راهنمای خرید سخت افزار

آل این وان اچ پی سری پاویلیون دارای ظاهری متفاوت و شیک

کمپانی اچ پی با فروش آل این وان های سری Pavilion باعث تحول بازار کامپیوتر و رقیبی جدی برای کمپانی های اپل، ایسوس و…شده است همچنین کامپیوتر های بدون کیس پاویلیون hp در دو مدل 24 و 27 اینچی و قیمتی مقرون به صرفه هم اکنون در بازار قطعات کامپیوتر در دسترس خریدارن می باشد. در ادامه بااخبار آی تیو فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت آل این وان

کامپیوترهای بدون کیس All in One معمولاً از نظر ظاهری زیبایی خاصی ندارند، البته به جز برخی موارد خاص که با قیمت بسیار بالا عرضه می شوند. شرکت اچ پی هم از این قاعده مستثنی نبوده، اما به تازگی با ارائه نسل جدید کامپیوتر های بدون کیس سری پاویلیون Pavilion می خواهد این روند را تغییر دهد.

جدید ترین آل این وان 24 و 27 اینچی کمپانی اچ پی طراحی زیبایی دارند و به نمایشگر بدون فریم با رزولوشن 1080p (قابل سفارش با رزولوشن 4K) بهرمند شده اند همچنین پایه های زیبا و ظاهر مینیمالیستی آل این وان های اچ پی سری پاویلیون می تواند آنها را به یکی از لوازم زینتی منزل بدل نماید.

لازم به ذکر است هر دو آل این وان اچ پی سری پاویلیون دارای دوربین های مخصوص HP می باشند که فقط در صورت نیاز کاربران از محفظه مخصوص بیرون خواهند آمد همچنین دوربین فروسرخ برای استفاده از قابلیت تشخیص چهره ویندوز در این کامپیوتر های بدون کیس تعبیه شده است.

از نظر سخت افزاری نیز می توان جدید ترین پردازنده های شرکت AMD و اینتل را برای این آل این وان ها سفارش داد. حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم و 2 ترابایت فضای ذخیره سازی در کنار کارت گرافیک های حرفه ای رادئون از سری R7 نیز می توانند نیاز کاربران مختلف را برآورده سازند.

قیمت کامپیوترهای دستکتاپ اچ پی پاویلیون از750 دلار شروع خواهد شد ولی با توجه به طراحی جدید و زیبایی که دارند می توانند باعث رونق بازار های کامپیوتر شوند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد آل این وان اچ پی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • واقعاً قیافه کامپیوتر بدون کیس اچ پی پاویلیون خوشگله طراحی چنلش حرف نداره

  • این کامپیوتر های بدون کیس یا به قولی آل این وان ها مد شده شرکت ها و فروشگاه های باکلاس میخرن حتی اگه بلد نباشن باهاش کار کنن, آل این وان اچ پی پاویلیون 27 اینچ مخصوص کارهای گرافیکی و طراحیه تو رو خدا مشاور املاکی ها نخرن حرومش نکنن

  • به نظر من آل این وان اچ پی پاویلیون خیلی باکلاس و خوشگله مخصوصا قسمت اسپیکرش

  • واقعا ظاهر این آل این وان اچ پی فوق العادست... کامپیوتر بدون کیس hp سری پاویلیون کی وارد بازار کامپیوتر ایران میشه ؟

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

1 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

2 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

2 ماه قبل