موبایل

گوشی های موبایل سری نوت 10 شیائومی رونمایی شدند

نسخه جهانی سری گوشی های موبایل نوت 10 شیائومی به طور رسمی رونمایی شدند. گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 10، گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 10 پرو، گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 10 اس و نوت 10 با پشتیبانی از اینترنت 5G اعضای این سری می باشد. شرکت شیائومی چند ساعت بعد از معرفی سری ردمی نوت ۱۰ در کشور هند، از نسخه‌ جهانی این خانواده هم رونمایی کرد که تفاوت‌ هایی با نسخه‌ مربوط به بازار هند دارند. مثلا گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو مکس مربوط به بازار هند در واقع همان گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو جهانی محسوب می‌ شود. از طرف دیگر، ردمی نوت ۱۰ پرو در بازار جهانی با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه می ‌شود ولی این گوشی در بازار هند از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

سری نوت 10 شیائومی در چهار مدل عرضه شد

لیست قیمت گوشی موبایل شیائومی

معرفی گوشی شیائومی Redmi Note 10

گوشی موبایل شیائومی مدل ردمی‌ نوت‌ ۱۰ با نمایشگر امولد 6.4 اینچی راهی بازار خواهد شد. دوربین اصلی این گوشی شیائومی از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی پشتیبانی می کند و در کنار آن لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی قرار دارند. دوربین سلفی نوت 10 شیائومی هم 13 مگاپیکسل است. شیائومی برای این گوشی موبایل از تراشه‌ اسنپدراگون ۶۷۸ استفاده کرده است. حافظه رم در این مدل 4 و 6 گیگابایت در نظر گرفته شده است.  باتری شیائومی Redmi Note 10 از ظرفیت ۵۰۰۰ میلی ‌آمپر ساعتی بهره می ‌برد و از سیستم شارژ سریع ۳۳ وات هم پشتیبانی می ‌کند.

معرفی گوشی شیائومی نوت 10

معرفی گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro

معمولا مدل پرو، مدل برتر یک سری می باشد. مدل برتر خانواده نوت 10 شیائومی هم گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو است. این گوشی از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می ‌برد که این سنسور با ترکیب ۹ به یک پیکسل ‌ها عکس ‌های ۱۲ مگاپیکسلی با کیفیتی را ثبت می کند. همچنین شیائومی برای این گوشی‌ ها حالت شب را بهبود بخشیده تا در محیط‌ های کم‌ نور عکس‌ های جذاب ‌تری را ثبت کنند. در کنار دوربین اصلی هم دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، سنسور تله‌ فوتو ماکرو ۵ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی دیده می شوند. دوربین سلفی هم که 16 مگاپیکسلی می باشد. این گوشی موبایل شیائومی مبتنی بر نمایشگر 6.6 اینچی اولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است. تراشه به کار رفته در این مدل هم اسنپدرگون 732G و باتری آن 5020 میلی آمپر ساعت می باشد.

معرفی گوشی شیائومی نوت 10 پرو

معرفی گوشی شیائومی Redmi Note 10 S

گوشی شیائومی Redmi Note 10 S شباهت زیادی به ردمی ‌نوت ‌۱۰ دارد چرا که هر دو از نمایشگر 6.4 اینچی امولد، باتری ۵۰۰۰ میلی ‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۳۳ وات بهره می ‌برند. تفاوت این دو گوشی در زمینه‌ تراشه به کار رفته و دوربین آنها می باشد. گوشی ردمی‌ نوت ۱۰ اس از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی پشتیبانی می کند ولی در کنار این دوربین همان سنسورهای مدل نوت 10 دیده می‌شود. دوربین سلفی هم همان دوربین 13 مگاپیکسلی در حفره جلوی نمایشگر است. تراشه به کار رفته در این مدل Helio G95 است که در کنار آن ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم تعبیه شده است.

معرفی گوشی شیائومی نوت 10 اس

معرفی گوشی شیائومی Redmi Note 10 5G

تنها مدل از این خانواده که از نمایشگر امولد بهره نمی ‌برد و در عوض از نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰p استفاده می کند گوشی Redmi Note 10 5G می باشد. در ضمن رفرش ریت این نمایشگر به ۹۰ هرتز می ‌رسد. این گوشی به لطف استفاده از تراشه‌ی Dimensity 700 از اینترنت 5G هم پشتیبانی می‌ کند.

معرفی گوشی شیائومی نوت 10 با اینترنت 5 جی

در پنل سه گانه دوربین این مدل به غیر از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی دیده می ‌شود. در حفره‌ نمایشگر هم دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار دارد. انرژی این گوشی هم از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود ولی سرعت شارژ آن فقط ۱۸ وات است.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. نمیدونم چرا ولی احساس میکنم این گوشی هیچ تفاوتی با مدل قبلیش نداره جز اینکه روی دوربین خیلی داره مانور میده، من واقعا از شیائومی ناراضی هستم، گوشی ای که ازش خریدم بسیار بد بود و هنگ میکرد، شیائومی اصلا رو سخت افزار خوب کار نکرده، اینو بعد از یه مدت که از گوشیتون استفاده میکنید متوجه میشید، سامسونگ بخرید حقشه که پول برندش رو هم بخوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا