موبایل

گوشی های هوآوی با سیستم عامل هارمونی عرضه شدند

به تازگی سیستم عامل هارمونی او اس به صورت رسمی عرضه شد. هوآوی هم چند مدل از گوشی های اخیر خود را با این سیستم عامل جدید مجددا عرضه کرد. گوشی های هوآوی نوا پرو، هوآوی میت 40 پرو و هوآوی میت 40 ای سه مدل گوشی هوشمند هوآوی هستند که با پشتیبانی از سیستم عامل اختصاصی هوآوی مجددا به بازار عرضه می شوند. هرچند گوشی Huawei Mate 40 Pro و Huawei Nova 8 Pro با پشتیبانی از اینترنت 5G روانه بازار چین شده بودند اما در نسخه های جدید این مدل ها با پشتیبانی از هارمونی او اس، نسخه 4G آنها عرضه خواهد شد. هوآوی در پاسخ به تحریم گسترده این شرکت، سیستم عامل اختصاصی خود را برای گوشی های هوشمند هوآوی طراحی کرد و باید دید این موضوع چه نقشی در موفقیت بیشتر این کمپانی خواهد داشت.

مدل های اخیر گوشی هوآوی با سیستم عامل جدید مجددا عرضه شدند

لیست قیمت گوشی موبایل هوآوی

استفاده از  HarmonyOS 2.0 به طور رسمی در گوشی های هوآوی

همین دو هفته پیش بود که سیستم عامل هارمونی 2.0 هوآوی رونمایی شد. همزمان با آغاز تحریم هایی که شرکت گوگل بر علیه هوآوی اعمال کرد، کمپانی بزرگ و مطرح هوآوی تصمیم گرفت سیستم‌ عامل اختصاصی خود را برای گوشی ‌موبایل هوآوی و دیگر محصولات خود منتشر کند. به این ترتیب این شرکت دیگر نیازمند گوگل برای استفاده از سیستم عامل اندروید نخواهد بود. در این بین این موضوع مطرح شد که ممکن است هارمونی او اس رقیبی برای سیستم عامل اندروید و مدل های اندرویدی گوشی هوشمند باشد.

استفاده از  HarmonyOS 2.0 به طور رسمی در گوشی های هوآوی

کدام گوشی های هوآوی از هارمونی او اس پشتیبانی خواهند کرد؟

هواوی میت ۴۰ پرو 4G یکی از مدل هایی است که از سیستم عامل جدید هوآوی پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی به تراشه کایرین ۹۰۰۰ و رم ۸ گیگابایتی مجهز است. این گوشی در دو مدل با حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت عرضه می شود.. قیمت پایه میت ۴۰ پرو فورجی در چین، ۹۴۵ دلار  است  که ارزان تر از نسخه 5 جی عرضه شده آن می باشد. گوشی هواوی میت ۴۰ ای 4G هم از سیستم عامل هارمونی او اس برخوردار خواهد شد. ظرفیت حافظه داخلی و رم این گوشی، مشابه مدل پرو است. ولی از تراشه Kirin 990E استفاده می کند. قیمت این گوشی با 650 دلار، ارزان تر از نسخه 5G عرضه شده می باشد.

کدام گوشی های هوآوی از هارمونی او اس پشتیبانی خواهند کرد

گوشی دیگر هواوی نوا ۸ پرو 4G است. ارزان‌ ترین مدل در بین این سه گوشی، گوشی موبایل هوآوی مدل نوا ۸ پرو است. بدون تغییر در ترکیب حافظه، دستگاه از تراشه کایرین ۹۸۵ قدرت می ‌گیرد. قیمت پایه آن، هم 573 دلار است که باز هم اندکی ارزان تر از مدل 5G آن.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. دم هوآوی گرم که با وجود تحریم گوگل و اینا توسنت سیستم عامل خودش رو راه اندازی کنه و به مردم معرفیش کرد، حالا باید دید ایا مخاطب پسند هست یا نه که بنظر من میتونه نتایج خوبی داشت باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا