با نام بلک شارک 2 پرو (Black Shark 2 Pro) روز 8 مرداد به طور رسمی معرفی کند، این طور که مشخص است احتمالا این گوشی مخصوص بازی مجهز به چیپست اسنپدراگون 855 پلاس می باشد.

عرضه رسمی گوشی موبایل گیمینگ شیائومی، نوبیا و ایسوس در ماه آینده :

تاریخ رونمایی جدیدترین گوشی گیمینگ شیائومی دو روز بعد از معرفی گوشی مخصوص بازی نوبیا Red Magic 3 که آن هم به چیپست اسنپدارگون 855 پلاس مجهز شده است خواهد بود؛ البته این مراسم ها بعد از 23 جولای (اول مرداد) می باشد، چرا که در این روز کمپانی ایسوس نیز گوشی گیمینگ ROG Phone 2 خود را رونمایی خواهد کرد.

موبایل گیمینگ شیائومی بلک شارک 2 پرو معرفی شد

لازم به ذکر است چیپست اسنپدراگون 855 دارای هسته‌ اصلی با فرکانس 2.84 گیگاهرتز می باشد، در صورتی که هسته اصلی چیپست اسنپدارگون 855 پلاس به فرکانس 2.96 گیگاهرتز بهره مند شده است، که از این نظر عملکرد پردازنده تا 4.2 درصد بهبود پیدا خواهد کرد.

قیمت تلفن هوشمند گیمینگ شیائومی بلک شارک 2 پرو

با توجه به اینکه گیمرهای بازار موبایل چین و هند طرفدار گوشی های فوق حرفه ای هستند، تولیدکنندگان موبایل های مخصوص بازی نیز سعی بر این دارند تا از آخرین چیپست های موجود در بازار استفاده کنند چرا که خریداران اصلی آنها گیمرهای چین و هند می باشند، در واقع این تولید کنندگان با رقابیت تنگاتنگی که دارند می خواهند بیشترین فروش بازار را از آن خود کنند. متاسفانه مشخصات فنی زیادی از گوشی موبایل شیائومی بلک شارک 2 اعلام نشده است، اما انتظار می رود تا قبل از تاریخ رونمایی این تلفن هوشمند مخصوص بازی، اطلاعات بیشتری منتشر شود.

لیست قیمت گوشی موبایل شیائومی

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا