Connect with us

ساعت هوشمند هوآمی آمیزفیت Verge مجهز به قابلیت NFC

منتشر شده

در

ساعت هوشمند هوآمی آمیزفیت Verge مجهز به قابلیت NFC

شرکت هوآمی زیر مجموعه کمپانی شیائومی، چند ماه قبل اسمارت واچ آمیزفیت استراتوس را راهی بازار گجت کرد، اکنون این شرکت فعال یکی دیگر از ساعت هوشمند های خود را با نام Amazfit Verge رونمایی نمود. این اسمارت واچ همانند مدل های قبلی دارای صفحه نمایش گرد است اما با قابلیت های جدیدتری که دارد می تواند رقیب بسیاری از برند های بازار آی تی شود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

ساعت هوشمند هوآمی آمیزفیت Verge

لیست قیمت ساعت هوشمند

ساعت هوشمند شیائومی هوآمی آمیزفیت Verge با باتری خوبی که دارد می تواند به صورت متوالی تا 5 روز به فعالیت خودش ادامه دهد و قابلیت هایی همچون ردیابی پیوسته‌ ضربان قلب و استفاده‌ محدود GPS (با پشتیبانی از GLONASS) را به کاربران ارائه می دهد.

ساعت هوشمند هوآمی آمیزفیت Verge مجهز به قابلیت NFC می باشد که در کشور چین می توان از آن برای پرداخت های الکترونیکی استفاده کرد. صفحه نمایش اسمارت واچ هوآمی آمیزفیت Verge برابر با 1/3 اینچ از نوع امولد و دارای محافظ گوریلا گلاس 3 است همچنین رزولوشن آن نیز 360*360 پیکسل می باشد.

ساعت هوشمند شیائومی

ساعت هوشمند Amazfit Verge هوآمی با بهره مند شدن به پردازنده‌ دو هسته‌ای، 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه‌ داخلی سیستم ‌عامل اختصاصی را اجرا می ‌کند. در داخل این اسمارت واچ یک  میکروفون و یک بلندگو قرار گرفته است تا کاربر بتواند با استفاده از آن ‌ها به تماس ‌های ورودی روی گوشی موبایل خود پاسخ دهد. همچنین دستیار دیجیتال Xiao می تواند پاسخگوی سؤال‌ های کاربران باشد.

اسمارت واچ هوآوی آمیزفیت Verge

ساعت هوشمند هوآمی Amazfit Verge قابلیت سازگاری با اکوسیستم گجت ‌های خانه‌ هوشمند Mijia را نیز دارد؛ در نتیجه کاربران می ‌توانند با ساعت خود به کنترل لامپ ‌های Yi، سوکت ‌های دیواری، تهویه‌ هوا، ربات‌ های هوشمند و… بپردازند.

اسمارت واچ شیائومی هوآوی آمیزفیت Verge

ضخامت ساعت هوشمند هوآمی Amazfit Verge برابر با 12/6 میلی متر و وزن آن نیز 46 گرم اعلام شده است، البته این اسمارت واچ با داشتن گواهی IP68 به کاربر این امکان را می دهد که در مواقع شنا کردن یا دوش گرفتن نیزاز آن استفاده کند. علاقمندان نیز می توانند ساعت هوشمند هوآمی Amazfit Verge را هم اکنون با قیمت 154 دلار در رنگ های مشکی، سفید و سورمه ای از بازار گجت خریداری نمایند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد ساعت هوشمند هوآمی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار