ورود مادربرد های گیمینگ جدید ایسوس سری Maximus VIII به بازار

ورودمادربرد های گیمینگ جدید ایسوس سری Maximus VIIIبه بازار به زودی رخ خواهد داد و علاقه مندان به این مادربرد ها با مدلی خیره کننده رو برو خواهند شد. با اینکه مدت زیادی از معرفی و عرضه مادربردهای سری Maximus VIII از سوی جمهوری خلق گیمرهای ایسوس (ROG) می‌گذرد، اما هنوز هم عده زیادی و به طور خاص خوره‌های سخت افزار منتظر ورود باشکوه پرچمدار مادربردهای مبتنی بر سوکت LGA1151 این کمپانی هستند. اکنون و پیش از معرفی رسمی، در تصویری ROG Maximus VIII Extreme برای علاقمندان چشمک می‌زند.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

مادربرد ایسوس ROG Maximus VIII Extreme

ROG Maximus VIII Extreme پرچمدار مادربردهای مبتنی بر چیپ ست Z170 ایسوس خواهد بود و ایسوس تمامی فناوری‌ها و توانایی‌های خود در این محصول یکباره ارائه می‌کند. این مادربرد در فرم فاکتور ATX طراحی شده است اما تقریباً از نظر پهنا به E-ATX نزدیک است و‌‌ همان طراحی همیشگی این سری را با خود دارد. با این حال رنگبندی سرخ و مشکی جای خود را به طلایی نارنجی و مشکی داده است. در تصویری که منتشر شده؛ افزون بر این مادربرد شاهد کارت گرافیک GeForce GTX 980 Ti MATRIX Platinum با‌‌ همان رنگ بندی هستیم که نیازی به تفسیر بیشتر ندارد.

طبق آنچه که از تصویر می‌توان فهمید؛ توان مورد نیاز این مادربرد از ترکیب یک کانکتور 24 پینی ATX، یک یا دو 8 پینی EPS و یک 4 پینی ATX تامین می‌شود. ایسوس مدار تغذیه‌ای متشکل از 16 فاز رگولاتور ولتاژ را برای پردازنده در نظر گرفته است. در سمت راست سوکت پردازنده، چهار شکاف DDR4 قرار دارد. شکاف‌های توسعه از چهار PCI-Express 3. 0 x16 تشکیل می‌شوند که سه عدد از آن‌ها از پردازنده و دیگری از چیپ ست اصلی ناشی می‌شود. درگاه وسائل ذخیره سازی متشکل از یک SFF-8639 U. 2 با پهنای باند 32 Gb/s، یک M. 2 با پهنای باند 32 Gb/s، دو SATA-Express 16 Gb/s و هشت SATA 6 Gb/s است.

مادربرد ایسوس ROG Maximus VIII Extreme

ارتباط‌های شبکه از وای فای 802. 11 ac، بلوتوث 4. 0 و درگاه LAN گیگابیتی تشکیل می‌شود که همگی مبتنی بر کنترلر‌های ساخت اینتل هستند. هچنین بر روی برد راهکار صوتی جدید SupremeFX به چشم می‌خورد که بسیاری از قابلیت‌ها و فناوری‌های کارت‌های صوتی جدگانه ایسوس را با خود دارد و دارای کنترلرهای حرفه‌ای است که در پنل جلویی کیس نصب می‌شوند. مطمئناً و همانند تمامی پرچمداران سری ROG، این مادربرد نیز قابلیت‌های ویژه‌ای برای اورکلاکینگ دارد.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام
    ورود مادربرد های گیمینگ جدید ایسوس سری Maximus VIII به بازار به زودی رخ خواهد داد و علاقه مندان به این مادربرد ها با مدلی خیره کننده رو برو خواهند شد. با اینکه مدت زیادی از معرفی و عرضه مادربردهای سری Maximus VIII از سوی جمهوری خلق گیمرهای ایسوس (ROG) می‌گذرد، اما هنوز هم عده زیادی و به طور خاص خوره‌های سخت افزار منتظر ورود باشکوه پرچمدار مادربردهای مبتنی بر سوکت LGA1151 این کمپانی هستند. اکنون و پیش از معرفی رسمی، در تصویری ROG Maximus VIII Extreme برای علاقمندان چشمک می‌زند

  2. همانطور که می دانیم و در سایت ای تی بازار نیز گفته شده ایسوس بهترین مادربردهای گیمینگ را دارا می باشدو maximus viii نیز از این مستثنی نیست و یکی از مادربرد گیمینگ های بزرگ جهان است

  3. سلام خدمت تمامی کاربران سایت آی تی بازار.
    مادربرد های گیمینگ جدید ایسوس سری Maximus VIII بی شک عالی است! خیلی وقت بود منتظر یک سری جدید از مادربرد های ایسوس بودیم که این سری گیمینگ توانست به انتظار ها پایان بدهد. طراحی این سری مادربرد نیز مانند سابق حرفه ای و شیک است. و مدل Extreme عالی ترین این سری است. همچنین قابلیت اورکلاکینگ در این مادربرد می تواند آن را توسعه دهد. در کل برای گیمر های بروز و حرفه ای که قصد داشتن بهترین هارا دارند این مادر برد خیلی مناسب است.

  4. سلام مادربرد های گیمینگ جدید ایسوس سری Maximus VIII برای برنامه های با حجم زیادم مناسبه و راحت میتونم برنامه نویسی متن بدون این که نگران هنگ کردنش باشم امیدوارم به زودی بتونم بخرمش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا