Connect with us

اکنون AMD Noise Suppression در دسترس است

منتشر شده

در

AMD Noise Suppression در دسترس است

AMD هفته گذشته به طور تصادفی ویژگی Noise Suppression خود را فاش کرد و اکنون به طور رسمی آن را به عنوان بخشی از نرم افزار Adrenalin خود در دسترس قرار داده است. آخرین به روزرسانی Adrenalin Edition 22.7.1 شامل AMD Noise Suppression است که با استفاده از الگوریتم یادگیری عمیق بی درنگ نویز پس زمینه صوتی را کاهش می دهد.

فناوری جدید AMD با نام Noise Suppression

همانطور که از نام AMD Noise Suppression مشخص است ابزاری برای کاهش نویز پس زمینه میکروفون شما است بنابراین هنگام پخش صدا در طول تماس های ویدئویی و جلسات، صدای شما واضح تر شنیده می شود. این ویژگی از یک الگوریتم یادگیری عمیق برای تعیین نویز پس زمینه استفاده می شود و سعی می کند آن را حذف و در عین حال اجازه می دهد صدای شما همچنان شنیده شود. این ویژگی بسیار شبیه به ابزار RTX Voice انویدیا است که بعداً به RTX Broadcast گسترش یافت.

فناوری جدید AMD با نام Noise Suppression

فناوری جدید AMD با نام Noise Suppression

فراتر از این ویژگی جدید آخرین درایورهای AMD اولین درایورهایی هستند که به طور رسمی از ویندوز 11 نسخه 22H2 پشتیبانی می کند، به روزرسانی بزرگ آینده ویندوز 11 که ویژگی های زیادی را اضافه می کند همچنین شامل برخی به روزرسانی های Agility SDK و افزونه های جدید Vulkan است.

در کنار کاهش نویز پیس زمینه آخرین درایورهای AMD همچنین شامل بهینه سازی های Open GL بیشتری هستند. AMD می گوید Minecraft نسبت به درایور قبلی تا 85 درصد افزایش عملکرد را خواهد داشت.Radeon Boost With Variable Rate Shading نیز به Elden Ring، Valorant و Resident Evil Village اضافه شده است.

بهینه سازی های Open GL در AMD

بهینه سازی های Open GL در AMD

انویدیا چند سال پیش با RTX Voice همه را شگفت زده کرد و از آن زمان شاهد بودیم که Discord را تیم های مایکروسافت و Google Meet حذف نویز پس زمینه را اضافه کردند. پیاده سازی ها متفاوت است و زیبایی RTX Broadcast و AMD Noise Suppression این است که یک میکروفون مجازی ایجاد می کند که می توانید در هر برنامه ای از آن استفاده کنید.

چگونگه به روزرسانی AMD Noise Suppression دریافت کنیم؟

AMD ویژگی Noise Suppression خود را مستقیماً در رابط Adrenalin ادغام کرده است بنابراین نیازی به دانلود یک برنامه جداگانه مانند Nvidia برای RTX Broadcast ندارید. فقط می توانید به آخرین نسخه درایورهای AMD را به روزرسانی کنید. این به روزرسانی را می توانید در بخش تنظیمات مجموعه نرم افزار AMD در زیر مجموعه صوتی و تصویری پیدا کنید. برای استفاده از این ویژگی به پردازنده AMD سری Ryzen 5000 یا جدیدتر یا پردازنده گرافیکی سری Radeon RX 6000 و یا جدیدتر نیاز دارید.

دریافت به روزرسانی AMD Noise Suppression

دریافت به روزرسانی AMD Noise Suppression

همچنین Noise Suppression اکنون روی پردازنده های گرافیکی گسسته Radeon RX 5000 و 6000 در لپ تاپ هایی که پردازنده های AMD Ryzen با گرافیک هیبریدی نیز دارند پشتیبانی می شود. Radeon Super Resolution یک نسخه درایور از Fidelityfx Super Resolution است و تقریباً به هر بازی اجازه می دهد با وضوح پایین تر رندر شود و سپس با استفاده از الگوریتم های یادیگیری ماشینی به وضوح اصلی نمایشگر ارتقا یابد.

اگر به ویژگی کاهش نویز یا هریک از پیشرفت های دیگر علاقه دارید می توانید یادداشت های منتشر شده را کامل بخواند و آخرین نسخه نرم افزار AMD را با استفاده از نرم افزارهای تغییر IP از این صفحه دانلود کنید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار