Connect with us

فصل جدید بازی جنگ ستارگان در راه است

منتشر شده

در

فصل جدید بازی استارواردز در راه است

بازی Star Wars قرار است به زودی فصل تازه ای به مجموعه خود اضافه کند که Squadrons نام دارد. این بازی که یک اثر جنگی فضایی است توسط استودیو بازی سازی Motive Studio ساخته شده است. این استودیو همچنین در ساخت بازی استار وارز بتل فرانت 2 نیز همکاری داشته است. اما فصل جدید بازی استار وارز یعنی اسکادران به طور مستقل توسط این استودیو ساخته شده است. این بازی چند ماه پیش برای اولین بار معرفی شد و توانست طرفداران زیادی را جذب کند.

اسکادرانز فصل جدید بازی استارواردز

لیست قیمت بازی کامپیوتری

سیستم مورد نیاز برای بازی جنگ ستارگان

بازی جنگ ستارگان فصل اسکادرانز برای کنسول های نسل هشتم و نهم انتشار پیدا کرده است اما برای اجرای این بازی کامپیوتری بر روی سیستم یارانه شخصی خود نیاز است که به نکاتی توجه نمایید. برای اجرای بازی در پایین ترین سطح تنظیمات، شما به یک سیستم با پردازنده Core i5-6600k، رم هشت گیگابایتی و کارت گرافیک GTX 660 نیاز دارید. با این سخت افزار و سیستم می توانید با رزولوشن 720 این بازی را اجرا کنید. برای بالا بردن کیفیت بازی در حد 1080p شما نیاز به یک سیستم با پردازنده Core i7-7700 خواهید داشت. سیستم عامل مورد نیاز برای این بازی ویندوز 10 64 بیتی بوده که همانطور که گفته شد 8 گیگابایت حافظه رم مورد نیاز است. این بازی به صورت آنلاین می باشد پس شما به اینترنت هم نیاز دارید.

سیستم مورد نیاز بازی استارواردز اسکادارنز

سیستم مورد نیاز برای نسخه واقعیت مجازی Star Wars: Squadrons

در مورد نسخه واقعیت مجازی برای بازی استاروارز نسخه اسکادرانز در حال حاضر فقط هدست پلی استیشن وی آر برای این بازی مورد تایید است. اما انتظار می رود که اکثر هدست های واقعیت مجازی مخصوص کامپیوتر را پشتیبانی کند. این بازی قرار است یک بخش داستانی یک نفره هم داشته باشد که در کنار بخش مبارزه آنلاین قرار می گیرد. برای بخش مولتی پلیر بازی هم چندین Mode مختلف وجود دارد که از جمله آنها می توان به حالت دث مچ و حالت مسابقه ای 5 در برابر 5 اشاره کرد. بازی Star Wars: Squadrons قابلیت بازی بر روی پلتفرم های دیگر را نیز دارد و از بازی های کراس پلی محسوب می شود.

سیستم مورد نیاز بازی استارواردز اسکادارنز برای وی آر

این بازی که پیش بینی می شود طرفداران زیادی را جذب کند قابل استفاده بر روی انواع مختلف کنسول بازی مثل پلی استیشن، ایکس باکس و همچنین کامپیوتر شخصی می باشد. تاریخ انتشار این نسخه از بازی جنگ ستارگان 2 اکتبر برای کامپیوترهای شخصی، ایکس باس وان و پلی استیشن 4 است.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. رها

    اکتبر 13, 2020 در 2:08 ب.ظ

    امیدوارم بازی پیکی بلایندرز و بریکینگ بد و اینا رو هم بسازن😂😂😂

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار