موبایل

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Note 5 بدون باتری جدا شدنی

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Note 5بدون باتری جدا شدنی خواهد بود و از شیار microSD پشتیبانی نمی کند همچنین طراحی آن شبیه به گلکسی S6 می باشد. چه بخواهیم و چه نخواهیم باید با این واقعیت روبرو شویم که سامسونگ دیگر علاقه ای به قرار دادن شیار microSD افزایش فضای حافظه و باتری قابل جدا شدن در محصولات خود ندارد. پس از اینکه این اتفاق در گلکسی اس 6 افتاد تقریبا همه حدس می زدیم این خط مشی جدید به سری Galaxy Note نیز سرایت کند و اکنون تصاویر جدید منتشر شده از Galaxy Note 5 این مساله را تایید می کند.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Note 5 بدون باتری جدا شدنی

تصاویر منتشر شده نشان میدهد طراحی Note 5 چیزی شبیه به همان ظاهر شیشه ای و فلزی S6 است که با بازخوردهای مثبتی همراه بود. قلم S شیک و خوش استیل این گوشی نیز در شیار گوشه پایین سمت راست قاب آلومینیومی آن جای داده شده است. قسمت پشتی بدنهگوشی موبایلنسبت به S6 انحنای بیشتری دارد که احتمالا آن را خوش دست تر خواهد کرد.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Note 5 بدون باتری جدا شدنی

گفته می شود باتری در نظر گرفته شده برای این محصول 3000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که احتمالا نگرانی کاربران پرمصرف را از کمبود عمر باتری دامن خواهد زد به ویژه آنکه باتری این گوشی نیز مانند S6 قابل تعویض و جدا شدن از دستگاه نیست. باید امید داشت سامسونگ تا زمان عرضه رسمی Note 5 برای رفع نگرانی های پیرامون ظرفیت محدود باتری چاره ای بیندیشد.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Note 5 بدون باتری جدا شدنی

Note 5 به یک نمایشگر 5.7 اینچی از نوع QHD Super AMOLED مجهز خواهد بود وپردازندهدر نظر گرفته شده برای آن Exynos 7420 SoC می باشد.4 گیگابایت رم ودوربیناصلی 16 مگاپیکسلی از دیگر ویژگی های این گوشی است. خریداران این محصول سه ظرفیت حافظه 32، 64 و 128 گیگابایتی به عنوان گزینه های قابل انتخاب پیش روی خواهند داشت و می توانند با دوربینی 5 مگاپیکسلی سلفی بگیرند. ضمنا سیستم عامل گوشی Android Lollipop 5.1.1 خواهد بود و پورت USB این دستگاه نیز از نوع معمولی بوده و متاسفانه خبری از پورت نوع C نیست. Galaxy Note 5 قرار است همراه با Galaxy S6 edge plus در تاریخ 13 آگوست رسما معرفی شود.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام و خسته نباشید این خیلی بده که نمیشه باطری گوشی سامسونگ رو هم مثل اچ تی سی و اپل عوض کرد .گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Note 5 خیلی خوبه اما حافظه ی خیلی کمی داره و از این نظر خیلی کاربرانش ناراضی هستند . امیدوارم سامسونگ فکری برای این مشکل بکنه

  2. با سلام
    گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Note 5 بدون باتری جدا شدنی که این گوشی دارای امکانات خوبی است و کاربران زیادی رو به خود جذب کرده.این گوشی یک نمایشگر خوب و فوق العاده دارد.باتری این گوشی هم جدا نمیشود و یک باتری قوی دراد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا