موبایل

گوشی تاشونده هوآوی Mate X2 بهتر از گوشی Galaxy Z Fold 2

با مشخص شدن ویژگی های گوشی منعطف هوآوی Mate X2 به نظر می رسد این گوشی در رده بندی بالاتر از گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 2 قرار بگیرد. با مشخص شدن زمان رونمایی گوشی هوآوی میت ایکس 2 در تاریخ 22 فوریه، مشخصات این گوشی جدید هوآوی نیز منتشر شد. بر اساس پوستری که از میت ایکس 2 توسط هوآوی منتشر شد، قرار است صفحه‌ تاشوی میت ایکس ۲ به سمت داخل باز شود.

به نظر می رسد این گوشی هوآوی از نمایشگر ۸.۰۱ اینچی با وضوح ۲۴۸۰ در ۲۲۲۲ پیکسل بهره می برد. زمانی که گوشی  Mate X2 مانند گلکسی زد فولد ۲ بسته شود، از یک نمایشگر ۶.۴۵ اینچی بهره خواهد برد. رفرش ریت این صفحه ‌نمایش ۹۰ هرتز و ساخت سامسونگ است.

رونمایی گوشی هوآوی میت 2 ایکس در فوریه 2021

لیست قیمت گوشی موبایل هوآوی

شباهت گوشی هوآوی میت ایکس 2 و گلکسی زد فولد 2

در ماه جاری میلادی بر اساس تاریخی که هوآوی اعلام کرده است گوشی تاشونده میت ایکس 2 رونمایی خواهد شد. اما با دیده شدن عکس هایی از این گوشی هوآوی، به نظر می رسد این گوشی شباهت زیادی به گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 2 دارد. اما به نظر می رسد جذابیت بیشتری از گوشی تاشونده سامسونگ گلکسی زد فولد 2 داشته باشد.

هرچند در گوشی Galaxy Z Fold 2 ایرادات فنی و مشکلاتی که در طراحی گلکسی زد فولد وجود داشت بر طرف شده باشد. در گلکسی زد فولد 2 بریدگی بزرگی که در سطح نمایشگر قرار داشت از بین رفته. این باعث شده تا پوشش نمایشگر در ابعاد بزرگ تری نمایش داده شود. همچنین طراحی این گوشی باریک تر از نسل قبلی آن است که به نظر می رسد در گوشی هوآوی Mate X2 هم این مورد عینا رعایت شده باشد.

شباهت گوشی هوآوی میت ایکس 2 و گلکسی زد فولد 2

دلیل برتری گوشی هوآوی میت ایکس 2 نسبت به گوشی گلکسی زد فولد 2

 با وجود ویژگی های خوب گوشی تاشو سامسونگ زد فولد 2، بر اساس گزارش افشاگران حوزه فناوری، میت ایکس 2 هوآوی از گوشی سامسونگ رقیب خود برتر است. هوآوی میت ایکس 2 ظریف تر از زد فولد 2 است و نمایشگر آن سطح پوشش بیشتری دارد. خوشبختانه هیچ حفره یا بریدگی اضافی روی نمایشگر اصلی میت ایکس 2  قرار نخواهد داشت. این می ‌تواند دو موضوع را اثبات کند: یا اینکه به طور کل این گوشی تاشو فاقد دوربین سلفی است یا اینکه از یک دوربین زیر نمایشگر پشتیبانی می شود.

دلیل برتری گوشی هوآوی میت ایکس 2 نسبت به گوشی گلکسی زد فولد 2

اگر کمپانی هوآوی بتواند بدون تغییرات و بدون افزایش قیمت میت ایکس 2 را به عنوان نسل دوم گوشی میت ایکس روانه بازار کند، شگفت ‌انگیز خواهد بود.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. یک ویژگی عالی از گوشی های تاشو، عملکرد تبلت طور اونهاست و موقع فیلم دیدم کار رو اسون میکنه اما ایرادی که داره خیلی سنگین بودن اون هست، من برای گوشی های تاشو حالا چه برند هوآوی و سامئونگ اینده خوبی میبینم اما خودتون بگید از ضخامتشون که زیاده و ظراحی ضعیفش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا