Connect with us

رونمایی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S10e ،S10 و S10 Plus

منتشر شده

در

رونمایی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی s10e، s10 و s10 plus

پس از مدت ها چشم انتظاری بالاخره گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S10 تا چند روز آینده رونمایی خواهد شد، این پرچمدار Samsung قرار است در سه مدل با ویژگی های متفاوت راهی بازار موبایل شود، اگر چه ظاهر این موبایل ها تقریبا همانند گوشی گلکسی S9 و S8 است اما با داشتن قابلیت های جدید می توانند رقیبی سرسخت برای آیفون های اپل شوند و نظر خریداران زیادی را به خود جلب کنند.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی s10

با توجه به افزایش روز افزون قیمت اسمارت فون ها کاربران تصمیم دارند بهترین گوشی موبایل ها را با هزینه مناسب خریداری نمایند تا حداقل بتواند چندین سال پاسخگوی نیاز آنها باشد، از این رو کمپانی های تولید کننده گوشی موبایل سعی بر این دارند که جدیدترین موبایل های خود را به گونه ای طراحی کنند که بتواند نظر اکثر کاربران را به خود جلب نماید.

کمپانی سامسونگ که فعالیت چشمگیری این روز ها در بازار آی تی دارد تصمیم دارد در یک اسفند 97 یکی دیگر از جدیدترین پرچمداران خود را در سه مدل با نام های S10، S10e و S10 Plus رونمایی نماید، و سپس در 17 اسفند نیز به صورت رسمی آنها را به بازار موبایل عرضه کند.

موبایل سامسونگ گلکسی s10e، s10 و s10 plus

با توجه به اطلاعات منتشر شده گوشی موبایل های S10e، S10 و S10 Plus از نظر مشخصات فنی تقریبا شبیه به هم هستند و تفاوت اصلی آنها در اندازه نمایشگرشان خواهد بود، بدین ترییب کاربر می تواند طبق نظر و سلیقه خود و هزینه ای که می خواهد بپردازد یکی از این سه مدل را انتخاب نماید. مشخصات فنی تلفن هوشمند های جدید سامسونگ به شرح زیر می باشد :

مشخصات فنی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S10 :

ویژگی های منتشر شده گوشی سامسونگ گلکسی S10 نشان می دهد اندازه بدنه این موبایل برابر با 7.9 میلیمتر و وزن آن 157 گرم می باشد، همچنین جنس شیشه موجود در قاب پشت و جلویی این اسمارت فون از گوریلا گلس 6 است که محافظ آن در برابر خط و خش خواهد بود. استاندارد IP68 نیز این موبایل را در برابر گرد و غبار و آب مقاوم کرده است به طوری که تا عمق 1/5 متری به مدت 30 دقیقه می تواند دوام بیاورد. صفحه نمایش 6.1 اینچی موبایل سامسونگ گلکسی S10 از نوع سوپر امولد بوده و رزولوشن آن نیز 1440*3040 پیکسل اعلام شده است، البته سیستم عامل اس 10 به صورت پیش فرض اندروید 9.0 می باشد و کارهای پردازشی آن نیز بر عهده چیپست کوالکام اسنپدراگون 855 خواهد بود. ویژگی های سنسور اثر انگشت (جانبی)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، فشار سنج، ضربان قلب از دیگر ویژگی های این موبایل سامسونگ است که برای برخی از کاربران کارآمد می باشد.

معرفی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی s10

نیرورسانی به قطعات سخت افزاری موبایل سامسونگ اس 10 بر عهده باتری لیتیوم یون 3400 میلی آمپر ساعت است و قابلیت پشتیبانی شارژ سریع به کاربر این امکان را می دهد که آن را به دو صورت باسیم و وایرلس در کمترین زمان ممکن شارژ نماید. موجود بودن سه دوربین 12 مگاپیکسل با سنسور واید، 12 مگاپیکسل با سنسور تله فوتو و 16 مگاپیکسل با سنسور الترا واید بر روی موبایل Samsung Galaxy S10 یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن است که سبب می شود تصاویر با بهترین کیفیت ممکن ثبت شود، البته دوربین سلفی 10 مگاپیسل آن نیز می تواند به بهترین حالت ممکن تصاویر را به ثبت برساند.

قابلیت گوشی موبایل سامسونگ گلکسی s10

تعریف شدن یک پورت USB-C نیز به شما این امکان را می دهد که با اتصال کابل یو اس بی تایپ سی آن را شارژ کنید و یا اینکه اطلاعات آن را منتقل نمائید. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 10 قرار است در دو ظرفیت 128 گیگابایت با 6 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت با 8 گیگابایت حافظه رم در رنگ های سبز، مشکی و سفید عرضه شود. البته قیمت موبایل سامسونگ S10 برابر 930 دلار است که جزء اسمارت فون های بالارده گران قیمت محسوب می شود.

مشخصات فنی موبایل سامسونگ Galaxy S10e :

همان طور که اعلام شد گوشی موبایل های سری S10 کمپانی سامسونگ از نظر ظاهر و کارایی شبیه به هم هستند و تنها تفاوت اصلی آنها در تعداد دوربین و اندازه صفحه نمایش می باشد، گوشی موبایل Galaxy S10e نیز با داشتن صخامت 7.9 میلیمتری و وزن 150 گرمی دارای نمایشگر آن 5.8 اینچی است که نسبت به مدل اس 10 کوچک تر خواهد بوده، همچنین جنس شیشه های موجود در این تلفن هوشمند از گوریلا گلس 5 است که مانع از خراشیدگی می شود.

ویژگی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی s10e

موبایل گلکسی S10e همانند گوشی Galaxy Note 9 دارای دوربین دوگانه 16و 12 مگاپیکسل به همراه فلش ال ای دی است با این تفاوت که سنسور اثر انگشت آن در پشت گوشی موجود نمی باشد، دوربین سلفی آن نیز 10 مگاپیسل است، طبق تصاویر منتشر شده صفحه نمایش این مدل دارای فریم فلزی است که به صورت کاملا تخت دیده می شود.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی s10e

از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می توان به پورت یو اس بی تایپ C، چیپست کوالکام اسنپدراگون 855، بلوتوث نسخه 5.0، قابلیت شارژ سریع، سیستم عامل Android 9.0 اشاره کرد و همانند اس 10 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم می باشد. قیمت موبایل سامسونگ گلکسی S10e برابر با 780 یورو خواهد بود که در رنگ های سیاه، سفید و سبز در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.

قیمت گوشی موبایل سامسونگ گلکسی s10 plus

مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس :

موبایل سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس نسب به دو مدل قبلی دارای اندازه و صفحه نمایش بزرگتری بوده بدین ترتیب نمایشگر آن 6.3 اینچ با رزولوشن 1440*3040 می باشد. از نظر کارایی و مشخصات فنی موبایل اس 10 پلاس کاملا شبیه به گوشی های S10 و S10e است با این تفاوت که کمپانی سامسونگ بر خلاف دو مدل قبلی برای این اسمارت فون دو دوربین سلفی 10و 8 مگاپیکسلی و سه دوربین دوربین اصلی 12،16،12 مگاپیکسل در نظر گرفته است که می تواند آن را در بازار موبایل محبوب کند.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی s10 plus معرفی شد

البته کمپانی سامسونگ برای موبایل Galaxy S10 Plus رنگ های زیبایی را در نظر گرفته است و تصمیم دارد این تلفن هوشمند را در رنگ های آبی، سبز، سفید و مشکی راهی بازار موبایل نماید. قیمت موبایل اس 10 پلاس نسبت به مدل های S10e و S10 گرانتر بوده و حدودا با قیمت 1050 یورو در بازار های جهانی فروخته خواهد شد. اکنون باید دید که این پرچمداران سامسونگ بعد از رونمایی در 1 اسفند با چه قیمت هایی راهی بازار موبایل ایران خواهند شد.

ا دیدگاه

  1. بهناز

    فوریه 19, 2019 در 5:01 ب.ظ

    مطلب بسیار کاملی بود ممنون از زحمات شما که اطلاعات فنی لازم مربوط به گوشی موبایل سامسونگ اس 10 رو در اختیار ما قرار دادید امیدوارم قیمت این گوشی بسیار بالا نباشه تا طیف بیشتری از مردم بتونن خریداری و از قابلیت هاش استفاده کنند

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار