برق و الکترونیک

خانه هوشمند ایسوس با امنیت بالا و مصرف بهینه انرژی

خانه هوشمند ایسوس با امنیت بالا و مصرف بهینه انرژی بوده و کمپانی ایسوس با راهکار های خلاقانه دیگری که در نمایشگاه کامپیوتکس عرضه کرده است وعده لذت بیشتر از زندگی را به علاقه مندان خود داده است. ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس 2016 در غرفه های تخصصی خود، چندین راهکار جالب برای لذت از سبک زندگی مدرن را ارائه کرده است. ایسوس به تازگی گامی جدید برای شخصی سازی و طراحی مادربرد و کارت گرافیک به کمک چاپگر های سه بعدی، برداشته است. با توجه به علاقه وافر گیمرها و PC Modder ها به تغییرات ظاهر کل سیستم، ایسوس در سری جدید خود با طراحی ماژولار بخش هایی از قطعات اصلی، آزادی عمل بیشتری را برای کاربران فراهم کرده است.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید تا بیشتر درباره راهکار های خلاقانهایسوسبدانید.

پرینتر سه بعدی ایسوس

در نمایشگاه کامپیوتکس 2016، ایسوس به منظور آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان از این ویژگی، برخی از مادربرد های خود را توسط طرح هایی با چاپ سه بعدی دیزاین و ویرایش کرده بود. در صورتی که تمایل به استفاده از طرح ها یا اشتراک طرح سه بعدی خود با دیگران دارید درانجمن اختصاصی ROG ایسوسبه رفته و طرح خود را به اشتراک بگذارید.

پرینتر سه بعدی ایسوس

ایسوس در کارت های گرافیک سری ROG STRIX و مادربرد های جدید خود، به کمک فناوری Aura RGB امکان افزودن طیف نور در بازه کامل RGB را فراهم آورده است. شخصی سازی نورپردازی به سادگی توسط یک نرم افزار انجام می گیرد و کاربر می تواند میلیون ها رنگ را برای بخش های مختلف مادربرد و کارت گرافیک انتخاب کند. همچنین 6 جلوه مختلف نیز قابل تعریف است تا درخشش نور LED به سلیقه و شرایط کاربر در درسترس باشد. ایسوس راهکاری خلاقانه برای کم کردن هزینه نورپردازی به کیس اضافه کرده است. یک هدر RGB برای اتصال نوار RGB LED به مادربرد اضافه شده تا کاربر با هزینه ای ناچیز کیس خود را زیبا تر کند. حالت های رنگی این هدر نیز توسط نرم افزار قابل برنامه ریزی است و کاربر می تواند نورافشانی کیس را با دیگر قطعات همسان کند.

فناوری Aura RGB

خانه هوشمند ایسوس محافظ محیط زیست

ایسوس در کامپیوتکس 2016 راهکار “ASUS SmartHome” را ارائه کرد که بازه وسیعی از راهکار های به کارگرفته شده درخانه هوشمند را شامل می شود و کاربر می تواند توسط “ASUS SmartHome Gateway” تعداد بی شماری از لوازم خانگی را توسط یک نرم افزار کاربر پسند در تلفن همراه مدیریت کند. طراحی SmartHome Gateway ایسوس بر اساس امنیت بالا و مصرف بهینه انرژی در محیط زندگی است و کاربر می تواند به تمامی ویژگی های یک خانه هوشمند که توسط دستگاه های قابل پشتیبانی در SmartHome Gateway نظیر دانگل های هوشمند لوازم خانگی، قفل درب هوشمند، سنسور های باز/بسته درب ها، سنسور های حرکتی و آژیر هشدار و ترکیبی از سنسورهای حسی مانند دما و رطوبت را مدیریت کند.

خانه هوشمند ایسوس

دانگل هوشمند لوازم خانگی ایسوس با استاندارد انجمن صنایع انرژی هوشمند تایوان (TaiSEIA) سازگار است. این دانگل با سیگنال های بی سیم Zigbee®  به کاربران امکان کنترل همه جانبه لوازم منزل نظیر سیستم تهویه مطبوع، سیستم رطوبت ساز، یخچال فریز و ماشین های شوینده را توسط با رابط  SmartHome Gateway ایسوس، می دهد.

خانه هوشمند ایسوس

همچنین دستگاه های سازگار با این سیستم می توانند با سنسورهای SmartHome Gateway ارتباط برقرار کرده و مدیریت شوند. قفل هوشمند درب با ویژگی اختصاصی جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز، طراحی شده اند و به سنسور زاویه باز حرکتی به همراه آژیر هشدار مجهز هستند و قادر به شناسایی جزئی ترین حرکت در جلوی درها به همراه هشدار و اقدام به قفل درها هستند. برای حفاظت از محیط زیست و صرفه جویی در مصرف انرژی، سنسورهای حسی/حرارتی به کاربر امکان مشاهده کامل از شرایط دما و رطوبت خانه را می دهد و بر اساس اطلاعات دقیق بهترین تصمیم ها را برای کنترل لوازم گرمایی/برودتی اتخاذ می کند.

لیست قیمت تجهیزات خانه هوشمند

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد راهکار های خلاقانه ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. با سلام،ایسوس به تازگی گامی جدید برای شخصی سازی و طراحی مادربرد و کارت گرافیک به کمک چاپگر های سه بعدی، برداشته است،که در سایت خوب آی تی بازار بخش اخبار آی تی هم به خوبی درباره آن توضیحاتی دادید که جا دارد ازتون تشکر کنم،ایسوس در سری جدید خود با طراحی ماژولار بخش هایی از قطعات اصلی، آزادی عمل بیشتری را برای کاربران فراهم کرده است که بسیار خوب و مورد استفاده است.

  2. با سلام وخسته نباشید به مشتریان ای تی بازار
    به نظرم این سیستم واقعا خوبه و باعث امنیت مکان میشه و میتونه در برابر دزد ها امنیت قوی داشته باشه ولی مطمعنن نصب این سیستم امنیتی گرون خواهد بود و هر کسی قادر به پرداخت این هزینه نخواهد بود ممنون از ای تی بازار برای اطلاع رسانی و اخبار بروزش

  3. با سلام خدمت شما
    خانه هوشمند ایسوس با امنیت بالا و مصرف بهینه انرژی که این خانه هوشمند دارای امکانات خوبی است و طراحی زیبایی هم دارد. این خانه برای همه شگفت آور است و طرفداران زیاید هم داشت.

  4. باسلام خدمت همه ای تی بازاری ها میخوام راجب خانه هوشمند ایسوس تا جایی که میتونم صحبت کنم و نظرات خودم رو بدم این خانه هوشمند از قابلیت هاتی فراوانی برخورد داره از جمله قفل هوشمند درب با ویژگی اختصاصی جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز مه یکی از ویزگی های بارز این محصوله

  5. با سلام خدمت شما
    خانه هوشمند ایسوس با امنیت بالا و مصرف بهینه انرژی که این خانه مردم را شگفت زده کرد و طراحی جالبی هم دارد و وسایل این خانه دیجیتالی هستند. ایسوس با ساخت این خانه خودش رو قدرتمند نشون داد.

  6. خانه هوشمند ایسوس با امنیت بالا و مصرف بهینه انرژی دارای مشخصات زیر است:
    ایسوس در کارت های گرافیک سری ROG STRIX و مادربرد های جدید خود، به کمک فناوری Aura RGB امکان افزودن طیف نور در بازه کامل RGB را فراهم آورده است
    یک هدر RGB برای اتصال نوار RGB LED به مادربرد اضافه شده تا کاربر با هزینه ای ناچیز کیس خود را زیبا تر کند
    راحی SmartHome Gateway ایسوس بر اساس امنیت بالا و مصرف بهینه انرژی در محیط زندگی است و کاربر می تواند به تمامی ویژگی های یک خانه هوشمند که توسط دستگاه های قابل پشتیبانی در SmartHome Gateway نظیر دانگل های هوشمند لوازم خانگیو ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا