نرم افزار

100 میلیون کاربر عامل بی رغیب شدن نرم افزار Office مایکروسافت

مجموعه Office که یکی از بهترین و مفید ترین نرم افزار های جهان به شمار می رود، برای سیستم عامل اندروید و iOS نیز در دسترس کاربران قرار دارد. مجموعه ای کامل که از نرم افزار هایی مانند Word و Excel تشکیل شده و علاقمندان بسیاری دارد، به تازگی رکوردی از خود به جای گذاشته که به نظر می رسد دستیابی به این رکورد بسیار سخت باشد.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

100 میلیون کاربر عامل بی رغیب شدن نرم افزار Office مایکروسافت

در سال 2013 بود که مایکروسافت نسخه نهایی Office 365 را برای سیستم عامل iOS و پس از آن برای اندروید منتشر کرد و در سال 2014 نیز به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفت. اکنون این مجموعه کامل از اپلیکیشن های کاربردی مایکروسافت، به رکورد دانلود قابل توجهی دست یافته است.

در حال حاضر تعداد دفعات دانلود Office 365 برای سیستم عامل های اندروید و iOS به بیش از 100 میلیون رسیده تا هیچ مجموعه نرم افزاری مشابهی هوس رقابت به سرش نزند. هر چند عرضه رایگان آفیس برای کاربران سیستم عامل های یاد شده به صورت مستقیم به بخش اقتصادی مایکروسافت کمک نمی کند، اما سبب افزایش تعداد کاربران این مجموعه می شود که برای آنها از اهمیت بسیاری برخوردار است. همراه با مجموعه آفیس، سرویس های متعددی مانند Cloud ارائه می شود که برای بهره مند شدن از آنها باید مبلغی را پرداخت کنید تا به شرایط اقتصادی مایکروسافت کمک کنید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. مجموعه Office که یکی از بهترین و مفید ترین نرم افزار های جهان به شمار می رود، برای سیستم عامل اندروید و iOS نیز در دسترس کاربران قرار دارد. که شامل،اکسل و ورد،که بنا به گفته سایت خوب آی تی بازار هم کاربرانش به 100 میلیون رسیده است،خیلی ممنون از سایت آی تی بازار.

  2. با سلام
    100 میلیون کاربر عامل بی رغیب شدن نرم افزار Office مایکروسافت که این خبر خوبی برای این شرکت است و این شرکت امیدوار است کاربرن بیشتری هم از نرم افزار آفیس بازدی کنند تا کاربران این شرکت بیشتر شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا