Connect with us

میکروفون گیمینگ ایسوس Strix Magnus گیمرها را شگفت زده کرد

منتشر شده

در

میکروفون گیمینگ ایسوس Strix Magnus گیمرها را شگفت زده کرد

میکروفون گیمینگ ایسوسStrix Magnus گیمرها را شگفت زده کرد به طوری که می توانند هیجانات گیمینگ را به دیگر مخاطبان منتقل کنند همچنین میکروفون گیمینگ Strix Magnus با قابلیت نور پردازی  Aura RGB هیجان ضبط صدا در سه حالت مختلف را برای استریمرها و گیمرها دو چندان برابر می کند. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

میکروفون گیمینگ ایسوس Strix Magnus

ایسوس برند نخست گیمینگ در جهان، نخستین میکروفون گیمینگ خود را با فناوری Aura Sync عرضه کرد. میکروفن گیمینگ Strix Magnus به طور ویژه ای برای گیمرها و استریمرها بهینه سازی شده است. میکروفون گیمینگ ROG Strix Magnus دارای سه کپسول 14 میلی ‌متری با درجه‌ بندی استودیویی برای ضبط صدای واقعی و زنده می‌ باشد که به استریمرها اجازه می‌ دهد تا به وضوح، احساسات و هیجانات خود را به مخاطبان برسانند و یک تجربه وصف ناپذیر را رقم زنند. فناوری حذف نویزهای محیطی ENC صدایی واضح و رسا را برای استریمرها پدید می ‌آورد و نیاز به هرگونه تجهیزات آکوستیک صدا و حذف نویز گران‌ قیمت و حجیم را از بین می ‌برد.

میکروفون گیمینگ ایسوس Strix Magnus

یک میکروفون اختصاصی درون ROG Strix Magnus به صورت فعال، صدا های محیط را رصد می ‌کند و برای تجزیه و تحلیل سریع و بدون وقفه به سه کپسول اصلی می ‌فرستد؛ پس از انجام پردازش بر روی این اصوات، نویزها و صدا های مزاحم مانند صدای فشردن کلید هایکیبورد و موسو یا صدای فن، برای ایجاد کیفیت ضبط صدای بی ‌نظیر، از بین می ‌رود. میکروفون گیمینگ ROG Strix Magnus همچنین قادر به ضبط صدا در سه حالت Cardioid ،Stereo و ENC می ‌باشد که استریمرها می ‌توانند بنا به نیاز خود یکی از این سه حالت را برای ضبط صدا انتخاب کنند.

میکروفون گیمینگ ایسوس Strix Magnus

شخصی ‌سازی به سبک جلوه‌ های نوری میکروفون گیمینگ ROG Strix Magnus:

میکروفون گیمینگ ROG Strix Magnus اولین میکروفون گیمینگ در جهان می ‌باشد که از قابلیت جلوه‌ های نوری RGB بهره می‌ برد. قابلیت انحصاری نورپردازی Aura RGB به استریمرها اجازه می ‌دهد تا بیش از 16.8 میلیون رنگ در 4 جلوه نوری را ایجاد کنند و میزکاری بی‌ نظیر برای ارائه محتوای سرگرم ‌کننده به مخاطبان خود فراهم آورند. علاوه بر این، قابلیت Aura Sync این امکان را به استریمرها می ‌دهد که جلوه‌ های نوری موجود در ROG Strix Magnus را با دیگر ابزارهای منطبق (نیاز به یکمادربرد ایسوسمنطبق با قابلیت Aura یا یک دسکتاپ کوچک ROG GR8 II) با این قابلیت برای ایجاد یک اتمسفر پویا در هنگام ضبط صدا، همگام ‌سازی کنند. طراحی شده برای به اشتراک گذاری بازی ‌ها، میکروفون گیمینگ ROG Strix Magnus دارای یک ظاهر جمع و جور است که 50 درصد از دیگر میکروفون ‌های محبوب گیمینگ، کوچک تر می ‌باشد. ویژگی مذکور به این میکروفون اجازه می‌ دهد تا به راحتی و بدون مسدود کردن دید صفحه‌ نمایش در پشت صفحه ‌کلید قرار گیرد.

میکروفون گیمینگ ایسوس Strix Magnus

این طراحی با ویژگی صرفه ‌جویی در فضا بر اساس یک تحقیق گسترده در میزکارهای مختلف صورت گرفته است و نیاز به استند های بزرگ و نگهدارنده ‌های دیواری را از بین می ‌برد. در نتیجه می‌ توانید بدون هیچگونه نگرانی بر روی انجام بازی و یا به اشتراک گذاری آن تمرکز کنید. بدنه فلزی و با تم ربوتیک این میکروفون، یک ظاهر جذاب و هیجان انگیز را به میزکار شما می ‌بخشد. کلید های موجود بر روی ROG Strix Magnus برای کنترل راحت و سریع صدا در هنگام به اشتراک گذاری محتوا تعبیه شده ‌اند.

میکروفون گیمینگ ایسوس Strix Magnus

علاوه بر این کلید هایی مانند “تنظیم حساسیت” و “حالت ضبط صدا” برای دسترسی ساده‌ تر در کنار یکدیگر قرار گرفته ‌اند تا استریمر را در موقعیت‌ های سخت همراهی کنند. میکروفون گیمینگ ROG Strix Magnus توسط یک USB 2.0 و درگاه auxiliary ارتباطی ساده و بی‌ دردسر را فراهم می‌ آورد. درگاه auxiliary برای نوازندگان بسیار مفید واقع می‌ شود و به آن‌ ها اجازه می‌ دهد تا ابزار موسیقیایی خود را به میکروفون برای ضبط یا به اشتراک‌ گذاری زنده موسیقی متصل کنند. این میکروفون گیمینگ همچنین به همراه یک کیف عرضه می ‌شود که برای جلوگیری از ضربات احتمالی و حمل و نقل آسان به کار می ‌رود.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد میکروفون گیمینگ ایسوس  برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ادامه مطلب

ا دیدگاه

  1. مهبد

    می 11, 2017 در 11:01 ق.ظ

    میکروفون گیمینگ ایسوس Strix Magnus اولین میکروفونی که واسه گیمر ها تعریف شده واقعا عالیه…و هیجان بازی رو واسه ما گیمرها دو برابر می کنه.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار