Connect with us

6 اپلیکیشن سرگرم کننده اندروید

منتشر شده

در

6 اپلیکیشن سرگرم کننده اندروید

ما از گوشی های هوشمند برای خیلی از کارها استفاده می کنیم به موسیقی گوش می دهیم، بازی می کنیم، ویدئو تماشا می کنیم و در رسانه های اجتماعی با یکدیگر صحبت می کنیم. یکی از مزایای اصلی گوشی های هوشمند آسان کردن زندگی ما می باشد. خوشبختانه با پیشرفت گوشی های هوشمند برنامه های مختلفی نیز تولید شده است که می تواند کارهای ما را راحت تر و یا ما را سرگرم کنند.

بهترین اپلیکیشن های سرگرم کننده اندروید

گوشی های هوشمند موجود در بازار با ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری جدید عرضه می شوند اما برای استفاده حداکثری از گوشی های هوشمند جدید خود باید نرم افزارهای دلخواه خود را نصب کنید اما تعداد زیادی برنامه برای دانلود از فروشگاه Google Play وجود دارد ولی کدام یک از آن ها می تواند ما را سرگرم کند و کدام یک از آن ها ارزش دانلود کردن دارد؟ در مقاله پیش رو 6 نرم افزار سرگرم کننده اندروید را معرفی کرده ایم که می تواند برای ساعتی شما سرا سرگرم کنند.

اپلیکیشن های سرگرم کننده اندروید
اپلیکیشن های سرگرم کننده اندروید

نرم افزار YouTube

یوتیوب یک وب سایت اشتراک گذاری ویدئو رایگان است که میلیون ها ویدئو داخل آن قرار دارد. یکی از دلایلی که باعث شد یوتیوب محبوب شود تعداد ویدئوهای بارگذاری شده داخل آن می باشد. YouTube در سال 2005 به نمایش درآمد و با گذشت هفده سال جزو پربازدیدترین وب سایت های جهان می باشد. به طور متوسط 100 ساعت ویدئو هر دقیقه در یوتیوب بارگذاری می شود بنابراین همیشه ویدئو جدید برای تماشا موجود هست که می تواند همه ی ما را سرگرم کند.

نرم افزار YouTube
نرم افزار YouTube

نرم افزار TikTok

TikTok یک برنامه رسانه اجتماعی با محوریت ویدئو کوتاه می باشد. بسیاری از مردم براین باورند که تیک تاک نسخه کوچک یوتیوب می باشد اما این دو پلتفرم تفاوت هایی با یکدیگر دارند مثلاً شما داخل TikTok می توانید ویدئوهایی با محدودیت زمانی مشخص (5 الی 120 ثانیه) منتشر کنید در مقابل پلتفرم YouTube هیچ محدودیت زمانی برای نمایش ویدئوها ندارد. تیک تاک برای اولین بار سال 2018 وارد صحنه رسانه های اجتماعی شد و تاکنون بیش از 2 میلیارد دانلود در جهان داشته و جزو 7 نرم افزار برتر سرگمی در جهان می باشد.

نرم افزار TikTok
نرم افزار TikTok

نرم افزار Pluto TV

افرادی که می خواهند بدون نگرانی از هزینه اشتراک برنامه های تلویزیون به زبان انگلیسی را در گوشی موبایل یا رایانه شخصی خود تماشا کنند قطعاً تلویزیون پلوتون می تواند بهترین گزینه برای آن ها باشد. Pluto TV بیش از 205 کانال را در کنار هزاران فیلم ارائه می دهد. این نرم افزار برای کسانی که درحال یادگیری زبان انگلیسی هستند می تواند گزینه مناسبی باشد تا مکالمه خودشان را قوی تر کنند.

نرم افزار Pluto TV
نرم افزار Pluto TV

نرم افزار Audible

اگر عاشق خواندن کتاب هستید اما وقت زیادی برای مطالعه کردن ندارید می توانید به جای مطالعه، کتاب ها را گوش دهید. Audible یکی از زیرمجموعه های شرکت آمازون می باشد که کتاب های صوتی را تولید می کند و به فروش می گذارد. این نرم افزار علاوه بر ارائه کتاب صوتی، برنامه های رادیویی و تلویزیونی را ارائه می دهد. نرم افزار Audible برای نسخه های اندروید، iOS، Windows و MacOS ارائه شده است.

نرم افزار Audible
نرم افزار Audible

نرم افزار Spotify

بدون شک Spotify بزرگ ترین و محبوب ترین سرویس پخش موسیقی در کره زمین است. اسپاتیفای به شما امکان می دهد تا به میلیون ها آهنگ، فیلم و کتاب صوتی از هنرمندان مختلف در جهان دسترسی پیدا کنید. نرم افزار Spotify به صورت رایگان ارائه شده است اما نسخه رایگان با محدودیت هایی همراه است. در نسخه رایگان هنگام پخش هر موسیقی یک آگهی کوتاه را خواهید شنید و اگر قصد حذف این آگهی های تبلیغاتی را دارید می توانید با پرداخت 9.99 دلار اشتراک خریداری کنید تا تبلیغات ها برای شما حذف شوند.

نرم افزار Spotify
نرم افزار Spotify

نرم افزار Xbox Game Pass

Xbox Game Pass سرویسی است که به شما این امکان را می دهد با پرداخت هزینه ماهیانه به صدها بازی دسترسی پیدا کنید. این نرم در سال 2017 برای Xbox One و در سال 2019 برای PC راه اندازی شد. Xbox Game Pass به مشترکین دسترسی به بیش از 250 بازی را می دهد و کتابخانه بازی ها دائماً درحال گسترش و تغییر می باشد.

نرم افزار Xbox Game Pass
نرم افزار Xbox Game Pass

Xbox Game Pass را می توانید برای انواع کنسول بازی و رایانه شخصی خریداری کنید. همچنین اشتراک Xbox Game Pass Ultimate وجود دارد که از تلفن و تبلت های اندرویدی پشتیبانی می کند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار