Connect with us

گیمبال شیائومی Mijia مناسب گوشی های بازار موبایل

منتشر شده

در

گیمبال شیائومی Mijia مناسب گوشی های بازار موبایل

با توجه به وجود تلفن هوشمند های حرفه ای بازار موبایل ، تمام کاربران می توانند با استفاده از دوربین آنها عکس یا فیلم های با کیفیتی را به ثبت برسانند؛ همچنین وجود تثبیت‌ کننده تصویر دیجیتال و نوری این اسمارت فون ها سبب می شود عکس ها با کیفیت بهتر و بدون لرزش ثبت شوند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گیمبال شیائومی Mijia

لیست قیمت مونوپاد

اکنون شرکت شیائومی گیمبالی را برای گوشی موبایل های بالا رده طراحی کرده است که نقش بسزایی می تواند در ضبط فیلم و ثبت عکس داشته باشد، در واقع گیمبال وسیله ای لرزشگیر برای تصویربرداری است که توسط آن تصویر بدون لرزش و در زاویه های مختلف توسط کاربر به ثبت می رسد.

گیمبال Mijia شیائومی

جدیدترین گیمبال شیائومی که به تازگی تحت برند Mijia تولید شد، مناسب گوشی موبایل هایی که دارای وزن 200 گرم و ضخامت 86 میلیمتری هستند می باشد. از جمله موبایل های مناسب این Gimbal می توان به موبایل هوآوی پی 20 پرو و تلفن هوشمند گوگل پیکسل ایکس ال 2 اشاره کرد.

گیمبال شیائومی

یکی از ویژگی های منحصر به فرد گیمبال Mijia باتری 5000 میلی‌ آمپری آن است که سبب می شود گوشی موبایل در هنگام اتصال به آن شارژ شود. طبق اعلام شرکت Xiaomi در صورت عدم استفاده از باتریمونوپادMijia، کاربر می تواند تا 16 ساعت از آن استفاده کند.

مونوپاد Mijia شیائومی

وزن Mijia برابر با 476 گرم بوده و به همراه یک سه‌ پایه در قسمت پایینی عرضه خواهد شد. محصول فوق قادر به تثبیت تصاویر در سه جهت خواهد بود و با اپلیکیشن مخصوص آن می ‌توانید به ضبط ویدیوی 360 درجه یا تایم ‌لپس بپردازید. هم اکنون گیمبال شیائومی Mijia در بازار موبایل چین عرضه شده است و علاقمندان می توانند آن را با قیمت 95 دلار خریداری کنند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گیمبال شیائومی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. مهناز

    ژوئن 19, 2018 در 10:34 ق.ظ

    گیمبال شیائومی Mijia کی وارد بازار موبایل ایران میشه؟ این گیمبال نمیشه به صورت اینترنتی خریداری کرد؟

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار