نقد و بررسی

معرفی رسمی گوشی انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی W21 5G  

به تازگی گوشی جدید تاشو سامسونگ مدل Galaxy W21 معرفی شد. بعد از سری گلکسی فولد سامسونگ این مدل جدید دیگری از گوشی سامسونگ تاشو و سری دبلیو خواهد بود. این مدل که جانشین گوشی گلکسی W20 سامسونگ است، طراحی شبیه گلکسی فولد دارد. گوشی انعطاف پذیر سامسونگ از دو سیمکارت نانو پشتیبانی می کند و با همکاری اپراتور چاینا تلکام طراحی شده و توسعه پیدا کرده است. گوشی انعطاف پذیر جدید سامسونگ با قیمتی 3 هزار دلاری به بازار عرضه خواهد شد. پیش فروش این گوشی از 20 نوامبر آغاز خواهد شد.

گوشی هوشمند انعطاف پذیر جدید سامسونگ سری دبلیو

لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ

خصوصیات نمایشگر گوشی انعطاف پذیر گلکسی W21

گوشی تاشوی جدید سامسونگ مدل دبلیو 21 دارای یک نمایشگر انعطاف پذیر امولد دینامیک است که از سری Infinity O می باشد. نمایشگر این گوشی موبایل در ابعاد 7.6 اینچ و کیفیت QXGA پلاس بوده که از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می کند. در ساخت این نمایشگر از تکنولوژی انحصاری شیشه فوق نازک سامسونگ موسوم به UTG استفاده شده است. همچنین در نمایشگر بیرونی یا پشتی این گوشی نیز صفحه سوپر امولد با ابعاد 6.2 اینچی و کیفیت اچ دی پلاس به کار گرفته شده است. سنسور اثر انگشت این گوشی در لبه کناری این گوشی انعطاف پذیر سامسونگ جای گرفته است.

مشخصات نمایشگر سامسونگ گلکسی دبلیو 21

 

مشخصات فنی گوشی تاشوی سامسونگ Galaxy W21

 این گوشی دو سیمکارت انعطاف پذیر سامسونگ از تراشه کوالکام اسنپدراگون 865 پلاس که در حال حاضر قدرتمندترین تراشه موجود است پشتیبانی می کند که با فناوری 7 نانومتری تولید شده است. قدرت پردازشگر گرافیکی این گوشی که از نوع 650 آدرنو می باشد نیز بسیار بالاست. گوشی انعطاف پذیر دبلیو بیست و یک سامسونگ دارای 12 گیگابایت رم از نوع LPDDR5 بوده و همچنین 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع پرسرعت UFS 3.1 خواهد داشت. سیستم عامل این گوشی سامسونگ همانطور که انتظار می رفت اندروید 10 می باشد و از رابط کاربری One UI 2.5 پشتیبانی می کند. گوشی گلکسی W21 5G دارای یک دوربین سه گانه در پشت خود می باشد. این دوربین سه گانه شامل لنز اصلی 12 مگاپیکسلی با روزنه f/1.8 بوده و همچنین مجهز به فوکوس خودکار و لرزشگیر است. لنز 12 مگاپیکسلی تله فوتو این گوشی دارای روزنه f/2.4 در کنار فوکوس خودکار و لرزشگیر می باشد. این لنز همچنین قابلیت زوم اپتیکال 2 ایکس و زوم دیجیتال 10 ایکس نیز دارد. دوربین سوم این پنل سه گانه نیز دارای یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی با زاویه 120 درجه است که از روزنه f/2.2 پشتیبانی می کند. گوشی گلکسی W21 سامسونگ در نمایشگر خارجی خود نیز دارای یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی با روزنه f/2.2 می باشد. این نمایشگر نیز ابعادی به اندازه 6.2 اینچ دارد.

مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی دبلیو 21

اسپیکر استریو در این گوشی قابلیت پشتیبانی از دالبی آتموس را دارد. این گوشی همچنان که از نام آن مشخص است، توانایی پشتیبانی از اینترنت 5G و 4G را خواهد داشت.گوشی موبایل جدید سامسونگ دارای درگاه شارژ یو اس بی تایپ سی می باشد و از باتری 4500 میلی آمپری بهره می برد که از طریق این درگاه با یک شارژر 25 واتی انرژی خود را تامین می کند. علاوه بر این این گوشی از شارژ 11 واتی بیسیم در دو Mode بهره می برد که WPC و PMA می باشد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بابام قبلا یه مدلشو داشت یادم رفته چی بود اما خیلی زود خراب شد ولی خیلی دوست داره این گوشیا رو دوست دارم این عرضه شد براش بخرم، از 5g هم پشتیبانی میکنه اما خب تو ایران هنوز رو 4g ما رو ریل نیوفتادیم چه برسه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا