موبایل

دلایلی قابل توجه برای خرید ال ‌جی G4 به جای سامسونگ Galaxy S6

دلایلی قابل توجه برای خرید ال ‌جی G4 به جایسامسونگ Galaxy S6:پس از معرفی ال‌جی G4 بررسی‌ها و مقایسه‌های بسیاری در مورد این گوشی و دیگر پرچمداران بازار ایجاد شده‌است. در این مقاله به مزیت‌های این اسمارتفون نسبت به سامسونگ گلکسی S6 پرداخته‌ایم پسدر ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

1- نسبت نمایشگر به سایز بهتر

ال‌جی در دو نسل قبلی پرچمداران خود نیز با کاهش حاشیه اطراف نمایشگر توانسته بود تا مقدار زیادی اندازه گوشی خود را کوچک‌تر کند و درحالی‌که 70.48 درصد جلوی S6 را نمایشگر آن در بر گرفته‌است، این نسبت در G4 به 75.97 درصد رسیده که باید به مهندسین ال‌جی برای این شاهکار احسنت گفت.

دلایلی قابل توجه برای خرید ال ‌جی G4 به جای سامسونگ Galaxy S6

2- قابلیت اتصال کارت حافظه

در جایی‌که سامسونگ بر اساس رسم رقیب دیرینه‌اش (اپل) تصمیم گرفت از کارت حافظه استفاده نکند، ال‌جی مزایای حذف این قابلیت را فدای نظرات کاربران کرده‌ است و در G4 از این قابلیت بهره برده‌ است.

3- باتری قابل تعویض

شاید اگر سامسونگ پرچمدارش را فلزی نمی‌ساخت، می‌توانست باتری قابل تعویض را برای کاربران به ارمغان بیاورد ولی ال‌جی که پرچمدار خوش ساختش را از پلاستیک ساخته‌ است، به کاربران اجازه خارج کردن باتری را می‌دهد و خیلی هم روی این قابلیت مانور داده‌ است.

4- باتری پرظرفیت‌تر

علاوه بر باتری قابل تعویض، ظرفیت باتری ال‌جی هم از پرچمدار سامسونگ بیشتر است که با وجود بزرگ بودن صفحه نمایش ال‌جی تفاوت زیادی در عمر شارژدهی این دو گوشی احساس نمی‌شود.

دلایلی قابل توجه برای خرید ال ‌جی G4 به جای سامسونگ Galaxy S6

5- صفحه نمایش بزرگتر

امروزه صفحه نمایش بزرگتر برای کاربران دلپذیرتر است و ال‌جی با کوچک‌تر کردن سایزگوشی موبایلتوانسته این احساس را مطلوب‌تر نیز بکند.

6- دوربین بهتر

در زمان رونمایی S6، این گوشی لقب بهترین دوربین را به خود اختصاص داد ولی هم اکنون ال‌جی با کاهش فاصله کانونی و بزرگتر کردن لنز دوربین توانسته عکس‌های بی‌نظیری را به ثبت برساند.

7- دوربین جلوی بهتر

دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی در پرچم‌دار ال‌جی می‌تواند آرزوی سلفی دوستان را برآورده کند و این رقم در مقابل 5 مگاپیکسل سامسونگ بسیار بهتر عمل خواهد کرد.

درست است کهگوشی موبایلسامسونگ برتری‌های دیگری نسبت به G4 دارد ولی همین موارد اندک در کنار طراحی دلچسب، شاید پرچمدار ال‌جی را خواستنی‌تر کرده‌ باشد.

 

قیمت خریدگوشی ال جی G4با قاب چرمی

قیمت خرید گوشی ال جی G4با قاب پلاستیکی

اخبار مرتبط با گوشی موبایل ال جی G4:

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. با سلام و خسته نباشید به همه . انتظار میرفت این گوشی ال جی بتونه جانشین بهترین گوشی ها از جمله اپل و سامسونگ بشه اما متاسفانه اینطور نیست و بنظر من سامسونگ خیلی بهتر از این گوشی ال ‌جی G4 هست و توانایی های خیلی زیادی داره

  2. سلام
    دلایلی قابل توجه برای خرید ال ‌جی G4 به جای سامسونگ Galaxy S6: پس از معرفی ال‌جی G4 بررسی‌ها و مقایسه‌های بسیاری در مورد این گوشی و دیگر پرچمداران بازار ایجاد شده‌است. در این مقاله به مزیت‌های این اسمارتفون نسبت به سامسونگ گلکسی S6 پرداخته‌ایم پس در ادامه با اخبار آی تی بازار همراه باشید.

  3. سلام خسته نباشید…
    من بین این دو گوشی تردید داشتم که کدومو انتخاب کنم ولی با این مطبی که در این سایت خوب گذاشته شده تو نستم یکی رو انتخواب کنم خیلی ها بهم سامسونگ رو پیشنهاد دادن ولی من خودم بیشتر به ال جی علاقه داشتم و با خوندن این مطلب دیگه به یقین رسیدم که کدومو بگیرم من ال جی رو انتخاب می کنم چون هم ظار بهتری داره و هم دوربین بهترش

  4. سلام سامسونگ Galaxy S6 بنظر من خیلی بهتر از این گوشی جدید ال جی هستش چون ال جی فقط از لحاظ ظاهری این گوشیو خوب طراحی کرده مخصوصا قاب چرمی که برای این گوشی در نظر گرفته ممکنه در نظر همه خوب جلوه کنه اما این گوشی اصلا خوب نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا