Connect with us

موس وایرلس چری MW8 سری Advanced مجهز به باتری لیتیومی

منتشر شده

در

موس وایرلس چری MW8 سری Advanced مجهز به باتری لیتیومی

کمپانی Cherry جزء آن دسته از شرکت های فعال بازار آی تی است که در تولید قطعات کامپیوتر از جمله کیبورد و موس فعالیت چشمگیری دارد. این شرکت محبوب به تازگی یکی دیگر از جدیدترین موس های وایرلس خود را با نام MW8 ADVANCED به بازار قطعات کامپیوتر معرفی کرده است.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت موس کامپیوتر

قابلیت های نوآورانه و پیشرفته موس وایرلس چری MW8 Advanced سبب شده به عنوان پرچمدار شرکت Cherry شناخته شود، همچنین با توجه به بالاترین استانداردهای جهانی که دارد می تواند برای کاربران کارایی خوبی داشته باشد.

موس بی سیم چری MW8 Advanced

موس بی سیم چری MW8 Advanced از طریق بلوتوث 2.4 گیگاهرتزی قابل اتصال به کامپیوتر و لپ تاپ خواهد بود و سنسور نوری آن نیز دارای قدرت و کیفیت بالایی می باشد. سطوح فلزی و ظریف این موس زیبایی خاصی را نیز برایش رقم زده است که با طراحی بی نظیر و ارگونومیکی که دارد مانع درد مچ دست کاربران می شود.

موس بی سیم چری

جدیدترین موس وایرلس چری سری Advanced از 4 حساسیت مختلف 600، 1000، 1600 و 3200 DPI پشتیبانی می کند که قابل تنظیم می باشد. کاربران می توانند به راحتی موس را به یک سیستم سازگار از طریق بلوتوث 4.0 یا از طریق گیرنده USB  اتصال دهند.

لازم به ذکر است این موس امکان اتصال همزمان به کامپیوتر ولپ تاپرا داشته و می تواند با یک کلید بین دو سیستم مختلف سوییچ شود. باتری لیتیومی آن نیز با ظرفیت 550 میلی آمپر ساعت، عمر طولانی آن را تضمین می کند. بسته به میزان استفاده، پس از یک شارژ کامل تا 70 روز قابل استفاده خواهد بود.

موس بیسیم چری MW8 Advance

ال ای دی تعبیه شده بر روی موس بی سیم چری MW8 Advanced با نمایش دو رنگ مختلف، اطلاعاتی را در مورد شارژ باتری، حساسیت و  وضعیت اتصال به کامپیوتر ارائه می دهد. همچنین از طریق کابل USB شارژ می شود و در هنگام شارژ نیز قابل استفاده خواهد بود. قیمتموسوایرلس چری MW8 Advanced در بازار قطعات کامپیوتر برابر با 60 دلار می باشد و از پایان ماه سپتامبر به فروش می رسد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد موس وایرلس چری برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. یاران

    سپتامبر 11, 2018 در 2:06 ب.ظ

    موس بی سیم چری MW8 Advanced از چه سایتی میشه پیش خرید کرد؟ لطفا لینک سایت رو برام ارسال کنید باتشکر

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار