موبایل

اولین گوشی گیمینگ ردمی شیائومی رونمایی شد

به تازگی گوشی گیمینگ شیائومی ردمی K40 معرفی شد. همانطور که می دانید گوشی های گیمینگ شیائومی با برند بلک شارک وارد بازار می شدند. ما به تازگی ردمی از زیرمجموعه های برند شیائومی، اولین گوشی گیمینگ خود را رونمایی کرد. ناگفته نماند که این گوشی فعلا فقط برای بازار چین و کاربران چینی عرضه شده است. هنوز مشخص نیست که این گوشی گیمینگ شیائومی چه زمانی به بازار دیگر کشورها خواهد رسید. قیمت این گوشی از پایه قیمت  310 دلار آغاز می شود و به نسبت میزان حافظه قیمت آن تغییر می کند.

رونمایی از گوشی کی 40 ردمی

لیست قیمت گوشی شیائومی

ویژگی های گوشی گیمینگ ردمی K40 شیائومی

در پنل پشتی این گوشی دوربین سه‌ گانه قرار دارد که دوربین اصلی آن مبتنی بر سنسور ۶۴ مگاپیکسلی است. در کنار آن دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم قرار دارند. در حفره‌ نمایشگر هم یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی وظیفه‌ ثبت عکس‌ های سلفی را بر عهده دارد در بخش بالایی و پایینی ماژول دوربین این گوشی دو نوار کوچک LED دیده می‌ شود که می ‌توانند رنگ ‌های مختلفی را نمایش دهند.

طبق اعلام ردمی، این LED ها فقط جنبه تزیینی ندارند و می ‌توانند چیزهایی مانند دریافت نوتفیکیشن ‌ها یا تماس تلفنی را نیز به کاربران اطلاع دهند. از ویژگی های دیگر آن می توان  به داشتن گواهی IP53 برای مقاومت در برابر نفوذ آب اشاره کرد. بدنه 3.8 میلی ‌متری این گوشی هم  نسبت به دیگر گوشی ‌های گیمینگ، بدنه‌ باریکی محسوب می ‌شود. وزن این گوشی هم به ۲۰۵ گرم است که وزن مناسبی برای یک گوشی گیمینگ است.

ویژگی های فنی گوشی گیمینگ ردمی K40 شیائومی

ساختار ویژه گیمینگ در گوشی ردمی K40

در لبه‌ کناری بدنه این گوشی موبایل شیائومی دکمه ‌های مخصوص گیمینگ تعبیه شده که کاربران هنگام اجرای بازی ‌های مختلف می ‌توانند از آنها بهره ببرند. ردمی K40 گیمینگ ادیشن مجهز به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی ۱۲۰ هرتز اولد با رزولوشن FHD است. در بدنه‌ این گوشی اسپیکرهای استریو قرار گرفته که توسط شرکت JBL تنظیم شده ‌اند. این اسپیکرها از استاندارد Dolby Atmos هم پشتیبانی می‌کنند. ضمن اینکه اثری از جک هدفون در بدنه‌ این گوشی دیده نمی ‌شود.

تراشه به کار رفته در گوشی ردمی K40 گیمینگ ادیشن چیپست ۶ نانومتری Dimensity 1200 ساخت مدیاتک است که این یعنی بر خلاف دیگر اعضای خانواده‌ی K40، از چیپست اسنپدراگون استفاده نکرده است. انرژی این گوشی گیمینگ از طرف باتری ۵۰۶۵ میلی ‌آمپر ساعتی تأمین می‌ شود که از شارژ سریع ۶۷ واتی هم پشتیبانی می‌ کند. این گوشی موبایل با حافظه رم 8 و 12 و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت عرضه می شود. قیمت این گوشی هم بسته به میزان رم متفاوت است.

ساختار ویژه گیمینگ در گوشی ردمی K40

همچنین ردمی یک مدل ویژه از این گوشی به نام بروس لی را هم راهی بازار خواهد کرد که از ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. پنل پشتی این مدل یه یاد لباس مشهور بروس لی که در فیلم بازی مرگ توسط او پوشیده شده، از رنگ‌های زرد و مشکی تشکیل شده است و همچنین لوازم جانبی موبایل  هم با همین ترکیب رنگ ارائه خواهند شد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. هر چقدر هم یه گوشی برای گیم قوی باشه قطعا به کنسول نمیرسه، اما تراشه به کار رفته در گوشی ردمی K40 گیمینگ ادیشن خیلی خوبه و این گوشی رو از بقیه جدا میکنه حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت بنظرم بیشتر میشد میتونست خیلی موفق تر عمل کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا