Connect with us

ساعت هوشمند شیائومی Mi Bunny Watch 3 مخصوص کودکان

منتشر شده

در

ساعت هوشمند شیائومی Mi Bunny Watch 3 مخصوص کودکان

جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی با نام Mi Bunny Watch 3 برای کودکان به بازار گجت معرفی شد، این اسمارت واچ با رنگ بندی زیبا و قابلیت های خوبی که دارد می تواند هدیه خوبی برای کودکان محسوب شود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد Mi Bunny Watch 3 داشتن اپلیکیشن مخصوص شناسایی گیاهان مختلف است، که سبب می شود کودک با طبیعت و گل و گیاه بیشتر آشنا شود.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

ساعت هوشمند شیائومی Mi Bunny Watch 3

لیست قیمت ساعت هوشمند

ساعت هوشمند شیائومی Mi Bunny Watch 3 با بهره مند شدن از یک اسلات نانو می تواند از شبکه 4G پشتیبانی کند؛ دوربین 2 مگاپیکسلی این اسمارت واچ شیائومی نیز قابلیت تصویربرداری 30 درجه ای را برای کاربران فراهم خواهد کرد، همچنین دوربین می بانی واچ 3 می تواند به صورت مجزا با رزولوشن HD هم تصاویر را به ثبت برساند.

ساعت هوشمند شیائومی

صفحه نمایش ساعت هوشمند Mi Bunny Watch 3شیائومی برابر با 1/41 اینچ بوده که به رزولوشن 320 * 360 پیکسل و پنل امولد بهره مند می باشد، همچنین یک شیشه محافظ 2/5 بعدی گوریلا گلس نیز بر روی نمایشگر قرار گرفته است. وجود فناوری GPS در این اسمارت واچ Xiaomi به والدین کمک می کند، مکان هایی که کودک در آنجا حضور دارد را ردیابی کنند تا از خطرات احتمالی پیشگیری نمایند.

ساعت هوشمند Mi Bunny Watch 3 شیائومی

ظرفیت باتری ساعت هوشمند Mi Bunny Watch 3 هنوز توسط کمپانی شیائومی اعلام نشده اما این شرکت ادعا می کند که این اسمارت واچ می تواند تا 30 ساعت در اختیار کاربر قرار بگیرد و در مدت 50 دقیقه نیز به صورت کامل شارژ شود. داشتن استاندارد IPX7 نشان می دهد این ساعت هوشمند در برابر نفوذ آب و گرد و غبار تا حدودی مقاوم خواهد بود؛ از دیگر ویژگی های می بانی واچ 3 می توان به بررسی فعالیت های فیزیکی، دستیار هوشمند برای پخش موزیک، آلارم، بازی و غیره اشاره کرد.

اسمارت واچ Mi Bunny Watch 3 شیائومی

وزن ساعت هوشمندMi Bunny Watch 3 شیائومی نیز برابر با 51 گرم است، و بند پلاستیکی آن نیز دارای ابعاد 43*220*15 می باشد لازم به ذکر است جنس این بند به گونه ای است که مانع حساسیت پوستی دست کودکان خواهد شد. علاقمندان می توانند هم اکنون این ساعت هوشمند شیائومی را در رنگ های آبی یا صورتی با قیمت 90 دلار از بازار گجت خریداری نمایند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد ساعت هوشمند شیائومی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. حمیده بیات

    جولای 28, 2018 در 10:15 ق.ظ

    ساعت هوشمند Mi Bunny Watch 3 شیائومی بهترین هدیه برای کودکان محسوب میشه…من چطوری میتونم این اسمارت واچ به صورت اینترنتی خریداری کنم؟

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار