موبایل

آیا آیفون 12 می تواند با گوشی جدید سامسونگ رقابت کند؟

گزارشاتی مبنی بر ساخت گوشی جدید سامسونگ منتشر شده که نشان می دهد گوشی جدید سامسونگ احتمالا رقیب جدی آیفون 12 خواهد بود. بعد از سالها که اپل در تولید گوشی های تلفن همراه کاملا بی رقیب بود، کم کم رقبای قدرتمند از جمله سامسونگ به عرصه آمدند. حالا با به بازار آمدن گوشی آیفون 12 به نظر می رسد سامسونگ با طراحی و ساخت مدل جدید میان رده و اقتصادی خود با نام گلکسی اس 20 فن ادیشن می خواهد به طور جدی خود را به عنوان نام اول تولیدکنندگان گوشی تلفن همراه به ثبت برساند. اوایل سال جاری میلادی سامسونگ سری اس 10 را با نام های Galaxy S10 و Galaxy S10 Lite و با عنوان میان رده هایی با کیفیت و اقتصادی رونمایی کرد. سری جدید که سامسونگ قصد رونمایی از آن را دارد نسخه ارزان تری از سری اس است که با نام Galaxy S20 Fan Edition به بازار خواهد آمد.

گوشی های میان رده سامسونگ در 2020

 

لیست قیمت گوشی موبایل

گوشی های میان رده سامسونگ در سال 2020

اینکه گلکسی اس 20 رقیب جدی iPhone 12 باشد به مشخصات فنی مشابه این دو گوشی بر می گردد. هر چند دو گوشی دیگر از سری لایت یعنی نوت 10 لایت و اس 10 لایت هم عملکرد خوبی را از لحاظ کاربرد و فروش داشتند. پس جای تعجب نیست سامسونگ یک بار دیگر این موفقیت را با گلکسی اس 20 فن ادیشن ثابت کند. از آنجا که این گوشی سامسونگ گواهی NFC خود را به تازگی دریافت کرده و بر طبق تجربه، گوشی هایی که این گواهی را دریافت می کنند ظرف دو تا سه ماه رونمایی و عرضه می شوند پس پیش بینی می شود گوشی جدید سامسونگ احتمالا تا اکتبر به بازار بیاید. ظاهرا دو مدل از این سری که موفق به دریافت گواهی NFC شده اند با مدل های SM-G781V و SM-G780F/DSM ثبت شده اند.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 فن ادیشن

 

مشخصات گوشی Galaxy S20 Fan Edition

مانند چند مدل اخیر سامسونگ پیش بینی می شود رقیب جدید گوشی آیفون مجهز به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 865 و پردازنده اگزینوس 990 باشد. رم این گوشی در دو نسخه 6 و 8 گیگابایت عرضه خواهد شد. نمایشگر این گوشی موبایل خود سورپرایز بزرگی است زیرا از صفحه نمایش 120 هرتز پشتیبانی خواهد کرد و این در حالی است که گلکسی نوت 20 هم به این نمایشگر مجهز نبود. بر اساس عکس های منتشر شده پنل پشتی این گوشی احتمالا از جنس پلاستیک است زیرا استفاده از پنل شیشه ای و فلزی فقط منحصر به گوشی های پرچمدار سامسونگ است. هر چند در کنار دیگر مشخصات فنی و قیمت مناسب نسبت به مدل های مشابه جنس پنل اهمیت خاصی نخواهد داشت. البته که پلاستیک به کار رفته در این گوشی هم کیفیت هم زیبایی کافی را خواهد داشت. از دیگر خصوصیات گوشی اس 20 فن ادیشن می توان به پشتیبانی از اینترنت 5G اشاره کرد و قیمت پیش بینی شده برای آن هم 750 دلار اعلام شده است که قیمتی نزدیک به حدود 700 دلاری آیفون 12 دارد. باید دید در این رقابت سامسونگ برنده خواهد شد یا اپل!

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. گوشی Galaxy S20 Fan Edition هرچی هم باشه یه گوشی میانرده هست و قابل مقایسه با ایفون 12 نیست، اما با این حال با توجه به قیمتش بنظر عالی میاد برای سامسونگ دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا