موبایل

یک گوشی تاشو توسط آنر در حال ساخت است

اگر از علاقمندان گوشی های تاشو هستید باید بدانید که آنر هم به زودی گوشی تاشوی خود را به بازار عرضه خواهد کرد. این گوشی تاشو با عنوان آنر مجیک فولد رونمایی خواهد شد. ساخت گوشی های تاشو و انعطاف پذیر در سال های اخیر رونق پیدا کرده اند. تا پیش از این کمپانی ال جی، هوآوی، سامسونگ و به تازگی شیائومی هم اقدام به ساخت گوشی های Foldable یا تاشو کرده اند. تعداد گوشی های هوشمند تاشو از سال 2019 و بعد از اینکه سامسونگ از گلکسی فولد خود رونمایی کرد رو به افزایش است. در حال حاضر هم سامسونگ بیشترین تعداد گوشی های تاشو را در بازار دارد که اتفاقا تجربه موفقی را برای این شرکت رقم زد. حالا باید دید آنر می تواند با گوشی موبایل تاشوی خود با سامسونگ رقابت کند یا خیر.

گوشی هوشمند جدید توسط آنر به بازار خواهد آمد

لیست قیمت گوشی موبایل آنر

اولین گوشی موبایل آنر بعد از مستقل شدن از هوآوی

شرکت آنر زیر یکی از شرکت های زیر مجموعه هوآوی بوده است که گوشی موبایل آنر را هم زیر نظر هوآوی می سازد. اما پس از ایجاد تحریم های متعدد برعلیه هوآی این برند خود را از هوآوی جدا کرد و به صورت مستقل اقدام به ساخت گوشی های هوشمند نموده است. این شرکت برای تامین تجهیزات و قطعات ساخت گوشی های موبایل خود، با گوگل همکاری می کند. در واقع این سیاستی است که آنر در این بحران در پیش گرفته است که دچار بحران نشود. سری گوشی آنر 50 قرار است به صورت کامل تحت عنوان آنر و به دور از سلطه هوآوی راهی بازار شود.

اولین گوشی موبایل آنر بعد از مستقل شدن از هوآوی

گوشی موبایل تاشوی آنر تا آخر 2021 رونمایی می شود

در مورد جزئیات گوشی تاشوی آنر اطلاعات زیادی در دست نیست اما به نظر می رسد این گوشی مانند گلکسی زد فولد به سمت داخل تا شود. هرچند آنر هنوز تاریخ دقیقی هم برای رونمایی از این گوشی موبایل اعلام نکرده است اما به نظر می رسد این گوشی تا آخر سال 2021 عرضه شود. تا اینجا همه اطلاعات مبنی بر این هستند که آنر مجیک فولد تا آخر امسال رونمایی خواهد شد. در نتیجه اینکه آنر مجیک فولد اولین گوشی تاشو و اولین گوشی کاملا مستقل این شرکت خواهد بود. احتمالا ساخت ال سی دی گوشی موبایل در این مدل به عهده گوگل باشد.

گوشی موبایل تاشوی آنر تا آخر 2021 رونمایی می شود

به نظر می‌رسد  باید این گوشی را رقیبی جدی برای گوشی ‌های تاشوی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ دانست. حتی اگر از لحاظ ظاهری، شباهتی بین آن و زد فلیپ وجود نداشته باشد. با ورود آنر به بازار گوشی ‌های هوشمند و با در نظر گرفتن اینکه شرکت ‌هایی نظیر گوگل، اوپو، شیائومی، ویوو و بسیاری شرکت ‌های دیگر طی یکی دو سال آینده از این محصولات رونمایی می‌ کنند، احتمالا باعث کاهش قیمت این محصول خواهد شد. پیش بینی می شود تا سال 2023 این گوشی ها با ظاهر غیرمعمول تر در بازار طرفداران زیادی داشته باشند.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. باتوجه به اینکه گوشی های تاشو محبوبیت خیلی زیادی پیدا کردند و از طرفی هوآوی خیلی معروف شده این روزها و داره یه سری ابتکار عمل و خلاقیت تو کاراش نشون میده پس میشه گفت که صنعت موبایل تا مدتی دیگه هوآوی رو پیش از پیش جایگاه بالاتری خواهد دید و حتی ممکنه جایگزین سامسونگ بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا