تجهیزات شبکه

مودم هوآوی 5G CPE Pro با قابلیت پشتیبانی از اینترنت نسل 5

مودم هوآوی 5G CPE Pro جزء آن دسته از محصولاتی است که در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی شد. پس از معرفی، مودم Huawei 5G CPE Pro توانست نظر اکثر حاضرین را به خود جلب کند چرا که پشتیبانی از اینترنت نسل 5 توانسته یکی از قابلیت های منحصر به فرد این مودم محسوب شود.

مودم هواوی 5g cpe pro معرفی شد

کمپانی هواوی اولین تراشه 5G موبایلی Balong 5G01 خود را سال گذشته عرضه نمود، اکنون مدل جدید را با نام Balong 5000 در مودم 5G CPE Pro تعبیه کرده است؛ هواوی با معرفی مودم 5G CPE Pro ثابت کرد که استفاده از مودم‌ های 5G فقط محدود به اسمارت فون ها نیست بلکه می توان نسل جدید اینترنت را به سایر گجت ها هوشمند منتقل کرد، البته خودرو های هوشمند نیز این قابلیت مستثنی نیستن.

مودم هواوی با اینترنت نسل 5

با توجه به ویژگی هایی که از مودم 5G CPE Pro هواوی در نمایشگاه MWC 2019 اعلام شد، می توان گفت این مودم یکی از فوق العاده ترین مودم های بازار تجهیزات شبکه است که توسط شرکت Huawei معرفی شده است به طوری که امکان دانلود ویدئو با حجم یک گیگابایت را در کمتر از سه ثانیه برای کاربران فراهم می نماید، البته لازم به ذکر است این مودم 5G هوآوی می تواند ویدئو‌ها را با رزولوشن 8K بدون لگ و مشکل استریم کند.

مودم هواوی 5g cpe pro

یکی دیگر از قابلیت های مشتری پسند مودم هوآوی 5G CPE Pro بهره مند شدن به تکنولوژی وای فای 6 است که سبب می شود انتقال اطلاعات در 4/8 گیگابیت در ثانیه انجام شود، البته این مودم 5G از هر دو فرکانس پایین ‌تر از 6GHz برای سرعت تئوری 4/6 گیگابیت بر ثانیه و همچنین برای تکنولوژی mmWave ( موج انتقال یا میلیمتر موج است که می تواند کلید سرعت بالای اینترنت نسل پنج محسوب شود ) برای سرعت حداکثر 6/5 گیگابیت بر ثانیه استفاده می‌ کند.

پشتیبانی از شبکه های 2G، 3G، 4G نیز در این مودم موجود می باشد که در صورت نبود شبکه 5G می توانید از آنها استفاده کنید؛ همچنین مودم 5G CPE Pro تنها محصولی است که سازگار با نرم افزار HiLink شرکت هواوی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا