Connect with us

5 کیف پول سخت افزاری برتر برای ذخیره بیت کوین

منتشر شده

در

5 کیف پول برتر برای ذخیره بیت کوین

در این مطلب قصد داریم تا 5 تا از بهترین کیف پول های بیت کوین را معرفی کنیم. برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال، خصوصا اگر در ابتدای راه باشید به یک کیف پول سخت افزاری احتیاج خواهید داشت. یافتن یک کیف پول خوب برای ذخیره بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است. نرم افزارها و برنامه هایی که برای ذخیره بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال در اختیار کاربران قرار می گیرند به صورت رایگان هستند. اما در صورتی که میزان امنیت بیشتری نیاز دارید می توانید از کیف پول سخت افزاری یا فیزیکی استفاده کنید. این کیف پول های سخت افزاری در انواع مختلفی با قیمت های متنوع در بازار موجود هستند. ممکن است با تعداد زیادی از کیف پول های بیت کوین مواجه شوید، با مطالعه مطلب زیر با پنج کیف پول برتر بیت کوین آسنا خواهید شد.

بهترین کیف پول های بیت کوین

لیست قیمت کیف پول ارز دیجیتال

بهترین کیف پول های بیت کوین

انتخاب یک کیف پول بیت کوین برای ذخیره این ارز دیجیتال به شرایط مختلفی بستگی دارد. دانش شما از بازار ارزهای دیجیتال، میزان سرمایه، نوع ارزی که خریداری کرده اید و امکاناتی که نیاز دارید از این عامل تاثیر گذار هستند. اگر یک فرد تازه کار هستید کیف پول هایی که کار کردن با آنها ساده تر است و از ارزهای دیجیتال متنوع تری پشتیبانی می کنند برای شما مناسب تر است. اما برای افراد حرفه ای این عوامل می تواند متفاوت تر باشد. انواع کیف پول ارز دیجیتال برای ذخیره بیت کوین که در زیر معرفی می شوند فقط برای ذخیره بیت کوین مورد استفاده قرار می گیرند و برای ارزهای دیگر کاربرد ندارند.

1- کیف پول بیت کوین Electrum

کیف پول الکتروم برای کاربرانی که تجربه و دانش بیشتری در زمینه ارز دیجیتال دارند مناسب تر است. این کیف پول سخت افزاری یکی از قدیمی ترین انواع کیف پول ارز دیجیتال است. نسخه موبایلی کیف پول الکتروم برای استفاده در سیستم عامل اندروید عرضه شده است اما نسخه وب الکتروم قابلیت پشتیبانی بیشتری دارد و برای سیستم عامل های مک، ویندوز و لینوکس کاربرد دارد.

کیف پول بیت کوین Electrum

2- کیف پول بیت کوین  BlueWallet

کیف پول بلو ولت یک نرم افزار موبایلی برای پشتیبانی از بیت کوین های خریداری شده شما می باشد. هرچند این کیف پول فقط برای بیت کوین مورد استفاده قرار می گیرد اما نکات مثبت زیادی برای پشتیبانی از این ارز دیجیتال را  دارد. بلوولت یک کیف پول Open Source است و کلیدهای خصوصی خود را در اختیار کاربر قرار می دهد. اگر یک کاربر تازه کار هستید کیف پول BlueWallet به شما پیشنهاد می شود. این کیف پول امنیت بالایی را برای کاربران فراهم می کند اما فقط نسخه موبایلی دارد که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS کاربرد دارد.

کیف پول بیت کوین  BlueWallet

3- کیف پول بیت کوین Bitcoin Wallet

کیف پول بیت کوین ولت یکی از اولین کیف پول های سخت افزاری بود که برای استفاده و ذخیره بیت کوین مورد استفاده عرضه شد. این کیف پول با کاربری بسیار ساده و طراحی آسانی در اختیار استفاده کنندگان قرار می گیرد. این برنامه موبایلی فقط برای استفاده از سیستم عامل اندروید در دسترس قرار دارد. ویژگی های امنیتی این کیف پول قابل قبول به نظر می رسد و امکان پشتیبان گیری از آن به سادگی در دسترس کاربر قرار می گیرد.

کیف پول بیت کوین Bitcoin Wallet

4- کیف پول بیت کوین Bitaddress

کیف پول بیت ادرس (Bitaddress.org) یک کیف پول کاغذی است. کیف پول کاغذی بیت کوین همان کلید خصوصی است که روی کاغذ چاپ شده. این روش یکی از بهترین راهکارها برای نگهداری طولانی مدت بیت کوین است، البته به‌ شرطی که بتوانید از کلید خصوصی (و کاغذ) به‌ درستی مراقبت کنید. با این روش، کلید خصوصی شما به ‌معنای واقعی در دستان خودتان خواهد بود.  برای ساخت کیف پول کاغذی هر ارز دیجیتال هم می ‌توانید خودتان کلید خصوصی یا کلمات بازیابی را روی کاغذ چاپ کنید و هم وب‌ سایت‌ هایی وجود دارند که این کار را برای شما آسان می‌کنند. توجه داشته باشید که اگر از یک وب‌ سایت برای ساخت کیف پول کاغذی استفاده می‌کنید، حتما از اعتبار آنها مطمئن شوید.

کیف پول بیت کوین Bitaddress

5- کیف پول بیت کوین Mycelium

کیف پول مای سلیوم یکی از بهترین کیف پول سخت افزاری برای ذخیره سازی بیت کوین و استفاده در موبایل است. این برنامه به راحتی بر روی گوشی موبایل ذخیره می شود و می توان از آن در سیستم عامل اندروید و آی او اس استفاده کرد. البته این کیف پول برای ذخیره بیت کوین و اتریوم مورد استفاده قرار می گیرد. از مای ‌سلیوم می ‌توان برای اتصال به کیف پول‌ های سخت ‌افزاری هم استفاده کرد. همچنین برای خرج ‌کردن و انتقال مبالغ داخل کیف پول‌ های کاغذی کیف پول Mycelium بسیار کاربردی می باشد.

کیف پول بیت کوین Mycelium

در این کیف پول، کاربر بر کلیدهای خصوصی و دارایی خود کنترل کامل دارد و انواع گزینه ‌های امنیتی از جمله PIN برای آن تعبیه شده است. این کیف پول فقط نسخه موبایلی دارد که برای بسیاری از کاربران که دسترسی دائم به کامپیوتر ندارند خوب به نظر می رسد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. بیژن ترابی

    مارس 1, 2021 در 11:09 ق.ظ

    برا شروع بهتره از بلو ولت استفاده کنید، چون حین اجرا به نحوی آموزش هم میده و اپ خلوته و خوبیه، اما وقتی حرفه ای شدید برید سراغ Mycelium و Electrum چون حرفه ای تر هست و مناسب کساییه که اطلاعات کافی از ارز دیجیتال و بیت کوین رو دارند و تازه وارد ها ممکنه گیج بشن ولی خیلی عالیه و با سرعت

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار