Connect with us

اسپیکر هوشمند سامسونگ گلکسی هوم مجهز به دستیار صوتی Bixby

منتشر شده

در

اسپیکر هوشمند سامسونگ گلکسی هوم مجهز به دستیار صوتی Bixby

کمپانی سامسونگ بالاخره پس از یک سال چشم انتظاری در کنار رونمایی گوشی موبایل گلکسی نوت 9 جدیدترین اسپیکر هوشمند خود را با نام Galaxy Home معرفی کرد. اسپیکر گلکسی هوم با مجهز بودن به دستیار صوتی Bixby می تواند رقیب جدی برای اسپیکرهای گوگل دربازار قطعات کامپیوتر شود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

اسپیکر هوشمند سامسونگ Galaxy Home

لیست قیمت اسپیکر

با توجه به شایعاتی که منتشر شده بود همه انتظار داشتند که این اسپیکر با نام Magbee معرفی شود اما بر خلاف تصورات، کمپانی Samsung نام این اسپیکر را Galaxy Home نهاد؛ این نام بیانگر آن است که این اسپیکر کاملا هوشمند بوده و می تواند به راحتی به سوالات شما پاسخ دهد.

اسپیکر هوشمند سامسونگ گلکسی هوم

طبق تصاویر منتشر شده اسپیکر هوشمند سامسونگ گلکسی هوم کروی شکل بوده و بر روی سه پایه گرفته است، وجود 6 بلندگو نیز باعث می شود صدای با کیفیتی در منزلتان پخش شود، بدین ترتیب شما در هر کجای خانه که باشید قادر به شنیدن صدای با کیفیت آن خواهید بود.

اسپیکر سامسونگ Galaxy Home

اسپیکرهوشمند سامسونگ Galaxy Home علاوه بر داشتن 6 اسپیکر قدرتمند، به 8 میکروفون حرفه ای نیز بهره مند شده است که در کمتر از چند ثانیه می تواند دستورات شما را دریافت و تحلیل کند، سپس به آنها پاسخ دهد. اسپیکر گلکسی هوم از اکوسیستم خانه‌ هوشمند سامسونگ نیز پشتیبانی خواهد کرد؛ این سازگاری به کاربران امکان می ‌دهد تا دستگاه‌ های Smart Things خود را با فرمان ‌های صوتی کنترل کنند.

اسپیکر هوشمند گلکسی هوم سامسونگ

شایان ذکر است کمپانی سامسونگ همکاری مشترکی با اسپاتیفای داشته تا تجربه شنیداری جدیدی بین دو پلت فرم را در اختیار کاربر قرار دهد، به این صورت که پس از ورود کاربر به منزل ادامه پخش موزیک گوشی موبایلش در اسپیکر گلکسی هوم ادامه می ‌یابد و او می تواند بعد از تایید یک نوتیفیکیشن ادامه موسیقی را از اسپیکر هوشمند Galaxy Home گوش دهد. طبق اعلام کمپانی سامسونگ اسپیکر هوشمند Galaxy Home به زودی راهی بازار قطعات کامپیوتر خواهد شد، ولی زمان دقیق آن توسط این شرکت اعلام نشده است.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد اسپیکر هوشمند سامسونگ برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. مهراب علیزاده از شیراز

    آگوست 12, 2018 در 10:09 ق.ظ

    اسپیکر هوشمند سامسونگ گلکسی هوم با قابلیت های خوب و جدیدی که داره مطمئنا تو بازار قطعات کامپیوتر ایران قیمت خیلی گرونی خواهد داشت.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار