راهنمای خریدراهنمای خرید گجت

VivoWatch ساعت جدیدی از شرکت ایسوس

VivoWatchساعت جدیدی از شرکت ایسوس:این شرکت امروز از ساعت هوشمند جدیدی پرده برداشت که در کمال تعجب بخشی از خانواده سری Zen نیست؛ این محصول VivoWatch نام داشته و به احتمال زیاد تا ماه های آینده نیز به بازارها سرازیر خواهد شد.

VivoWatch ساعت جدیدی از شرکت ایسوس

اگرچه ایسوس از این اسمارت واچ رونمایی به عمل اورده اما اطلاعات کامل آن را هنوز در اختیار علاقه مندان قرار نداده است. شرکت مورد بحث البته صرفا یک نکته را ذکر کرده و آن نیز عمر باتری این ساعت است که تا ۱۰ روز، کاربر را از شارژ دوباره بی نیاز می سازد.

VivoWatch از یک قاب استیل خوش تراش بهره برده و شامل یک سنسور پایش ضربان قلب نیز هست؛ در کنار این سنسور، چندتایی هم اپلیکیشن مربوط به سلامتی در این ساعت موجود خواهند بود.

VivoWatch ساعت جدیدی از شرکت ایسوس

هنوز این موضوع به شکل رسمی عنوان نگشته اما به نظر می رسد نمایشگر این ساعت صرفا سیاه و سفید باشد و یک LED چند رنگ در پایین صفحه نمایش، انواع نوتیفیکیشن های مختلف را در اختیارتان قرار دهد.

محصول مورد بحث در برابر آب و گرد و غبار مقاومت نسبتا بالایی داشته و از گواهی IP67 بهره می برد؛ این ساعت همچنین از پلتفرم اندروید ور استفاده نمی کند. پیشتر در دیجیاتو احتمال پشتیبانی این ساعت از پلتفرم ویندوز را برایتان ذکر کرده بودیم اما گویاایسوسمی خواهد پلتفرم خانگی خود را بر روی آن قرار دهد.

VivoWatch ساعت جدیدی از شرکت ایسوس

هنوز قیمت VivoWatch مشخص نشده اما در هر صورت باید انتظار داشت که با مبلغی کمتر از Zenwatch رو به رو شویم؛ گمانه زنی می شود که قیمت مورد نظر ایسوس احتمالا ۱۹۹ دلار باشد.

در ادامه با تصاویر بیشتری از VivoWatch در آی تی بازار همراه باشید.

VivoWatch ساعت جدیدی از شرکت ایسوسVivoWatch ساعت جدیدی از شرکت ایسوس

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام وقت به خیر دوستان…
    شرکت ایسوس که شرکت معروفیه و اینو همه می دونن حالا هم که از ساعت هوشمند خودش پرده برداری کرده و من فکر میکنم بتونه با این کار طرفدارای زیادی برای خودش جمع کنه و این ساعت هوشمندی که در این مطلب بهش اشاره شده طراحی خیلی خوبی داره و می شه باهاش تمام کار های یک گوشی هوشمند رو انجام داد برترین قابلیت این VivoWatch به نظر پخش کردن با کیفیت بالا موسیقی ها می باشد و من فکر می کنم هرکس که تواناییش رو داره حتما باید از این ساعت ها استفاده کنه

  2. سلام خسته نباشد
    ساعت VivoWatch با طراحی خوبیه ظاهرشو دوست دارم امکاناتی که داره شاید کمه ولی مفیده از ای تی بازار خواشمندم این ساعت و با قیمت ویژه عرضه کنید تا بتونم بخرمش مممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا