نقد و بررسینقد و بررسی لپ تاپ

مشخصات فنی و قیمت لپ تاپ شیائومی می نوت بوک پرو اعلام شد

جدیدترین لپ تاپ شیائومیMi Notebook Pro مجهز به کیبورد جزیره ای و نسل هشتم پردازنده های اینتل می باشد و به زودی با قیمت اعلام شده در بازار لپ تاپ به فروش می رسد، و با وزن کمی که دارد بهترین نوت بوک برای دانشجویان خواهد بود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

پ تاپ شیائومی Mi Notebook Pro

لیست قیمت لپ تاپ

ساعاتی قبل شرکت شیائومی در جریان مراسمی جدیدترین لپ ‌تاپ خود را با نام Mi Notebook Pro به طور رسمی رونمایی و معرفی نمود. لپ تاپ می نوت بوک پرو با قابلیت هایی که دارد به عنوان پرچمدار کمپانی Xiaomi  شناخته شده است.

در طی مراسم مشخصات فنی لپ تاپ شیائومی Mi Notebook Pro نیز اعلام شد، این مشخصات نشان می دهد که این نوت بوک مجهز به نسل هشتم پردازنده ‌های اینتل Core i7 بوده و دارای 16 گیگابایت رم DDR4 و حداکثر به یک ترابایت هارد اس‌ اس ‌دی نیز بهرمند شده است لازم به ذکر است عملکرد نسل هشتم پردازنده ‌های اینتل 40 درصد سریع‌ تر از نسل قبیلی آن می باشد.

لپ تاپ شیائومی می نوت‌ بوک پرو

شرکت شیائومی برای انجام کارهای گرافیکی نیز کارت گرافیک GeForce MX150 انویدیا را برای این لپ تاپ حرفه ای خود در نظر گرفته است همچنین به صورت پیش ‌فرض به حسگر اثر انگشت مجهز بوده و سیستم خنک ‌کننده قدرتمندی که متشکل از لوله ‌های انتقال حرارت و فن می باشد در این لپ تاپ Xiaomi تعبیه شده است.

نوت بوک شیائومی

صفحه نمایش لپ تاپ شیائومی می نوت‌ بوک پرو 15/6 اینچی و مجهز به روکش گوریلا گلس 3 خواهد بود و دارای ضخامتی 15/9 میلی‌ متر و وزنی 1/95 کیلوگرم می باشد. بلندگو های لپ تاپ Mi Notebook Pro نیز با همکاری شرکت هارمن طراحی شده است که از فناوری Dolby Atoms هم پشتیبانی می‌ کند. نیروی سخت افزاری این لپ تاپ توسط یک باتری 60 واتی تامین می ‌شود که توسط شارژ سریع،‌ می ‌تواند در 35 دقیقه تا 50 درصد شارژ شود.

نوت بوک شیائومی Mi Notebook Pro

طبق ادعا کمپانی Xiaomi لپ ‌تاپ Mi Notebook Pro از کیبوردی با چیدمان جزیره‌ ای استفاده می‌ کند و اندازه کلید های کیبورد نیز 19 درصد بزرگ ‌تر از کلید های کیبورد مک ‌بوک پرو اپل خواهد بود تا راحتی و ارگونومی بهتری هنگام تایپ کردن در اختیار کاربران قرار دهد همچنین کلید های چهار جهت اصلی با سایز استاندارد و کلید Function نیز برای فعال کردن وظایف ثانویه‌ ی کلید ها در این لپ تاپ موجود می باشد. کاربران می توانند برای متصل کردن لپ ‌تاپ می نوت بوک پرو با دیگر دستگاه ها از کارت خوان سه کاره، دو در گاه یو اس ‌بی نوع سی، یک خروجی تصویری HDMI استفاده نمایند.

نوت بوک Mi Notebook Pro شیائومی

قیمت لپ تاپ شیائومی می نوت بوک پرو در مدل های متفاوت :

  • لپ تاپ Mi Notebook Pro با پردازنده Core i7 و رم ۸ گیگابایت : 999 دلار
  • لپ تاپ Mi Notebook Pro با پردازنده Core i7 و رم 16 گیگابایت : 1099 دلار
  • لپ تاپ Mi Notebook Pro با پردازنده Core i5 و رم 8 گیگابایت : 859 دلار

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد لپ تاپ شیائومی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. وزن لپ تاپ شیائومی Mi Notebook Pro واقعا برای ما دانشجو ها عالیه این لپ تاپ Xiaomi هم نسبت به لپ تاپ های ایسوس و لنوو ظاهر قشنگ تری داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا