Connect with us

چطور کنترلر وایرلس ایکس باکس را با آیفون Pair کنیم؟

منتشر شده

در

چطور کنترلر وایرلس ایکس باکس را با آیفون Pair کنیم

می توان با اعمال یک سری تنظیمات ساده کنترلر ایکس باکس را با آیفون و آیپد جفت کرد. با استفاده از گوشی آیفون و آیپد می توان آنها را به دسته ایکس باکس سری ایکس و سری اس Pair کرد و از آنها به عنوان کنترلر وایرلس استفاده نمود. کنترلر یا دسته بی سیم Xbox با تعداد زیادی از بازی ها در گوشی آیفون و آیپد قابلیت بازی دارند. خصوصا با یک سری از بازی ها در Apple Arcade که پلتفرم جذاب بازی های اپل است.

اغلب نیازی نیست شما طرز کار آیفون و آیپد را به عنوان کنترلر یاد بگیرید. چرا که خود گوشی دستورالعمل های دقیق استفاده از دکمه های کنترلر بی سیم ایکس باکس را به شما نشان خواهد داد و می توانید از راهنمایی های آن بهره ببرید.

استفاده از آیفون و آیپد به عنوان دسته ایکس باکس

لیست قیمت ایکس باکس

جفت کردن دسته ایکس باکس با گوشی آیفون

 در چند گام ساده می توان با جفت کردن گوشی آیفون و آیپد آنها را به عنوان کنترلر ایکس باکس به کار برد. اولین گام برای این کار جفت کردن این دو دستگاه به یکدیگر است. گام اول از طریق گوشی آیفون یا آیپد شما صورت می گیرد. برای شروع ابتدا مطمئن شوید که بلوتوث در گوشی موبایل یا تبلت اپل شما روشن است. می توانید وارد بخش تنظیمات شوید و بلوتوث را فعال کنید.

در گام بعدی با نگه داشتن دکمه پاور بر روی دسته کنسول بازی مطمئن شوید که دسته روشن است و در حالت Power On قرار دارد. وقتی چراغ دکمه پاور روشن شد به این معنی است که کنترلر روشن است. در این مرحله دکمه جفت شدن در Xbox را که در قسمت عقبی دسته قرار دارد بزنید و آن را نگه دارید. این دکمه در نزدیکی درگاه ورودی USB-C در عقب دسته قرار گرفته است. تا زمانی که Pairing Mode فعال شود آن را نگه دارید. در این حالت لوگوی ایکس باکس شروع به چشمک زدن می کند.

جفت کردن دسته ایکس باکس با گوشی آیفون

سپس مجددا به بخش تنظیمات و بلوتوث گوشی آیفون یا آیپد برگردید. در بخش Bluetooth و در پایین گزینه Other Device بر روی گزینه Xbox Wireless Controller بزنید. اگر در این مرحله اتفاقی نیوفتاد، می توانید یک بار بلوتوث گوشی موبایل یا تبلت را خاموش روشن کنید. سپس مجددا بر روی گزینه Xbox Wireless Controller در قسمت دیوایس های دیگر بزنید. حالا پیام Bluetooth Pairing Request مشاهده خواهد شد. بر روی آن بزنید و بعد از آن بر روی دکمه Pair بزنید. در این مرحله دسته کنسول بازی با گوشی موبایل یا آیپد شما جفت شده است.

چطور بازی های ایکس باکس را با استفاده از Controller Support پیدا کنیم؟

بعد از جفت شدن دسته ایکس باکس با آیفون، می توان بازی را آغاز کرد. همچنین یک لیست کامل برای بازی هایی که می توانید از طریق آیپد و آیفون با ایکس باکس انجام دهید از طریق گوشی قابل پیگیری می باشد. در آدرس controller.wtf/mfi-games می توان این لیست را پیدا کرد. در این قسمت بازی ایکس باکس در تعداد بیشتری هم قرار دارند.

چطور بازی های ایکس باکس را با استفاده از Controller Support پیدا کنیم

با استفاده از یک حساب کاربری Apple Arcade می توان تمام بازی هایی را که این برنامه ارائه می دهد، انجام داد. همچنین این لیست در وبسایت اپل و در اپ استور هم قرار دارد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. رضا جمشیدی

    جولای 27, 2021 در 9:07 ق.ظ

    مرسییی از اطلاعات خوبتون…همطن الان سرچ زدم گزارش شمارو خوندم، تونستم وصلشون کنم آیفون و ایکس باکسمو

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار