تصاویر اولیه گلکسی نوت 20 پلاس منتشر شد

سری گلکسی نوت 10 سامسونگ در ایجاد یک پایه برای رده پرچمدار گوشی های سامسونگ خیلی موثر عمل کرد. با انتشار عکس هایی از طرح های اولیه گلکسی نوت 20 پلاس به نظر می رسد سامسونگ این ظاهر و طراحی را برای این پرچمدارش ادامه داده است. امروز در سایت OnLeaks و Pigtou عکس هایی از طرح های اولیه این گوشی منتشر شد که نشان می دهد صفحه نمایش این گوشی بزرگتر از سری های قبلی این مدل خواهد بود. از آنجایی که گوشی های سری نوت سامسونگ بسیار پر طرفدار هستند این تصاویر منتشر شده می تواند برای بسیاری جالب توجه باشد.

طراحی گلکسی نوت 20 پلاس

لیست قیمت گوشی سامسونگ

طراحی گوشی سامسونگ Galaxy Note 20 Plus

بر اساس طرح های اولیه منتشر شده شاهد این هستیم که طراحی گلکسی نوت 20 پلاس به میزان زیادی یادآور نسل قبل خود است. گوشی Galaxy Note 20+ مثل نسل قبلی خود دارای نمایشگری با خمیدگی محدود و لبه های نسبتا تخت است. همانند مدل قبلی جایگاه پورت USB-C در این گوشی ثابت مانده است و جایگاه قلم گوشی هم مانند مدل قبلی گوشی گلکسی نوت سامسونگ است. در این گوشی موبایل هم خبری از جک هدفون نیست. اندازه گوشی گلکسی نوت 20 پلاس 165 در 77.2 در 7.6 میلی متر است که این اندازه ها ضخامت دوربین و برجستگی ماژول را در نظر نگرفته است.

مشخصات فنی گلکسی نوت 20 پلاس

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی نوت 20 پلاس

تغییر بارز صورت گرفته در طراحی این گوشی مربوط به شکل و ظاهر ماژول دوربین این مدل است. گلکسی نوت 20 پلاس هم مانند مدل های دیگر گوشی سامسونگ دارای ماژول دوربین مستطیلی شکل است و در آن سه دوربین اصلی قرارگرفته که به صورت عمودی چیده شده است. ضخامت دوربین گلکسی نوت 20 پلاس هم مانند گوشی گلکسی اس 20 اولترا حدودا 10.7میلیمتر است.

اکانت توییتری  OnLeaks که این خبر را برای اولین بار منتشر کرد عنوان کرده که نمایشگر گلکسی نوت 20 پلاس 6.9 اینچ است، این در حالی است که مدل قبلی نمایشگر 6.8 اینچی بوده است. حفره مرکزی نمایشگر مشابه نسل قبلی بوده و تغییری در آن ایجاد نشده است. این گوشی احتمالا از سیستم عامل اندروید 10 پشتیبانی می کند و در دو مدل 256 گیگابایت با 12 گیگ رم و 512 گیگابایت حافظه با 16 گیگ رم عرضه خواهد شد.

شایعات منتشر شده در این زمینه اعلام می کنند که گوشی Galaxy Note 20 Plus در ماه آگوست منتشر خواهد شد ولی هنوز معلوم نیست که این رویداد به صورت آنلاین برگزار می شود یا خیر.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. گوشی های سری نوت سامسونگ از نظر طراحی قشنگ تر هستن البته دوربین های این سری هم کیفیت عکسشون فوق العادست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا